aneros

zipe48

Olen kokeillut anerosta niin sanottu perusmalli.Tästä on joku vuosi silloin ei ollut muita.Olin todella tyytyväinen,sain sellaisia orgasmeja mitä en olisi miehen edes voivan saada.Siis kysymys anerosta kokeilleet
ja käyttäneet nyt kun malleja näkyy olevan erittäin monenlaisia mikä mahtaisi olla paras.Ovat aika hinnankaita
ei viitsisi montaa eri mallia tilata ja kokeilla.Olisi kiva saada vinkkejä,käyttökokemuksia.
Hyvää loppu vuotta itse kullekin(kullikin)

15

5895

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdkjalkdjaslkdjalsk

paras ja tehokkain on tuo eupho.. itselläni noista lähes kaikki mallita paitsi tuo uusin, helix on myös hyvä.

• qe5bg

Jotain kivaa miehillekin siis.

Mutta kertokaas kaiken kokeneet miten vaikuttaa siihen "tavalliseen" seksiin? Luulisi, että piristävästi.

• fdgfdgfdgfdgfdgfdgdg

ainakin parantaa erektiota, en ole käyttännyt tuota samaan aikaan kun olen harrastannut seksiä muijan kanssa, mutta jälkeenpäin esim seuraavana päivänä seisokki on tanakampi kun tuolla on edellisenä iltana leikkinnyt

• Janne80x
        fdgfdgfdgfdgfdgfdgdg kirjoitti:

ainakin parantaa erektiota, en ole käyttännyt tuota samaan aikaan kun olen harrastannut seksiä muijan kanssa, mutta jälkeenpäin esim seuraavana päivänä seisokki on tanakampi kun tuolla on edellisenä iltana leikkinnyt

Tyttöystävän kanssa ostettiin tällaiset: http://www.lempilelu.fi/seksilelut/anaalilelut/aneros/aneros-peridise/5928

Setissä tulee kaksi lelua, joten kummallekin on "oma". Noi kun laittaa esileikin aikana sisälle ja jättää sinne yhdynnän ajaksi niin tajunnan räjäyttävä orgasmi on melkein taattu. Myös tyttöystävä on maininnut orgasmiherkkyyden kasvamisesta ja vahvemmista orkuista.

Lelu itsessään tuntuu hyvältä, mutta kun tyttö hyppää päälle ratsastamaan niin mennäänkin toisiin sfääreihin. Lelu painaa eturauhasta tosi pehmeästi, ja tekee orgasmista paljon vahvemman.

Voin varauksetta suositella.

• nilda

Itse ostin ensin yhden alkuperäismalleista (MGX), mutta vaikka hyvältä tuntuikin, jotain vähän jäi uupumaan. Lisäksi sen ihoa vasten tuleva tappi aiheutti lähinnä epämielyttävää painamista ja kipua kuin nautintoa. No sen jälkeen päätin koittaa sitä tuhdeinta mallia (Progasm) ja täytyy sanoa, että sillä päästiin uusiin ulottuvuuksiin, vanhempi malli on jäänyt melkein kokonaan käyttämättä sen oston jälkeen. Ehkä tuota Euphoa tulee vielä testattua joskus.

Eri mallit löytyi sivuilta http://www.aneros.com/prostate-massagers/

• Super Orgasmi
    • Suomeksi
      • Aneros..........

Hintavertailua:

Aneros MGX teillä 49 euroa. Muualla 41,90euroa
        Aneros SGX teillä 49 euroa. Muualla 41,90euroa
        Aneros eupho teillä 75 euroa. Muualla 64,90 euroa.
        Aneros Helix teillä 65 euroa. Muualla 49,90 euroa.
        Aneros progasm teillä 55 euroa. Muualla 49,90 euroa.

Vertailuhinnat Suomen verkkokaupoissa, ei siis ulkomailla.

• tyytyväinen käyttäjä

Tuli noin vuosi sitten ostettua Helix malli. Sittemmin ostanut Euphon ja uusimpana kaksi Peridis mallia.

Aika pitkään meni ennen kuin opin käyttämään tuota. Ensimmäisiä tuloksia alkoi tulla vasta kolme kuukautta ostosta. Olen tosin kuullut että joillakin toiminut jo ensikäytössä, mutta joillakin on mennyt vuosikin.

Eipä tuon jälkeen ole tarvinnut miettiä viikonloppuöiden ohjelmaa. On nimittäin nuo Anerokset pitäneet meikäläisen sen verran kiireisenä aina aamuyön tunneille asti jatkuvien orgasmien muodossa. ;)

• 쇼핑몰
    • 10+15

laitehan toimii ::smoke!

• rolling

huomasin tuossa, että jos tekee tietyllä tapaa lantiopohjalihas harjotuksia niin saa aikaseksi aneros-tyyppisiä tuntemuksia kroppaan. ilmenee paljon lievempinä toki. onnistuu helpoimmin jos edellisestä anerosseossiota on vähän aikaa. onko kukaan huomannut samaa?

• Eupho/Helix omistaja

Vaatii melkoisesti aikaa harjoitella tuon neroksen käyttöä. Itseltäni ei tahdo löytyä niin paljon vapaata privaattiaikaa.

• Eupho/Helix omistaja

Aneroksen käyttöä

A-kirjain katosi johonkin! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      274
      2164
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1580
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      213
      1325
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1145
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      70
      1053
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      943
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      924
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      866
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      860
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      833
    Aihe