Matti uutiset suomipopilla;
Matti itse kertoo suorana SuomiPopin keskipäivässä perjantaisin kuulumisensa.
Tämä mies ei jätä ketään kylmäksi.
Ole kuulolla!
aurinkoa,
minni
Hmm kannattaiskohan tota tekstiä suomipop sivustolla vielä miettiä uudestaan..
masaa
4
643
Vastaukset
- mustamagara
että vielä jättää jonkun kylmäksi ja istuu pitkään. Niin kuin joku osuvasti sanoi että matti on hyvä jätkä selvinpäin mutta sille pitäisi työntää antabukset syvälle perseeseen
- knowner
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
- mustamagara
knowner kirjoitti:
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
- Jurrrpo
mustamagara kirjoitti:
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
Olen kuullut miehestä joka puukolla kaivoi antabuskapselin ihon alta pois että pääsi ryyppäämään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526