Matti uutiset suomipopilla;
Matti itse kertoo suorana SuomiPopin keskipäivässä perjantaisin kuulumisensa.
Tämä mies ei jätä ketään kylmäksi.
Ole kuulolla!
aurinkoa,
minni
Hmm kannattaiskohan tota tekstiä suomipop sivustolla vielä miettiä uudestaan..
masaa
4
587
Vastaukset
- mustamagara
että vielä jättää jonkun kylmäksi ja istuu pitkään. Niin kuin joku osuvasti sanoi että matti on hyvä jätkä selvinpäin mutta sille pitäisi työntää antabukset syvälle perseeseen
- knowner
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
- mustamagara
knowner kirjoitti:
kyl se viinanjuonnin lopettaminen pitää lähtee itestä. Ei noihin juoppoihin antabus auta muutaku et tulee karmee olo ja sit ne lopettaa sen.
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
- Jurrrpo
mustamagara kirjoitti:
jos kapseli on laitettu ihon alle ni vaikee lopettaa kuuria..
Olen kuullut miehestä joka puukolla kaivoi antabuskapselin ihon alta pois että pääsi ryyppäämään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241905Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561753- 311455
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22935- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857