Tuolla taannoin kannustusta kaipailin - ja sain - kiitos teille. Tuli sairaalakeikka (toinen tässä kuussa) kuten arvata saattaa. Nyt tässä pari päivää olen toipuillut. Perustautihan ei parane mutta kovilla myrkyillä taas hallinnassa. Hemoglobiini jo 115! Yhtä kyttäämistä tulee loppuikä nyt olemaan, leikkaussaumassa sisäpuolella haava joka aiheuttaa nämä verenvuodot. Mutta nyt osaan vähän seurailla että missä vaiheessa pitää lähtee sairaalaan. Ei tähän kuole, mutta aika kitumista välillä on. Mukava palata tännekin palstalle:-) Pitää ruveta lueskelemaan mitä kaikkea olette täällä keskustelleet poissaollessani.
Toivotan kanssakulkijoille mukavia vuoden viimeisiä päiviä ja jatkossa vielä parempaa tulevaa vuotta!
Hengissä ollaan!
5
168
Vastaukset
Kiva kuulla että olet parempaan päin. Tutkimuksiin tässä olen itsekin jonottamassa ja ihan hissutellen vaan eteenpäin.
Kiva kuulla että on menossa hyvään suuntaan! Toivotaan parempaa ensi vuotta! Lepäile!
- Arvaa mitä
Jaksamista Sinulle..
Ota elämä rauhallisesti ja pidä itsestäsi hyvää huolta. Kuin myös sinulle Toivotan Parempaa Uutta Vuotta.
tsau:Friidu - Heikunkeikku
Tervetuloa vaan tänne rupattelemaan.
Hyvä, jos olet toipumaan päin. On myös hyvä, kun on sairaudesta tietoa ja olet saanut neuvoja, miten pitää toimia asioiden kanssa. Ja lääkitys helpottaa kipuja. Varmasti olo tulee vielä paremmaksi, kun saat rauhassa toipua leikkauksen jälkeen.
Tsemppiä ja jaksamisia sinne päin. Ja parempaa tulevaa Uutta Vuotta myös sinulle.
Palstalla kirjoittelu piristää ja jos ei aina jaksa kirjoittaa, niin mukava vain lueskella muiden juttuja.
Kivaa vaihtelua tämä täällä olo on, ainakin minä tykkään pujahtaa palstalle, arkiaskareitten lomassa ja silloin, jos ei jaksa/huvita minnekään lähteä.
Ja hyvät naurut saa silloin tällöin imettyä ihteensä.:) Mukavaa väkeä täällä. - Sinimarjanen
että tilanne on nyt parempi. Sinulle toivon hyvää tätä loppu vuotta ja parempaa Uutta, tulevaa Vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691244
- 611077
- 81012
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli208954- 13915
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää29823Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775