Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko Anna Abreu vielä neitsyt?

hege vaan

EI kai Anna antanut kauneimpaansa Panu Larnokselle?

Uskaltaistko sinä viedä Annan neitsyyden, jos Anna käskisi olla erityisen kiltti ja hellä?

34

3674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon1982 syntynytfani

      siis MITÄH?????!!!!!! MITÄ toi tarkottaa muka? ANNA

    • joku vaan -99

      Mikä neitsyt on?

      • MITÄHÄH

        NEISYT ON AINAKIN HORROSKOOPPI, MUT MUN TIETÄÄKSENI ANNA EI EES OO NEITSYT :O :O :O


      • voi ovi...
        MITÄHÄH kirjoitti:

        NEISYT ON AINAKIN HORROSKOOPPI, MUT MUN TIETÄÄKSENI ANNA EI EES OO NEITSYT :O :O :O

        Taidatte oikeesti olla noin tyhmiä?


      • ....
        voi ovi... kirjoitti:

        Taidatte oikeesti olla noin tyhmiä?

        Neitsyt = henkilö joka ei ole harrastanut yhdyntää


      • no name
        MITÄHÄH kirjoitti:

        NEISYT ON AINAKIN HORROSKOOPPI, MUT MUN TIETÄÄKSENI ANNA EI EES OO NEITSYT :O :O :O

        ...horoskooppimerkiltään vesimies.


    • 7vj8

      Annan kuva mielessä kun käsi käy???
      Hahahhhahaaahhhaahhhaaa................

      • palstan vierailija

    • <3AnnA

      Kyllä Anna haluaa olla hieno esikuva meille pienille faneilleen, joten on neitsyt, ei polta tupakkaa eikä juo alkoholia.

      • Vähän järkeä kehiin

        Ei polta tupakkaa? Juurihan tässä vähän aika sitten julkaistiin kuva jossa tyyppi vetää röökiä kuin viimeistä päivää. Eli kyllä polttaa tupakkaa. Juo alkoholia, luulen, eikös jostain bileistä ole kuvakin kun Abreu on drinksu kädessä? Neitsyt... Hoh hoh, eiköhän Anna olisi voinut panna ihmisiä jo ennen kuin ryhty Idolsiin? Ei siitä kauheasti uutisoida jos Abreu ei ole neitsyt...


      • ..........

        "Olen onnellinen, että minulla oli vapaa kasvatus. Sain tehdä kokeiluni teini-ikäisenä. Toki tein typeryyksiä, kuten aloin polttaa tupakkaa ja vedin kännejä, kuten monet muutkin teinit."

        (Anna Abreu puhuu tupakanpoltostaan ja alkoholinkäytöstään 14.10 2009)


      • Mr. Superclean
        .......... kirjoitti:

        "Olen onnellinen, että minulla oli vapaa kasvatus. Sain tehdä kokeiluni teini-ikäisenä. Toki tein typeryyksiä, kuten aloin polttaa tupakkaa ja vedin kännejä, kuten monet muutkin teinit."

        (Anna Abreu puhuu tupakanpoltostaan ja alkoholinkäytöstään 14.10 2009)

        niin kyl mä palvon anna abreuta, ihan tuelta ja kybällä- mut lähinnä hänen hanuriahan täs diggailllaan! oh yes yes.


      • asdasdasdads
        Mr. Superclean kirjoitti:

        niin kyl mä palvon anna abreuta, ihan tuelta ja kybällä- mut lähinnä hänen hanuriahan täs diggailllaan! oh yes yes.

        Just...


      • Black Jezus
        asdasdasdads kirjoitti:

        Just...

        juu.. erittäin pantava taskuvenus !!


      • ei miehen makuun

      • cc

      • ........
        ei miehen makuun kirjoitti:

        Itse sanoisin että liian lapsellisen näköinen, katsokaa nyt tuotakin

        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kulttuuri/8960416-big.jpg

        tai tuota (vasemmalla)

        http://suosikki.fi/starat/k/kysely/kuvat/suosikin-12010-kansi

        Ja nimenomaan tuota!

