Mitä nyt jouskareita tunnen..Olen saannut käsityksen ettei ole mikään lottovoitto syntyä jousimieheksi. Joskus tuntuu että he kärsivät eniten tässä maailmassa..Pahaa tekee katsoa..
Sääliksi käy..
9
915
Vastaukset
- JouskariN
Huijausta koko lotto!
Mä luulen että sitä vähemmän jouskari kärsii, jos saa olla itekseen. Ei tarvitse kuunnella nariseja ja ei tarvitse välttämättä kertoa kellekkään mitä tekee tai aikoo tehdä.
Eikös se mene silleen, että se joka ajattelee toisesta negatiivisesti, niin se on hänen oma vika eli sen joka negatiivisesti ajattelee. Tässäkään tapauksessa ei ole jouskari vika vaan ihan sun oma vika kun ajattelet jouskarista pahaa.- Yksi meistä
ei, en kärsi yhtään siitä että olen jouskari, päinvastoin. :)
- Noinhan se
Yksi meistä kirjoitti:
ei, en kärsi yhtään siitä että olen jouskari, päinvastoin. :)
jouskareilla menee ! Pääasiahan jouskareilla on, että itsellä on mukavaa ja kivaa !! Viis muista ympärillä olijoista..niin tyypillistä ja itsekästä ja vielä onnettomat uskovat, että muut heistä pitäisivät..yök !
- Yksi meistä
Noinhan se kirjoitti:
jouskareilla menee ! Pääasiahan jouskareilla on, että itsellä on mukavaa ja kivaa !! Viis muista ympärillä olijoista..niin tyypillistä ja itsekästä ja vielä onnettomat uskovat, että muut heistä pitäisivät..yök !
laittanut purkauksesi tuonne "v:maisin merkki" otsikon alle, siellä ne muutkin yleistykset on.
- merkitystä
Yksi meistä kirjoitti:
laittanut purkauksesi tuonne "v:maisin merkki" otsikon alle, siellä ne muutkin yleistykset on.
mille palstalle jouskareista kirjoittaa ! Tosiasiat eivät siitä miksikään muutu..
- Yksi meistä
merkitystä kirjoitti:
mille palstalle jouskareista kirjoittaa ! Tosiasiat eivät siitä miksikään muutu..
ilmeisesti että sinun yleistyksesi ei siitä muutu, kirjoitit minne vaan..Ok, Parempaa Vuotta 2010 sinulle :)
- totatota
Yksi meistä kirjoitti:
ilmeisesti että sinun yleistyksesi ei siitä muutu, kirjoitit minne vaan..Ok, Parempaa Vuotta 2010 sinulle :)
huomaatko jouskari itse mitä kirjoitat ? Taas muut ovat väärässä mutta jouskarissa ei mitään vikaa...Uutta Vuotta sinullekkin ja koitahan kasvaa ihmisenä !
- Jouskarii
totatota kirjoitti:
huomaatko jouskari itse mitä kirjoitat ? Taas muut ovat väärässä mutta jouskarissa ei mitään vikaa...Uutta Vuotta sinullekkin ja koitahan kasvaa ihmisenä !
..Oikeastaan MITÄÄN eroa muihinkaan ..
Kaikissa horoskoopeissa vikaa.!
- hmmmm..........
havainnut samaa, mutta harvemmin he valittavat. näyttää paremminkin, että kätkevät tuskansa ja yrittävät näyttää iloisilta ja positiivisilta... .huh en kyllä kadehdi. T. härkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446