Mitä tehdä jos työpaikalla syrjitään siihen vastaa työ ja elinkeinoministeriön opaskirjanen "Monimuotoisuus-työelämän mahdollisuus" joka on julkistettu syyskuussa
Opas kertoo miten työyhteisössä ja liiketoiminnassa hyödynnetään monimuotoisuutta ja oppaalla oon kunnianhimoinen tavoite kun eduskunta käsittelee ihmisoikeusselontekoa toteaa työministeri Anni Sinnenmäki IT lehden jutussa WWW.yhdenvertaisuus.fi
Syrjintä työpaikalla
21
477
Vastaukset
Todella asiaa mitä lainsäädännössä on ja mitä on tekeillä, joten asiiallista tietoa ja paljon
WWW.yhdenvertaisuus.fi
Vammaisneuvosto s posti [email protected] puh 09 16074319
syrjintälautakunta pl 26 0023 Valtioneuvosto
Terv Markku
Muuten sain taas toisen laskun terveyskeskuksesta 31.50e kelalle B lausunto kerran kävin lääkärissä niin piti samalla lausunnolla hoitaa 2 asiaa mutta eihn vastaanotollakaan hoideta kun ta kuunnella kuin 1 asia joten kummastakin asiasta sitten lasku kun paikataan lausuntoa,
Tallainen toiminnasta on muualla ennakkopäätös ja toiminta on virheellistä ja ei ole lainmukaista oikeus hyvään hoitoon ja kohteluun.Joten katsotaan miten reklamaatio asiassa toimitaan Lieksassa. MK- aina oikeassa
markku kysyyy...markku vastaa,se on varmaan mielenkiintoista ja kehittävää keskustella itsensä kanssa jopa netissä,heh,,heh,,heh
aina oikeassa kirjoitti:
markku kysyyy...markku vastaa,se on varmaan mielenkiintoista ja kehittävää keskustella itsensä kanssa jopa netissä,heh,,heh,,heh
On myöskin erilaista muut kiusaamista oletko huomannut aina oikeassa nimimerkki?
- gas gas
markkukorpinen kirjoitti:
On myöskin erilaista muut kiusaamista oletko huomannut aina oikeassa nimimerkki?
Ostin auton viime viikolla ja nyt siitä hajosi pakoputki! Voinko saada autoliikkeeltä jotain korvauksia kun auto piti hinata Itkiinpohjantieltä keskustaan korjaamolle kun en uskaltanu ajaa tulipalovaaran takia?
Auto on vm 1987 ja siinä on alkuperäinen pakoputki leimoissa olevan valmistusvuoden perusteella. - ollatotta
gas gas kirjoitti:
Ostin auton viime viikolla ja nyt siitä hajosi pakoputki! Voinko saada autoliikkeeltä jotain korvauksia kun auto piti hinata Itkiinpohjantieltä keskustaan korjaamolle kun en uskaltanu ajaa tulipalovaaran takia?
Auto on vm 1987 ja siinä on alkuperäinen pakoputki leimoissa olevan valmistusvuoden perusteella.Sinulta hajosi pakotusputki.
Viime viikolla ostetusta autosta
Vuosimallia 87, oliko uusi se auto
Vaiko vanhempaa mallia
Joissakin autoissa pakoputkilo on tehty pahvista, niistä sellasista pahvitötteröistä joita on wc-paperirullan sisällä.
Mikä se on se punanen valo siinä mittaritaulussa vasemmalla - on runo
ollatotta kirjoitti:
Sinulta hajosi pakotusputki.
Vaiko vanhempaa mallia
Joissakin autoissa pakoputkilo on tehty pahvista, niistä sellasista pahvitötteröistä joita on wc-paperirullan sisällä.
Mikä se on se punanen valo siinä mittaritaulussa vasemmallaEdustaa sitä uudempaa runoutta jota ei kaikki tajuuuuuu
ollatotta kirjoitti:
Sinulta hajosi pakotusputki.
Vaiko vanhempaa mallia
Mikä se on se punanen valo siinä mittaritaulussa vasemmallatai se kertoo,että olet londi.
- ittekkö
tai se kertoo,että olet londi.
... arvasit.
Olin jo kirjoittanut tähän sinua kuvaavan tekstin - verbaliikaltaan varsin rehevän , mutta sitten päätinkin sanoa vain, että sinä et siis tajunnut! ittekkö kirjoitti:
... arvasit.
Olin jo kirjoittanut tähän sinua kuvaavan tekstin - verbaliikaltaan varsin rehevän , mutta sitten päätinkin sanoa vain, että sinä et siis tajunnut!Olkoon menneeksi. kuka .mk
Olkoon menneeksi. kuka .mk
tiedän asian ja mitä on syrjintä sekä tuulimylyt . sen vuoksi nostin esiin kysymyksen koska jopa muualla on esiintynyt asiaa koskeva asia,
Kuitenkin hyvinkin koettua myös itse mutta en ole koskaan antanut pirulle periksi. joten olen puollustanut heikompia mitä aikanaan olen olen tuossa virkavelvollisuudessa ja siinä siunaksessa saanut velvoitteenMK
- tee!