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/henkilot_yhtyeet/suomalaiset/631670.jpg

        Ei mulla mitään Annaa vastaan ole, mutta eihän lapsukainen nyt mikään seksipommi ole.

        Anna oli nätti kolme vuotta sitten (silloin kun oli meikit naamassa) mutta nykyään en oikein likasta tykkää. Ei nyt vastenmielinen, mutta jotenkin nuo posket ja leuka tuntuu vaan paisuvan, ja se nenä... :D


      • ........
        cc kirjoitti:

        Aanna näyttää miss piggyltä

        Toi on muuten totta, toi Miss Piggy-juttu! :´D Loukkaava tosin...


      • Tissimiäs
        ........ kirjoitti:

        Anna oli nätti kolme vuotta sitten (silloin kun oli meikit naamassa) mutta nykyään en oikein likasta tykkää. Ei nyt vastenmielinen, mutta jotenkin nuo posket ja leuka tuntuu vaan paisuvan, ja se nenä... :D

        tissit! tissit on tärkeet ja nehän Annalla näkyy olevan, kunnon tissit...


      • Pastori Silli
        Tissimiäs kirjoitti:

        tissit! tissit on tärkeet ja nehän Annalla näkyy olevan, kunnon tissit...

        kyl kyl, Anna vois niitä sulojaan tuoda vielä vähän auliimmin esille.

        oikein edustava naisenalku siin..

        mut jee ryntäät lähikuviin sitä tässä on kaivattu ja halutaan.


      • persemies
        Tissimiäs kirjoitti:

        tissit! tissit on tärkeet ja nehän Annalla näkyy olevan, kunnon tissit...

        Ne tissit näyttää kyllä olevan täynnä pelkkää LÄSKIÄ!


      • The trooper
        persemies kirjoitti:

        Ne tissit näyttää kyllä olevan täynnä pelkkää LÄSKIÄ!

        maitorauhasissa, läskiä, mitä ihmettä ?!

        ja näyttää olevan, ai onkos niistä ollu jotain lähikuvia jossain?!?!

        (hyvällähän mä, hehehe)


      • Motormouth

        juu, eli on ihan saletti tehny kaikkee mahdollista ja urakalla.

        voi voi nyt, heheeeee


      • Annafanitus
        ........ kirjoitti:

        Toi on muuten totta, toi Miss Piggy-juttu! :´D Loukkaava tosin...

        Saanko mä kysyä, mitä pahaa Anna on teille tehny, ihan selvästi hän saa karumpaa kritiikkiä kuin muut nuoret suomalaisartistit..

        et tässä vaikuttaa olevan ihan sellaista ajojahdin makua, järjestäytynyttä loukkaamista ja herjaamista takana..

        niin näitähän voi ruveta puimaan seuraavaksi sitten lakituvassa..

        mutta mistä se johtuu- oletteko te tosiaan noin kateellisia hänen menestyksestään??

        meinaan vain kun nykyisin jokaisen pitäis olla julkkis, juontaja, missi tai vähintään rokkilaulaja..


      • Uncle Screw
        Motormouth kirjoitti:

        juu, eli on ihan saletti tehny kaikkee mahdollista ja urakalla.

        voi voi nyt, heheeeee

        no niinhän normaali ekstrovertti nuori naisihminen toimii- touhuu sitä tätä tota ja sitten vähänlisää.. ;)


      • sdadasasdasdasd
        Annafanitus kirjoitti:

        Saanko mä kysyä, mitä pahaa Anna on teille tehny, ihan selvästi hän saa karumpaa kritiikkiä kuin muut nuoret suomalaisartistit..

        et tässä vaikuttaa olevan ihan sellaista ajojahdin makua, järjestäytynyttä loukkaamista ja herjaamista takana..

        niin näitähän voi ruveta puimaan seuraavaksi sitten lakituvassa..

        mutta mistä se johtuu- oletteko te tosiaan noin kateellisia hänen menestyksestään??

        meinaan vain kun nykyisin jokaisen pitäis olla julkkis, juontaja, missi tai vähintään rokkilaulaja..

