Epilepsiakohtaus on KOVINTA huumetta

epileptikko...

Tiedän miltä tuntuu heräillä kohtauksen jälkeen, kun muisti on mennyt niin totaalisesti kuin ihmiseltä voi vain mennä.

Lattialla nenä verta vuotaen pohdiskelen olenko ensinnäkään olemassa vai en? Siis ihan oikeasti toipumienn alkaa näinkin filosofisesti. Sitten yritän miettiä olenko 1- vai 20-vuotias? Pitääkö etsiä äiti ja kiivetä itkien hänen syliin vai soittaa itse lääkäriin? Vai olenko sittenkin vanhempien luona asuva teini, jonka pitäisi mennä omaan huoneeseen lepäämään? Vaan missä ihmeessä tuo huone voi olla? Pakokauhu, vanhempien kaipuu ja hätä iskevät. Mitä jos olenkin jo aikuinen ja omat lapset katsovat kauhuissaan nurkan takana?

Muistin palatessa olo vain huononee. Oksettaa, paikat ovat kipeänä. Päässä myrskyää ja jokainen minuutti tuntuu ikuisuudelta. Toipumiseen menee vuorokausi.

Jokaisen "matkan" hintana on tuhoutuneita aivosoluja, hunontunut muisti ja vahvennettu lääkitys sekä ajokiellon piteneminen. Lisäksi kroppa saa helposti kipeää kaatumisessa ja kouristelussa.

Epilepsia lääkkeet ovat sitten oma juttunsa. Katsokaa vaikka Epilepsia-palstalta hakusanalla "Trileptal".

Kyllä epileptikot saavat kokea kovinta huumetta tässä maailmassa - vieläpä laillisesti!

7

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikermän Idiopää

      Epilepsia sairautena on ihmismielen JALO TOTUUS elävästä ympäristöstä, muuttuvasta maailmankaikkeudesta ja elämän jatkumisesta....

      Siinä ei ole myöskään pahuutta, vaan hyväksyntää. Siksi sitä ei voi rinnastaa huumausaineisiin. Haluaisin myös keskustella tällaisesta epilepsiaa: NÄIN NÄKEVÄSTÄ ihmisestä ja siksi kysymyksessä on yksittäinen mielipide.

      • epileptikko...

        yleistyvän kohtauksen?


    • Kokeillut...

      Saa mukavasti nupin heittämään ja naurattamaan. :)

    • epmxxx

      ite olen epileptikko enkä todellakaan sanois epilepsia kohtausta kovimmaks huumeeks. en todellakaan. sanoisin sitä pikemminki helvetissä käymiseks. kuolemaks. joka kerta ku saan kohtauksen, tuntuu että kuolen. sen jälkeen en haluukkaan enää elää.
      joko et oo koskaan saanu ep.kohtausta tai oot muuten _ihan_helvetin_sekasin_ päästäs kun tollasia puhut.. älä anna toisille ihmiselle tollasia helvetin vääristyneitä tuntemuksia, suosittelisin sulle hoitoon hankkiutumista. tai edes asian uudelleen miettimistä, ja huom järjenkäyttö on kyllä sallittu. epilepsia kohtaukseen voi kuolla, jos sen tiesit. en kyllä todellakaan suosittele kenellekkään kohtauksen tahallista hankkimista!

      • Fuckal

        Hei tapa ittes


      • juutalinen

        1


    • tietää_

      Useilla uskonnollisilla profeetoilla on ollut paha epilepsia, esim. islamin profeetta Muhammedin terveydelliset oireet viittaavat epilepsiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe