VAU syntyi

Vuoden alusta aloittaa toimintansa vammaisurheilujärjestöjen kaksivuotta kestänyt yhdentymisprosessi
Elinsiirtojärjestöjen,Elli ry ja Näkövammaisten keskusliitto ry NKL ja Suomen Invalidien urheiluliito SIU ja Kehitysvammaisten Liikunta ja urheilu ry SKLU
Uuden yhteisen järjestön Suomen vammaisurheilu ja -liikunta VAU

Näillä vammaisurheilujärjestöillä on 278 jäsenyhdistystä ja noin 71,000 jäsentä
Näin kertoo IT lehti

Tällaista alueellista toimintaa on jossain määrin jo ollut Lieksassa MK

Olen itse aikanaan osallistunut kulttuuripäiville Mikkelissä ja arvatkaa miten kävi Hyvin jopa ostokortti

4

195

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies meren rannalta

tuossa selän takana on tuommoinen hyllykkö siinä on perheemme vammaisurheilijan mitalleita
      12 suomen mestaruutta, 5 maailmanmestaruus mitallia joista yksi kirkkain jne.

Kunnioitan vammaisurheilijoita ja sitä työtä mitä heidän hyväkseen tehdään.
      Itse toimin avustajana,autonkuljettajana,pyykinpesijänä,ruuanlaittajana jne.

Mutta en ymmärrä miten vähän julkisuutta vammaisurheilu saa ja miten vähän taloudellista tukea.

Saanen kertoa,että olen oppinut vammaisurheilijoita sen ettei he kilpaile välttämättä toisiaan vaan itseään vastaan ja siinä meille oppimista.

• tämä liittyy

Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.

• tämä liittyy kirjoitti:

Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.

Että nykyiset järjestöt ja urheiluseurat hakisivat uuden järjestön jäseneksi.
        Tarkoituksena on juuri kirjoittajan toivoma painoarvon selkeyttäminen ja yhteistyömahdollisuudet vahvempi viestintä synergiaedut sekä alueellisen toiminnan kehittäminen.
        Käytännöllisellä tasolla liiton organisaatio muodostuu neljään toimialaan järjestötoiminta,harrastusliikunta,nuorisotoiminta sekä kilpa-ja huippu-urheilu.
        Järjestön toimisto tulee Helsinkiin SLU talon suojiin kaikki entiset järjestöt lakkautuu sääntöjen puitteissa Lähde IT lehti
        Miten sitten aletaan toimia meillä? MK

• iluyh

Hienoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      830
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      115
      534
    Aihe