Vuoden alusta aloittaa toimintansa vammaisurheilujärjestöjen kaksivuotta kestänyt yhdentymisprosessi
Elinsiirtojärjestöjen,Elli ry ja Näkövammaisten keskusliitto ry NKL ja Suomen Invalidien urheiluliito SIU ja Kehitysvammaisten Liikunta ja urheilu ry SKLU
Uuden yhteisen järjestön Suomen vammaisurheilu ja -liikunta VAU
Näillä vammaisurheilujärjestöillä on 278 jäsenyhdistystä ja noin 71,000 jäsentä
Näin kertoo IT lehti
Tällaista alueellista toimintaa on jossain määrin jo ollut Lieksassa MK
Olen itse aikanaan osallistunut kulttuuripäiville Mikkelissä ja arvatkaa miten kävi Hyvin jopa ostokortti
VAU syntyi
4
179
Vastaukset
- mies meren rannalta
tuossa selän takana on tuommoinen hyllykkö siinä on perheemme vammaisurheilijan mitalleita
12 suomen mestaruutta, 5 maailmanmestaruus mitallia joista yksi kirkkain jne.
Kunnioitan vammaisurheilijoita ja sitä työtä mitä heidän hyväkseen tehdään.
Itse toimin avustajana,autonkuljettajana,pyykinpesijänä,ruuanlaittajana jne.
Mutta en ymmärrä miten vähän julkisuutta vammaisurheilu saa ja miten vähän taloudellista tukea.
Saanen kertoa,että olen oppinut vammaisurheilijoita sen ettei he kilpaile välttämättä toisiaan vaan itseään vastaan ja siinä meille oppimista.- tämä liittyy
Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.
tämä liittyy kirjoitti:
Lieksaan.Tai niin juu. Lieksalaisten oma järjestö.
Että nykyiset järjestöt ja urheiluseurat hakisivat uuden järjestön jäseneksi.
Tarkoituksena on juuri kirjoittajan toivoma painoarvon selkeyttäminen ja yhteistyömahdollisuudet vahvempi viestintä synergiaedut sekä alueellisen toiminnan kehittäminen.
Käytännöllisellä tasolla liiton organisaatio muodostuu neljään toimialaan järjestötoiminta,harrastusliikunta,nuorisotoiminta sekä kilpa-ja huippu-urheilu.
Järjestön toimisto tulee Helsinkiin SLU talon suojiin kaikki entiset järjestöt lakkautuu sääntöjen puitteissa Lähde IT lehti
Miten sitten aletaan toimia meillä? MK- iluyh
Hienoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144