VAU syntyi

Vuoden alusta aloittaa toimintansa vammaisurheilujärjestöjen kaksivuotta kestänyt yhdentymisprosessi
Elinsiirtojärjestöjen,Elli ry ja Näkövammaisten keskusliitto ry NKL ja Suomen Invalidien urheiluliito SIU ja Kehitysvammaisten Liikunta ja urheilu ry SKLU
Uuden yhteisen järjestön Suomen vammaisurheilu ja -liikunta VAU

Näillä vammaisurheilujärjestöillä on 278 jäsenyhdistystä ja noin 71,000 jäsentä
Näin kertoo IT lehti

Tällaista alueellista toimintaa on jossain määrin jo ollut Lieksassa MK

Olen itse aikanaan osallistunut kulttuuripäiville Mikkelissä ja arvatkaa miten kävi Hyvin jopa ostokortti

4

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies meren rannalta

tuossa selän takana on tuommoinen hyllykkö siinä on perheemme vammaisurheilijan mitalleita
      12 suomen mestaruutta, 5 maailmanmestaruus mitallia joista yksi kirkkain jne.

Kunnioitan vammaisurheilijoita ja sitä työtä mitä heidän hyväkseen tehdään.
      Itse toimin avustajana,autonkuljettajana,pyykinpesijänä,ruuanlaittajana jne.

Mutta en ymmärrä miten vähän julkisuutta vammaisurheilu saa ja miten vähän taloudellista tukea.

Saanen kertoa,että olen oppinut vammaisurheilijoita sen ettei he kilpaile välttämättä toisiaan vaan itseään vastaan ja siinä meille oppimista.

• tämä liittyy

Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.

• tämä liittyy kirjoitti:

Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.

Että nykyiset järjestöt ja urheiluseurat hakisivat uuden järjestön jäseneksi.
        Tarkoituksena on juuri kirjoittajan toivoma painoarvon selkeyttäminen ja yhteistyömahdollisuudet vahvempi viestintä synergiaedut sekä alueellisen toiminnan kehittäminen.
        Käytännöllisellä tasolla liiton organisaatio muodostuu neljään toimialaan järjestötoiminta,harrastusliikunta,nuorisotoiminta sekä kilpa-ja huippu-urheilu.
        Järjestön toimisto tulee Helsinkiin SLU talon suojiin kaikki entiset järjestöt lakkautuu sääntöjen puitteissa Lähde IT lehti
        Miten sitten aletaan toimia meillä? MK

• iluyh

Hienoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5296
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3681
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2485
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2092
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163