monissa uni ja nukahtamislääkkeissä on laktoosia (itse olen bongannut sitä ainakin rivatrilista ja circadinista). oma elimistöni ei sulata laktoosia lainkaan.
onko täällä muita intolerantikkoja ja onko teillä kokemusta siitä, häiritseekö laktoosi jotenkin lääkkeen toimintaan (imeytyykö lääke elimistöön vaikka sidosaine laktoosi ei)? pienet vatsavaivat kestän kyllä.
Circadin ja Rivatril laktoosi-intolerantikoilla
2
371
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.elämäno meni lähes pilalle,kun n.6-7vuotta sitten päätettiin että laktoosi/laktoosimonohydraatti on hyvä aine sitoa lääkkeitä,siten KAIKKI benzodiatsepiinit(rauhoittavat ja paniikkihäiriölääkkeet) ovat sisältäneet laktoosia,suosittelen laktoosinpilkkojaa(ei toimi kuitenkaan kaikilla),esim minulla huonosti....tästä d seurauksena jokapv.vatsaongelmat,eikä lääkkeen vaikutus aika ole mitä sanotaan,kun laktoosi sitä "vähän"nopeuttaa...itse olen katsonut että lakroosiin siirtymisen jälkeen vaikutus aika puolittui.en voi lopettaa kuitenkaan 42vuotiaama 11vuotiana aloittamaani lääkettä.maha sekasin joka päivä:(
- Anonyymi
Itselläkin menisi "pienet"vatsavaivat,ja pahat ilmavavatkin😅mutta jatkuvat krampit,ja ripuli ja oksentelu...ei tuu oikein mitään...😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086