Tuolla taannoin kannustusta kaipailin - ja sain - kiitos teille. Tuli sairaalakeikka (toinen tässä kuussa) kuten arvata saattaa. Nyt tässä pari päivää olen toipuillut. Perustautihan ei parane mutta kovilla myrkyillä taas hallinnassa. Hemoglobiini jo 115! Yhtä kyttäämistä tulee loppuikä nyt olemaan, leikkaussaumassa sisäpuolella haava joka aiheuttaa nämä verenvuodot. Mutta nyt osaan vähän seurailla että missä vaiheessa pitää lähtee sairaalaan. Ei tähän kuole, mutta aika kitumista välillä on. Mukava palata tännekin palstalle:-) Pitää ruveta lueskelemaan mitä kaikkea olette täällä keskustelleet poissaollessani.
Toivotan kanssakulkijoille mukavia vuoden viimeisiä päiviä ja jatkossa vielä parempaa tulevaa vuotta!
Hengissä ollaan!
5
162
Vastaukset
Kiva kuulla että olet parempaan päin. Tutkimuksiin tässä olen itsekin jonottamassa ja ihan hissutellen vaan eteenpäin.
Kiva kuulla että on menossa hyvään suuntaan! Toivotaan parempaa ensi vuotta! Lepäile!
- Arvaa mitä
Jaksamista Sinulle..
Ota elämä rauhallisesti ja pidä itsestäsi hyvää huolta. Kuin myös sinulle Toivotan Parempaa Uutta Vuotta.
tsau:Friidu - Heikunkeikku
Tervetuloa vaan tänne rupattelemaan.
Hyvä, jos olet toipumaan päin. On myös hyvä, kun on sairaudesta tietoa ja olet saanut neuvoja, miten pitää toimia asioiden kanssa. Ja lääkitys helpottaa kipuja. Varmasti olo tulee vielä paremmaksi, kun saat rauhassa toipua leikkauksen jälkeen.
Tsemppiä ja jaksamisia sinne päin. Ja parempaa tulevaa Uutta Vuotta myös sinulle.
Palstalla kirjoittelu piristää ja jos ei aina jaksa kirjoittaa, niin mukava vain lueskella muiden juttuja.
Kivaa vaihtelua tämä täällä olo on, ainakin minä tykkään pujahtaa palstalle, arkiaskareitten lomassa ja silloin, jos ei jaksa/huvita minnekään lähteä.
Ja hyvät naurut saa silloin tällöin imettyä ihteensä.:) Mukavaa väkeä täällä. - Sinimarjanen
että tilanne on nyt parempi. Sinulle toivon hyvää tätä loppu vuotta ja parempaa Uutta, tulevaa Vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637