Matti uutiset suomipopilla;
Matti itse kertoo suorana SuomiPopin keskipäivässä perjantaisin kuulumisensa.
Tämä mies ei jätä ketään kylmäksi.
Ole kuulolla!
aurinkoa,
minni
Hmm kannattaiskohan tota tekstiä suomipop sivustolla vielä miettiä uudestaan..
masaa
4
706
Vastaukset
- mustamagara
että vielä jättää jonkun kylmäksi ja istuu pitkään. Niin kuin joku osuvasti sanoi että matti on hyvä jätkä selvinpäin mutta sille pitäisi työntää antabukset syvälle perseeseen
- knowner
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
- mustamagara
knowner kirjoitti:
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
- Jurrrpo
mustamagara kirjoitti:
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
Olen kuullut miehestä joka puukolla kaivoi antabuskapselin ihon alta pois että pääsi ryyppäämään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811406
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211006
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652