Mikä teitä salolaisia vaivaa

Visastukaa

kun teillä ei oo mikään koskaan hyvin? Harva teistä kun kadullakin tulee vastaa, ni naama niin vääränä ku olla ja voi. Mua ainakin ruvennu jo naurattaa ku teitä jatkuvasti näkee. MITEN JAKSATTE??? ETTEKÖ OSAA ILOITA MISTÄÄN??? HUUDATTE LAPSILLENNE JA KOIRILLENNE, MIKS??? MIKS PITÄÄ TEHDÄ LAPSII TAI OTTAA KOIRIA, JOS EI JAKSA. JÄRKI KÄTEEN.

16

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylbö

Tällainenko sinua nyt sitten on alkanut painaa? Tilaa Aku Ankka, niin jo helpottaa. Voisit samaistua vaikka Hessu Hopoon.

• Reiluko

Tilaa sää se meil kaikil lopuil Salolaisil, ku noin hyvin oot samaistunu!

• salolaine

Ei ole lapsia eikä koiraa. Silti vituttaa ja huudan viherkasvilleni melkein joka päivä. Ei pitäisi haitata omaa hymyäsi.

• reply

Asiallisin vastaus tällä palstalla pitkään aikaan!
        :-)

• rohtuneet huley
        reply kirjoitti:

Asiallisin vastaus tällä palstalla pitkään aikaan!
        :-)

No niin oli..mää huudan villakoirille sängyn alla ja huudan jopa ittelleni,,ooon mä tosi vittumanen.
        Hyvää uutta vuotta kaikille!

• Anonyymi

Olen ihmetellytn ihan samaa. Mitään ei pitäisi olla huonommin kuin muissakaan asuinpaikkakunnissa suomessa mutta salossa aina naamat kuin norsun vittu. miksi ihmeessä? meillä on kiva kaupunki, paljon tapahtumia, iltatorit, markkinat, ruokapaikkoja monen makuun, uimahalli, golffit, kaksi keilahallia, kaksi teatteria, kaksi elokuvateatteria, plaza, monta baaria, karaokeineen, harrastuspaikkaa vaikka mitä. Mikä muka on vialla??

• Anonyymi

Luonne. Pahansuopa, juoruileva ja kade ? Persuja kaikki ?

• Anonyymi

Salo on kuin vieraalle planeetalle perustettu siirtokunta, jossa mikään ei ole hyvin ja asukkaille on rakennettu kaikkea kivaa, että he eivät huomaisi, miten huonosti asiat todella ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salo on kuin vieraalle planeetalle perustettu siirtokunta, jossa mikään ei ole hyvin ja asukkaille on rakennettu kaikkea kivaa, että he eivät huomaisi, miten huonosti asiat todella ovat.

Nykysin huumemaffia kaupunki siel ne värvää peukkua jo ala-asteikäisille. Narkkomaaneja lojuu kaduil ja pihoil.

• Anonyymi

Joo, samaa mieltä olen ja kun viimekesänä kävin Kuopiossa oli siellä tytöilläkin aina suut auki miellyttävästi saatikka kun sen toisen reijän aukaisin, sieltähän riemu aukeni....

• Anonyymi

Täällä on aina osuuskaupan hapanimelelää leipää, ja Kuiron paskoja tinttaruisleipii.

• Anonyymi

salolaiset

• Anonyymi

Huume ongelmainen kaupunki kerrottu että myös väkivaltaisin.

• Anonyymi

Ihan kiva kaupunki tykkään, tietty pahoja paikkoja pitää välttää, itse olen tässä ollut vainottuna 2021 vuodesta lähtien enemmän tai vähemmän niin oon jo tottunut pimeään puoleen, että ei se nyt haittaa jos muutama stalkkeri perässä kulkee.

• Anonyymi

Ei tässä voi olla iloinen kun KUKO on kadonnut.

• Anonyymi

Ettekö ole iloisia, kun saatte kunnallisveroissanne maksaa tunninjunaa ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      159
      8208
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      96
      3974
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      112
      3847
    4. 55
      3343
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      41
      2680
    6. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      53
      1834
    7. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      356
      1737
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      43
      1711
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1611
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      18
      1448
    Aihe