Neuvokaa tyhmää. Sulatan huomenna elämäni ekaa kertaa tinaa. No hellalla homma tietty
hoidetaan (?), kun kynttilän tehot ei taida ihan riittää... Pitääkö levyn olla tulikuuma jolloin
tina sulaa silmän räpäyksessä, vai hitaasti pienellä teholla? Paketissa nimittäin mainitaan
suojalasit, onko tina kovin räiskyväistä kamaa?
Elämäni ekat tinat
hkenkä
1
465
Vastaukset
- wetwt
JOO MUISTA SUOJALASIT! Itell kävi sillee et se roiskahti mua 1cm silmän sivulle ja tuli aika syvä arpi! Eli hella ihan kuumaksi ja sulatat sen tinan ja sit ku se on sulanut kaada se koko hommeli kylmää vetee ja nopeasti ettei tina ehi jähmettyä ennen aikoja ja suunta mielummin pää pois siitä vesiastiasta johon kaadat tinat muuten käy samalla tavalla kuin minulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844