Matti uutiset suomipopilla;
Matti itse kertoo suorana SuomiPopin keskipäivässä perjantaisin kuulumisensa.
Tämä mies ei jätä ketään kylmäksi.
Ole kuulolla!
aurinkoa,
minni
Hmm kannattaiskohan tota tekstiä suomipop sivustolla vielä miettiä uudestaan..
masaa
4
695
Vastaukset
- mustamagara
että vielä jättää jonkun kylmäksi ja istuu pitkään. Niin kuin joku osuvasti sanoi että matti on hyvä jätkä selvinpäin mutta sille pitäisi työntää antabukset syvälle perseeseen
- knowner
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
- mustamagara
knowner kirjoitti:
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
- Jurrrpo
mustamagara kirjoitti:
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
Olen kuullut miehestä joka puukolla kaivoi antabuskapselin ihon alta pois että pääsi ryyppäämään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042617Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011677- 671515
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221028- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44921Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119896Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta336820- 54813