Otetaan kaikki kuitenkin osaa Mika Lehdon suruun ja ollaan kinastelematta. KIITOS !!!
Funeral.
3
372
Vastaukset
- lehto 4ever
mut mitä on tapahtunu kuka on kuollu mikan vaimoko vai joku muu sukulainen?valaiskaa epätietoista
- toivoa
täällä asiallisia viestejä. Nämä järjen jättiläiset ovat pesiytyneet tälle keskustelupalstalle jäädäkseen.
- sinä usein...
toivoa kirjoitti:
täällä asiallisia viestejä. Nämä järjen jättiläiset ovat pesiytyneet tälle keskustelupalstalle jäädäkseen.
osaa toisten suruun, jos et tiedä mitä on tapahtunut?
Samalla voisit kertoa, että mitä vitun järkeä on pyytää muita ottamaan osaa jonkun toisen henkilön suruun, syytä kertomatta!?!
Nyt voisitkin ottaa osaa Padasjoen Ilpon suruun ja toivottaa jaksamisia hänelle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408