No joko se korpinen taas tuntee itsenä syrjityksi..menikö karaoke hoilaamiset persiilleen vai voittiko mielestäsi jälleen väärä osallistuja?
Tv:Kuotta, musiikkikultturelli, mölöhkerölen tuntija ja Lieksan kehitysmaakonsultti!Minä vielä pystyn puollustamaan itseäni ja julkituomaan eriarvoisuuden.kuule sinä kuotta sen olen todennut monen monta kertaa.MK
- jep jep
Minä vielä pystyn puollustamaan itseäni ja julkituomaan eriarvoisuuden.kuule sinä kuotta sen olen todennut monen monta kertaa.MK
- eikä tälle kysymys / vastaajalle jo lopultakin saisi ihan oman kirjoituspalstan niin saisi siellä jauhaa ja junnata asioita loputtomiin.
- tosikyllastynyt
jep jep kirjoitti:
- eikä tälle kysymys / vastaajalle jo lopultakin saisi ihan oman kirjoituspalstan niin saisi siellä jauhaa ja junnata asioita loputtomiin.
Kannatetaan
- h-t-p
www.yhdenvertaisuus.fi asiallista tietoa.MK
on parempi mennä ammattiauttajalle jos on kokenut henk.kohtaisesti tulleensa syrjityksi,eikä ole saanut oikeudenmukaisuutta / tasavertaisuutta/yhdenvertaisuutta,täältä ei keskustelulinjalta asiallista diagnoosia ongelmaan löydy,kyllä he auttavat ja tukea antavat ansihätään
- näin on
h-t-p kirjoitti:
on parempi mennä ammattiauttajalle jos on kokenut henk.kohtaisesti tulleensa syrjityksi,eikä ole saanut oikeudenmukaisuutta / tasavertaisuutta/yhdenvertaisuutta,täältä ei keskustelulinjalta asiallista diagnoosia ongelmaan löydy,kyllä he auttavat ja tukea antavat ansihätään
Siirrettyä esimerkiksi hoitoon!
- mummo vm. 47
www.yhdenvertaisuus.fi asiallista tietoa.MK
Aivan yhtälailla tulee ihmetellä sitä, että puhutaan ko. asiasta ja vastaavasti toisissa kirjoituksissa kirjoitetaan halventavasti naisista. Akotellaan, kirjoitetaaan halventavasti ja kehotetaan esim. lainaus "Tään kylän ämmät pittais panna umpinaiseen tuppaan, tervapuilla lämmittää ja savvuun tukahduttaa," Eikös tuo ole jo yllyttämistä vai kuinka.
Mitäs arveletta - jo
mummo vm. 47 kirjoitti:
Aivan yhtälailla tulee ihmetellä sitä, että puhutaan ko. asiasta ja vastaavasti toisissa kirjoituksissa kirjoitetaan halventavasti naisista. Akotellaan, kirjoitetaaan halventavasti ja kehotetaan esim. lainaus "Tään kylän ämmät pittais panna umpinaiseen tuppaan, tervapuilla lämmittää ja savvuun tukahduttaa," Eikös tuo ole jo yllyttämistä vai kuinka.
Mitäs arvelettaHai!
[["Tään kylän ämmät pittais panna umpinaiseen tuppaan, tervapuilla lämmittää ja savvuun tukahduttaa,"]]
Se joka on mölässyt noin törkeesti, pitäisi heti ensitilassa saattaa ammattiauttajien vastaanotolle!
Tv: Kuotta, Kaljamahan kasvatustieteiden maisteri ! mummo vm. 47 kirjoitti:
Mitäs arvelettaTuo on kansanlaulu "Tään kylän ämmät "ja niitä löytyy varmaan ympäri maailmaa ja tarinahan päättyy kansanlaulussa " illalla halasin nättiä tyttöä niin aamulla se tiettiin"
Akottelu on ihan ok ja siitä olen perusteluni sanonut Lieksassa on Ukko ja Akkakoli ja myös Akka on ylijumalan puoliso tarustossa ja kun ukko yhtyy tuohon kuningattareen niin ukkonen jylisee. ja maa antaa hedelmällisyyden
Akka ei siten ole halventavaa eikä siitä voi syytettä nostaa.
Tuo yhdenvertaisuus ei ole mitenkään minun keksintö vaan siitä on erilaista asiaa joten voinette asiaan perehtyä paremmin tuolla yhdenvertaisuus sivustolla minä en sitä ala tulkitsemaan.
Hyvää uutta vuotta Teille. MK
- Sisunautti
Syrjiminen sekä uskonnon että ihonvärin takia on Suomessa kiellettyä !
Jokainen koulun käynyt sen tietää ettei kaverille saa sanoa mitään... mikä ei ole hänelle niin tärkeää ja siten tulla sentakia mobbatuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723