Windows messenger ei toimi, vaikka melkein kaikkea on jokokeiltu

:D

Hei, meillä toimi mese muutama vuosi sitten, mutta nyt tässä vuoden ajan mese ei ole toiminut, vaikka tuntuu että kaikkea mahdollista on kokeiltu. Kone herjaa sen jälkeen, kun menen ensin vaikka msn sivuille ja lataan sieltä mesen niin siitä, kun yritän klikata sen auki niin se herjaa jostain virheilmoituksesta. Eli siis saan ladattua mesen normaalisti, mutta siinä vaiheessa, kun tulee avata messenger tiedosto niin se herjaa jostain virheilmoituksesta. Mikäköhän tässä mättää? Kiitos avustasi.

PS: Kerrottehan mahdollisimman paljon erilaisia vaihtoehtoja, koska luulen ettei tämä aivan ensimmäisestä ratkea

4

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      Kerro nyt aluksi, mitä siinä virheilmoituksessa lukee. Tästä voisi aloittaa. Käyttöjärjestelmä kaiketi xp?

    • Tarkista ensin palomuurin asetukset. Sen jälkeen ota selvää, onko käyttöjärjestelmän omissa palomuuriasetuksissa jokin natsi-modi päällä. Sitten selvitä selaimessa sama.

      Sen jälkeen vaihda selainta. Jos ei vieläkään toimi, googleta virheilmoituksen viesti tai palaa tänne valittamaan.

      • :D

        "Jokin asennetiedostoista on vioittunut." Siinä lukee noin.


      • :D kirjoitti:

        "Jokin asennetiedostoista on vioittunut." Siinä lukee noin.

        Oletko kokeillut hakea asennustiedostoa eri palvelimelta? Yksi vaihtoehto on myös hylätä MSN:n oma mese kokonaan ja siirtyä vaikka Pidginiin (josta muuten pääsee olemaan yhteydessä myös Facebookiin, samasta ikkunasta).

        Mesen nykyinen asennus tuntuu olevan siinä mielessä herkkähipiäinen, että se haluaa suljettavaksi mm. Firefoxin asennuksen ajaksi. Yksi mitä voit kokeilla on, että suljet kaikki ohjelmat, joita et sillä hetkellä tarvitse - selainta myöten.

        Virhe tosin näyttäisi olevan asennustiedostossa itsessään. Kannattaa etsiä asennustiedosto muualta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe