Matti uutiset suomipopilla;
Matti itse kertoo suorana SuomiPopin keskipäivässä perjantaisin kuulumisensa.
Tämä mies ei jätä ketään kylmäksi.
Ole kuulolla!
aurinkoa,
minni
Hmm kannattaiskohan tota tekstiä suomipop sivustolla vielä miettiä uudestaan..
masaa
4
767
Vastaukset 4
- mustamagara
että vielä jättää jonkun kylmäksi ja istuu pitkään. Niin kuin joku osuvasti sanoi että matti on hyvä jätkä selvinpäin mutta sille pitäisi työntää antabukset syvälle perseeseen
- knowner
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
- mustamagara
knowner kirjoitti:
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
- Jurrrpo
mustamagara kirjoitti:
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
Olen kuullut miehestä joka puukolla kaivoi antabuskapselin ihon alta pois että pääsi ryyppäämään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901766
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40941- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te47562Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556- 21547