        Haha, karumpaa vai? Kuule, lapsiparka, ei todellakaan saa pahinta palautetta! Vaikka häntä yleisesti ottaen pidetäänkin lapsien hetkellisenä idolina, ei häntä silti haukuta lesboksi, pedofiiliksi yms. Jos haukkuu toista, ei tarvitse olla hänelle kateellinen. Itse olen mieluummin täysin tuntematon, kuin pikkulasten idoli.


      • dasasdasdsad
        The trooper kirjoitti:

        maitorauhasissa, läskiä, mitä ihmettä ?!

        ja näyttää olevan, ai onkos niistä ollu jotain lähikuvia jossain?!?!

        (hyvällähän mä, hehehe)

        taisit kuitenkin ymmärtää mitä tarkoitin... ;)


      • se on
        sdadasasdasdasd kirjoitti:

        Haha, karumpaa vai? Kuule, lapsiparka, ei todellakaan saa pahinta palautetta! Vaikka häntä yleisesti ottaen pidetäänkin lapsien hetkellisenä idolina, ei häntä silti haukuta lesboksi, pedofiiliksi yms. Jos haukkuu toista, ei tarvitse olla hänelle kateellinen. Itse olen mieluummin täysin tuntematon, kuin pikkulasten idoli.

        Olen samaa mieltä.
        Ja eihän Annan tarvitse olla nunna.
        Sukupuolielämähän on täysin luonnollista.


      • Heartdrillerrrrrrrr
        Uncle Screw kirjoitti:

        no niinhän normaali ekstrovertti nuori naisihminen toimii- touhuu sitä tätä tota ja sitten vähänlisää.. ;)

        achy breaky heart,

        itchy kitchy heart,

        tipsy twitchy heart,

        herky jerky heart.............. :)


      • Kreivi Krapula
        dasasdasdsad kirjoitti:

        taisit kuitenkin ymmärtää mitä tarkoitin... ;)

        jee me snaijataan hiffataan bonjataan.

        tsa-tsa-tsaa!


      • Idolsista pudonnut
        sdadasasdasdasd kirjoitti:

        Haha, karumpaa vai? Kuule, lapsiparka, ei todellakaan saa pahinta palautetta! Vaikka häntä yleisesti ottaen pidetäänkin lapsien hetkellisenä idolina, ei häntä silti haukuta lesboksi, pedofiiliksi yms. Jos haukkuu toista, ei tarvitse olla hänelle kateellinen. Itse olen mieluummin täysin tuntematon, kuin pikkulasten idoli.

        Kävin vähän aikaa sitten Anna Abreun keikalla eräässä yökerhossa ja siellä oli runsaasti aikuisia raavaita miehiä aivan eturivissä ja he osasivat laulujen sanat. Eli ei Anna ole pelkästään pikkulasten idoli.


    • pentti fiili

      ....mutta kukaan ei vastaa kysymykseen siitä uskaltaisiko itse viedä abreun annalta neitsyyden tai harrastaa hänen kanssaan seksiä, vai menisikö pupu pöksyyn?

      ...tai ei seisoisi ihan vaan pelkästä jännityksestä...?

      • Tavallinen mies

        No aivan varmasti uskaltaisin. Miksi menisi pupu pöksyyn? Anna on tavallinen parikymppinen nainen, joka nyt vaan saattuu olemaan aika tunnettu.

        Enpä muuten usko, että kovin moni tuon ikäinen suomalainen nainen on enää neitsyt.


    • anna fani tyttö

      anna ei ole neitsyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe