Sääliksi käy..

vesimies-N

Mitä nyt jouskareita tunnen..Olen saannut käsityksen ettei ole mikään lottovoitto syntyä jousimieheksi. Joskus tuntuu että he kärsivät eniten tässä maailmassa..Pahaa tekee katsoa..

9

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouskariN

Huijausta koko lotto!

Mä luulen että sitä vähemmän jouskari kärsii, jos saa olla itekseen. Ei tarvitse kuunnella nariseja ja ei tarvitse välttämättä kertoa kellekkään mitä tekee tai aikoo tehdä.

Eikös se mene silleen, että se joka ajattelee toisesta negatiivisesti, niin se on hänen oma vika eli sen joka negatiivisesti ajattelee. Tässäkään tapauksessa ei ole jouskari vika vaan ihan sun oma vika kun ajattelet jouskarista pahaa.

• Yksi meistä

ei, en kärsi yhtään siitä että olen jouskari, päinvastoin. :)

• Noinhan se
        Yksi meistä kirjoitti:

ei, en kärsi yhtään siitä että olen jouskari, päinvastoin. :)

jouskareilla menee ! Pääasiahan jouskareilla on, että itsellä on mukavaa ja kivaa !! Viis muista ympärillä olijoista..niin tyypillistä ja itsekästä ja vielä onnettomat uskovat, että muut heistä pitäisivät..yök !

• Yksi meistä
        Noinhan se kirjoitti:

jouskareilla menee ! Pääasiahan jouskareilla on, että itsellä on mukavaa ja kivaa !! Viis muista ympärillä olijoista..niin tyypillistä ja itsekästä ja vielä onnettomat uskovat, että muut heistä pitäisivät..yök !

laittanut purkauksesi tuonne "v:maisin merkki" otsikon alle, siellä ne muutkin yleistykset on.

• merkitystä
        Yksi meistä kirjoitti:

laittanut purkauksesi tuonne "v:maisin merkki" otsikon alle, siellä ne muutkin yleistykset on.

mille palstalle jouskareista kirjoittaa ! Tosiasiat eivät siitä miksikään muutu..

• Yksi meistä
        merkitystä kirjoitti:

mille palstalle jouskareista kirjoittaa ! Tosiasiat eivät siitä miksikään muutu..

ilmeisesti että sinun yleistyksesi ei siitä muutu, kirjoitit minne vaan..Ok, Parempaa Vuotta 2010 sinulle :)

• totatota
        Yksi meistä kirjoitti:

ilmeisesti että sinun yleistyksesi ei siitä muutu, kirjoitit minne vaan..Ok, Parempaa Vuotta 2010 sinulle :)

huomaatko jouskari itse mitä kirjoitat ? Taas muut ovat väärässä mutta jouskarissa ei mitään vikaa...Uutta Vuotta sinullekkin ja koitahan kasvaa ihmisenä !

• Jouskarii
        totatota kirjoitti:

huomaatko jouskari itse mitä kirjoitat ? Taas muut ovat väärässä mutta jouskarissa ei mitään vikaa...Uutta Vuotta sinullekkin ja koitahan kasvaa ihmisenä !

..Oikeastaan MITÄÄN eroa muihinkaan ..
        Kaikissa horoskoopeissa vikaa.!

• hmmmm..........

havainnut samaa, mutta harvemmin he valittavat. näyttää paremminkin, että kätkevät tuskansa ja yrittävät näyttää iloisilta ja positiivisilta... .huh en kyllä kadehdi. T. härkä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      904
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      882
    Aihe