aneros

zipe48

Olen kokeillut anerosta niin sanottu perusmalli.Tästä on joku vuosi silloin ei ollut muita.Olin todella tyytyväinen,sain sellaisia orgasmeja mitä en olisi miehen edes voivan saada.Siis kysymys anerosta kokeilleet
ja käyttäneet nyt kun malleja näkyy olevan erittäin monenlaisia mikä mahtaisi olla paras.Ovat aika hinnankaita
ei viitsisi montaa eri mallia tilata ja kokeilla.Olisi kiva saada vinkkejä,käyttökokemuksia.
Hyvää loppu vuotta itse kullekin(kullikin)

15

5567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdkjalkdjaslkdjalsk

paras ja tehokkain on tuo eupho.. itselläni noista lähes kaikki mallita paitsi tuo uusin, helix on myös hyvä.

• qe5bg

Jotain kivaa miehillekin siis.

Mutta kertokaas kaiken kokeneet miten vaikuttaa siihen "tavalliseen" seksiin? Luulisi, että piristävästi.

• fdgfdgfdgfdgfdgfdgdg

ainakin parantaa erektiota, en ole käyttännyt tuota samaan aikaan kun olen harrastannut seksiä muijan kanssa, mutta jälkeenpäin esim seuraavana päivänä seisokki on tanakampi kun tuolla on edellisenä iltana leikkinnyt

• Janne80x
        fdgfdgfdgfdgfdgfdgdg kirjoitti:

ainakin parantaa erektiota, en ole käyttännyt tuota samaan aikaan kun olen harrastannut seksiä muijan kanssa, mutta jälkeenpäin esim seuraavana päivänä seisokki on tanakampi kun tuolla on edellisenä iltana leikkinnyt

Tyttöystävän kanssa ostettiin tällaiset: http://www.lempilelu.fi/seksilelut/anaalilelut/aneros/aneros-peridise/5928

Setissä tulee kaksi lelua, joten kummallekin on "oma". Noi kun laittaa esileikin aikana sisälle ja jättää sinne yhdynnän ajaksi niin tajunnan räjäyttävä orgasmi on melkein taattu. Myös tyttöystävä on maininnut orgasmiherkkyyden kasvamisesta ja vahvemmista orkuista.

Lelu itsessään tuntuu hyvältä, mutta kun tyttö hyppää päälle ratsastamaan niin mennäänkin toisiin sfääreihin. Lelu painaa eturauhasta tosi pehmeästi, ja tekee orgasmista paljon vahvemman.

Voin varauksetta suositella.

• nilda

Itse ostin ensin yhden alkuperäismalleista (MGX), mutta vaikka hyvältä tuntuikin, jotain vähän jäi uupumaan. Lisäksi sen ihoa vasten tuleva tappi aiheutti lähinnä epämielyttävää painamista ja kipua kuin nautintoa. No sen jälkeen päätin koittaa sitä tuhdeinta mallia (Progasm) ja täytyy sanoa, että sillä päästiin uusiin ulottuvuuksiin, vanhempi malli on jäänyt melkein kokonaan käyttämättä sen oston jälkeen. Ehkä tuota Euphoa tulee vielä testattua joskus.

Eri mallit löytyi sivuilta http://www.aneros.com/prostate-massagers/

• Suomeksi
      • Aneros..........

Hintavertailua:

Aneros MGX teillä 49 euroa. Muualla 41,90euroa
        Aneros SGX teillä 49 euroa. Muualla 41,90euroa
        Aneros eupho teillä 75 euroa. Muualla 64,90 euroa.
        Aneros Helix teillä 65 euroa. Muualla 49,90 euroa.
        Aneros progasm teillä 55 euroa. Muualla 49,90 euroa.

Vertailuhinnat Suomen verkkokaupoissa, ei siis ulkomailla.

• tyytyväinen käyttäjä

Tuli noin vuosi sitten ostettua Helix malli. Sittemmin ostanut Euphon ja uusimpana kaksi Peridis mallia.

Aika pitkään meni ennen kuin opin käyttämään tuota. Ensimmäisiä tuloksia alkoi tulla vasta kolme kuukautta ostosta. Olen tosin kuullut että joillakin toiminut jo ensikäytössä, mutta joillakin on mennyt vuosikin.

Eipä tuon jälkeen ole tarvinnut miettiä viikonloppuöiden ohjelmaa. On nimittäin nuo Anerokset pitäneet meikäläisen sen verran kiireisenä aina aamuyön tunneille asti jatkuvien orgasmien muodossa. ;)

• 쇼핑몰
    • 10+15

laitehan toimii ::smoke!

• rolling

huomasin tuossa, että jos tekee tietyllä tapaa lantiopohjalihas harjotuksia niin saa aikaseksi aneros-tyyppisiä tuntemuksia kroppaan. ilmenee paljon lievempinä toki. onnistuu helpoimmin jos edellisestä anerosseossiota on vähän aikaa. onko kukaan huomannut samaa?

• Eupho/Helix omistaja

Vaatii melkoisesti aikaa harjoitella tuon neroksen käyttöä. Itseltäni ei tahdo löytyä niin paljon vapaata privaattiaikaa.

• Eupho/Helix omistaja

Aneroksen käyttöä

A-kirjain katosi johonkin! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe