Millä viikoilla ja missä kävitte selvittämässä lapsen sukupuolen ja paljonko maksoi?Haluaisin kovasti tietää että saisimmeko vihdoin sen pojan vaikka tyttökin taas on tervetullut :)
Sikiön sukupuolen selvittäminen?
8
870
Vastaukset
- dhdhsd
keskiraskauden ultrassa, mutta eihän se näyttänyt :) Meinasitko yksityisellä käydä vai?
- mamammamm10
yksityinen oli ihan mielessä kun täällä sairaalassa ainakin toi vanhempi paappa lääkäri ei ole suostunut kertomaan vielä kertaakaan kellekkään kumpi tulee ja just mun säkällä se on aina mulla :/ Ajattelin vain et millähän viikoilla on parasta mennä ja mitähän se suurinpiirtein maksaisi.
- kaksi poikaa
näkyivät molemmat pojat - varsinkin tämä nuorimmainen keikisteli ultralle niin selkeästi ettei puusilmäinen äitikään voinut olla huomaamatta sukupuolta..
jostakin olisin kuullut, että pojat on helpompi 'bongata' - napanuora aiheuttanee joskus 'näköhaittaa' -.. - 37+1
kaksi poikaa kirjoitti:
näkyivät molemmat pojat - varsinkin tämä nuorimmainen keikisteli ultralle niin selkeästi ettei puusilmäinen äitikään voinut olla huomaamatta sukupuolta..
jostakin olisin kuullut, että pojat on helpompi 'bongata' - napanuora aiheuttanee joskus 'näköhaittaa' -..muistaakseni juurikin niin, että peitti pikkuisen s-puolen. :) Mutta eipä tuo haittaa, pianhan se selviää kuitenkin.
Yksityisen ultraääni maksut vaihtelevat tietysti paikkakunnittain. Täällä oli muistaakseni ainakin jotain yli 100 e, en muista kuinka paljon yli. Itse en kyllä ole yksityisellä käynyt. Ja juu, olen kuullut että joillakin paikkakunnilla ultrassa ei paljasteta s-puolta. Syy voi olla sekin, että aina ne eivät pidä paikkaansa ja joku on närkästyneenä syyttänyt ultraajaa tästä. Joten ovat hiukan tiukentaneet noita juttuja. - rv 33
mamammamm10 kirjoitti:
yksityinen oli ihan mielessä kun täällä sairaalassa ainakin toi vanhempi paappa lääkäri ei ole suostunut kertomaan vielä kertaakaan kellekkään kumpi tulee ja just mun säkällä se on aina mulla :/ Ajattelin vain et millähän viikoilla on parasta mennä ja mitähän se suurinpiirtein maksaisi.
paljonko 4 D maksaa. Pk-seudulla hintaa tuli 180 euroa, siis omavastuuosuus,
- mamammaam
rv 33 kirjoitti:
paljonko 4 D maksaa. Pk-seudulla hintaa tuli 180 euroa, siis omavastuuosuus,
mut ei oo samoja mahdollisuuksia kuin helsingissä koska en asu siellä päin :/
- rv 33
mamammaam kirjoitti:
mut ei oo samoja mahdollisuuksia kuin helsingissä koska en asu siellä päin :/
on kuitenkin yksityisiä lääkäriasemia?
- poitsua oottelen
Mä sanoin rakenneultrassa rv 21, että saa sanoa, kumpaa tod. näk. on tulossa.. Ja niinpä kätilö sitten hetken aikaa ultraili ja sanoi että pojalta näyttää.. Ja sit näytti mulle vehkeetkin :D Ja se oli aika selvä tapaus kyllä :)
Sit muutamaa viikkoa myöhemmin kun lääkärissä kävin, niin sanoin että jos satut näkemään sukupuolen, niin saa kertoa.. Niin sehän rupes ihan tutkaileen ja äkkiä toteskin sitten että aika selvä poika on tää tapaus :) ja ennen ultrausta sanoin, että yksi veikkaus on tehty, mutten kertonut mitä veikattiin..
Ja mitä maksoi siis.. Rakenneultra oli noin 25€ ja toi lääkärikäynti ilmainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803