Sääliksi käy..

vesimies-N

Mitä nyt jouskareita tunnen..Olen saannut käsityksen ettei ole mikään lottovoitto syntyä jousimieheksi. Joskus tuntuu että he kärsivät eniten tässä maailmassa..Pahaa tekee katsoa..

9

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JouskariN

Huijausta koko lotto!

Mä luulen että sitä vähemmän jouskari kärsii, jos saa olla itekseen. Ei tarvitse kuunnella nariseja ja ei tarvitse välttämättä kertoa kellekkään mitä tekee tai aikoo tehdä.

Eikös se mene silleen, että se joka ajattelee toisesta negatiivisesti, niin se on hänen oma vika eli sen joka negatiivisesti ajattelee. Tässäkään tapauksessa ei ole jouskari vika vaan ihan sun oma vika kun ajattelet jouskarista pahaa.

• Yksi meistä

ei, en kärsi yhtään siitä että olen jouskari, päinvastoin. :)

• Noinhan se
        Yksi meistä kirjoitti:

ei, en kärsi yhtään siitä että olen jouskari, päinvastoin. :)

jouskareilla menee ! Pääasiahan jouskareilla on, että itsellä on mukavaa ja kivaa !! Viis muista ympärillä olijoista..niin tyypillistä ja itsekästä ja vielä onnettomat uskovat, että muut heistä pitäisivät..yök !

• Yksi meistä
        Noinhan se kirjoitti:

jouskareilla menee ! Pääasiahan jouskareilla on, että itsellä on mukavaa ja kivaa !! Viis muista ympärillä olijoista..niin tyypillistä ja itsekästä ja vielä onnettomat uskovat, että muut heistä pitäisivät..yök !

laittanut purkauksesi tuonne "v:maisin merkki" otsikon alle, siellä ne muutkin yleistykset on.

• merkitystä
        Yksi meistä kirjoitti:

laittanut purkauksesi tuonne "v:maisin merkki" otsikon alle, siellä ne muutkin yleistykset on.

mille palstalle jouskareista kirjoittaa ! Tosiasiat eivät siitä miksikään muutu..

• Yksi meistä
        merkitystä kirjoitti:

mille palstalle jouskareista kirjoittaa ! Tosiasiat eivät siitä miksikään muutu..

ilmeisesti että sinun yleistyksesi ei siitä muutu, kirjoitit minne vaan..Ok, Parempaa Vuotta 2010 sinulle :)

• totatota
        Yksi meistä kirjoitti:

ilmeisesti että sinun yleistyksesi ei siitä muutu, kirjoitit minne vaan..Ok, Parempaa Vuotta 2010 sinulle :)

huomaatko jouskari itse mitä kirjoitat ? Taas muut ovat väärässä mutta jouskarissa ei mitään vikaa...Uutta Vuotta sinullekkin ja koitahan kasvaa ihmisenä !

• Jouskarii
        totatota kirjoitti:

huomaatko jouskari itse mitä kirjoitat ? Taas muut ovat väärässä mutta jouskarissa ei mitään vikaa...Uutta Vuotta sinullekkin ja koitahan kasvaa ihmisenä !

..Oikeastaan MITÄÄN eroa muihinkaan ..
        Kaikissa horoskoopeissa vikaa.!

• hmmmm..........

havainnut samaa, mutta harvemmin he valittavat. näyttää paremminkin, että kätkevät tuskansa ja yrittävät näyttää iloisilta ja positiivisilta... .huh en kyllä kadehdi. T. härkä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      58
      3991
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2358
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2022
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1561
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1526
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1052
    Aihe