VAU syntyi

Vuoden alusta aloittaa toimintansa vammaisurheilujärjestöjen kaksivuotta kestänyt yhdentymisprosessi
Elinsiirtojärjestöjen,Elli ry ja Näkövammaisten keskusliitto ry NKL ja Suomen Invalidien urheiluliito SIU ja Kehitysvammaisten Liikunta ja urheilu ry SKLU
Uuden yhteisen järjestön Suomen vammaisurheilu ja -liikunta VAU

Näillä vammaisurheilujärjestöillä on 278 jäsenyhdistystä ja noin 71,000 jäsentä
Näin kertoo IT lehti

Tällaista alueellista toimintaa on jossain määrin jo ollut Lieksassa MK

Olen itse aikanaan osallistunut kulttuuripäiville Mikkelissä ja arvatkaa miten kävi Hyvin jopa ostokortti

4

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies meren rannalta

tuossa selän takana on tuommoinen hyllykkö siinä on perheemme vammaisurheilijan mitalleita
      12 suomen mestaruutta, 5 maailmanmestaruus mitallia joista yksi kirkkain jne.

Kunnioitan vammaisurheilijoita ja sitä työtä mitä heidän hyväkseen tehdään.
      Itse toimin avustajana,autonkuljettajana,pyykinpesijänä,ruuanlaittajana jne.

Mutta en ymmärrä miten vähän julkisuutta vammaisurheilu saa ja miten vähän taloudellista tukea.

Saanen kertoa,että olen oppinut vammaisurheilijoita sen ettei he kilpaile välttämättä toisiaan vaan itseään vastaan ja siinä meille oppimista.

• tämä liittyy

Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.

• tämä liittyy kirjoitti:

Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.

Että nykyiset järjestöt ja urheiluseurat hakisivat uuden järjestön jäseneksi.
        Tarkoituksena on juuri kirjoittajan toivoma painoarvon selkeyttäminen ja yhteistyömahdollisuudet vahvempi viestintä synergiaedut sekä alueellisen toiminnan kehittäminen.
        Käytännöllisellä tasolla liiton organisaatio muodostuu neljään toimialaan järjestötoiminta,harrastusliikunta,nuorisotoiminta sekä kilpa-ja huippu-urheilu.
        Järjestön toimisto tulee Helsinkiin SLU talon suojiin kaikki entiset järjestöt lakkautuu sääntöjen puitteissa Lähde IT lehti
        Miten sitten aletaan toimia meillä? MK

• iluyh

Hienoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3837
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      64
      3594
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      47
      3227
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      64
      3030
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      56
      2625
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      39
      2190
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2159
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      61
      2047
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      57
      2012
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51