Sairastan Servikaalista Dystoniaa ja oireena ovat pään nykiminen vasempaan suuntaan, joka jännittäessä pahenee ja on todella huomattavaa. Aloitin elokuussa 2009 liiketalouden perustutkinnon nuorisopuolella Kelan kuntoutuksella. Koulussa joudumme paljon esittämään luokan edessä, suuren ryhmän edessä, 32 oppilasta. Olen sanonut opettajille asiasta ja näyttänyt lapun lääkäriltäni että psyykkisessä jännityksessä oireet pahenevat, että minun pitäisi välttää esiintymisiä. Ei kukaan opettaja, terveydenhoitaja näytä ymmärtävän asiaa. Olen kokoaika todella stressaantunut ja minun tekisi mieli lopettaa koulu kokonaan asian takia, en vaan voi esittää. Olen itse 18-vuotias ja muut luokallani ovat ylä-asteelta tulleita, joten siellä on meininki sen mukainen että jokaiseen asiaan kiinnitetään huomiota. Mitä tekisin tässä tilanteessa? Neuvoja, neuvoja. Joutuisinkohan maksamaan Kelalle takaisin heidän maksamansa kuntoutuspäivärahat jos jossakin vaiheessa lopettaisin?
Dystonia + jännitys + koulutus ?
Help Me!
1
738
Vastaukset
- äläkoskaanluovuta
-Käy hammaslääkärissä, vaihda amalgaamipaikat pois
-Harkitse tarkasti jokaista rokotusta, joka sisältää elohopeaa (tiomersaali)
-Kiropraktikolla tai OMT-fysioterapeutilla kannattaisi käydä ainakin pahimpina aikoina
-Taistele oman fyysisen kuntoutumisen puolesta -älä odota että elämäsi olisi helppo
-Etsi keinoja parantaa kuntoasi ja ryhtiäsi
-Älä koskaan luovuta - huomenna saatat parantua, lääkekin taitaa olla jo keksitty vaikkei sitä vielä valmisteta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003525092- 162276
- 1942129
- 1071506
- 811427
- 741012
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2969Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786