Kuljun terveysasema - kaikille potkut!

kiukuttaa

Koko henkilökunta sellaisia saatanan lumppuja, jotka juoruu keskenään ja peräti muille toisten asioita. Ihann kuin huonosta kotimaisesta sarjasta..Totta mutta en kerro yksityiskohtia ettei tunnisteta. Hoitaakkaan ei osata, olisin varmaan tukehtunut jos olisin jättänyt taudin hoitamatta kuten sanottiin etä kyllä se siitä. Onneksi menin sitten taksilla lempäälään ja sieltä eteenpäin taysiin 4 päiväksi.

11

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+20=31

      Paikkaa voitaneen syystäkin kutsua Lumppulinnaksi

      • 13+7=300

        henkilökunta on allekirjoittanut vaitiolovelvollisuus sitoumuksen potilaiden asioista.Jostain ne asiat kuitenkin vuotaa yleiseen tietoon,ja joku hyvänpäivän tuttu tulee kylällä kysymään miten se sinun sairautesi laita nyt on.Ja tämä sairaus on sen laatuinen josta en kertoisi edes omalle äidilleni,saatika sitä kylällä mainostaisin.


      • ikävän normaalia
        13+7=300 kirjoitti:

        henkilökunta on allekirjoittanut vaitiolovelvollisuus sitoumuksen potilaiden asioista.Jostain ne asiat kuitenkin vuotaa yleiseen tietoon,ja joku hyvänpäivän tuttu tulee kylällä kysymään miten se sinun sairautesi laita nyt on.Ja tämä sairaus on sen laatuinen josta en kertoisi edes omalle äidilleni,saatika sitä kylällä mainostaisin.

        Ei sellaista hoitajaa ole ollutkaan joka osaisi pitää suunsa kiinni, nainen käsittelee asioita puhumalla ja puhumalla, niin toki siinä prosessissa leviää muidenkin yksityisasiat. Sama juttu muutkin kunnanvirastot, tuttu sopivassa paikassa töissä, niin saat tietää kaiken, jos haluat. Tämä ei koske pelkästään lempäälää.


      • Hävetkää juoruilijat
        ikävän normaalia kirjoitti:

        Ei sellaista hoitajaa ole ollutkaan joka osaisi pitää suunsa kiinni, nainen käsittelee asioita puhumalla ja puhumalla, niin toki siinä prosessissa leviää muidenkin yksityisasiat. Sama juttu muutkin kunnanvirastot, tuttu sopivassa paikassa töissä, niin saat tietää kaiken, jos haluat. Tämä ei koske pelkästään lempäälää.

        Pitää selvittää juoruämmät varmuudella,ja sen jälkeen raastuvasta tulee kutsu käräjille.Siinä ei julkinen anteeksipyyntö ja itku auta.Joutuu maksajaksi ja menettää työnsä.Näitä perushoitajien kummin kaiman siskoja on liikaa tuuraamassa,heillä on yleensä suurin tietämys kylän asioista.Muuten ollaan niin fiksun oloisi kun työpaikallaan sattuu kohtaamaan.Salaisuus kerrotaan yleensä samankaltaiselle"ystävälle" ja siitä se lähtee.


      • Pientä rajaa
        Hävetkää juoruilijat kirjoitti:

        Pitää selvittää juoruämmät varmuudella,ja sen jälkeen raastuvasta tulee kutsu käräjille.Siinä ei julkinen anteeksipyyntö ja itku auta.Joutuu maksajaksi ja menettää työnsä.Näitä perushoitajien kummin kaiman siskoja on liikaa tuuraamassa,heillä on yleensä suurin tietämys kylän asioista.Muuten ollaan niin fiksun oloisi kun työpaikallaan sattuu kohtaamaan.Salaisuus kerrotaan yleensä samankaltaiselle"ystävälle" ja siitä se lähtee.

        vai oikeata tietoa jostain todellisesta tapauksesta? Kyllä toisen ihmisen perusteeton solvaaminen on rangaistavaa, vaikka se tapahtuisi nimimerkittömän nimimerkin takaakin.


      • pöh! - 57
        Pientä rajaa kirjoitti:

        vai oikeata tietoa jostain todellisesta tapauksesta? Kyllä toisen ihmisen perusteeton solvaaminen on rangaistavaa, vaikka se tapahtuisi nimimerkittömän nimimerkin takaakin.

        Jos on oikeasti valitettavaa niin ottakaa yhteyttä heidän esimieheen. Alennutte nyt itsekkin "samalle tasolle", juoruamiseen, haukkumalla lumpuiksi, ym. Montako hoitajaa olette siellä nähneet vilauttavan reittä ja ottavan maksua seksistä?.... ei yhtään vai?

        Itse olen tyytyväinen saamani hoitoon, en ymmärrä tuollaista asiatonta puhetta joka ei johda mihinkään. Jos on jotain epäselvää ollut tai ongelmia olen pyrkinyt ne heti selvittämään asianomaisen kanssa, niin ei jää kaivertamaan, kuten eräillä näköjään!


      • Suuri pettymys
        pöh! - 57 kirjoitti:

        Jos on oikeasti valitettavaa niin ottakaa yhteyttä heidän esimieheen. Alennutte nyt itsekkin "samalle tasolle", juoruamiseen, haukkumalla lumpuiksi, ym. Montako hoitajaa olette siellä nähneet vilauttavan reittä ja ottavan maksua seksistä?.... ei yhtään vai?

        Itse olen tyytyväinen saamani hoitoon, en ymmärrä tuollaista asiatonta puhetta joka ei johda mihinkään. Jos on jotain epäselvää ollut tai ongelmia olen pyrkinyt ne heti selvittämään asianomaisen kanssa, niin ei jää kaivertamaan, kuten eräillä näköjään!

        Tämä on selvää ettei niiden suut pysy supussa.
        Hämmästyttävää sinänsä, miten voikaan ihmisten vaivat/sairaudet niin paljon kiinnostaa että niitä pitää pulputtaa.
        Eri asia on tilanne esim, luukulla jossa potilas itse suureen ääneen kumisee vaivojaan.
        Mutta sattumalta tiedän sukulaiseni joka oli vuotanut äidilleni että minulle on määrätty masennuslääkkeitä!


      • %%66//88
        Suuri pettymys kirjoitti:

        Tämä on selvää ettei niiden suut pysy supussa.
        Hämmästyttävää sinänsä, miten voikaan ihmisten vaivat/sairaudet niin paljon kiinnostaa että niitä pitää pulputtaa.
        Eri asia on tilanne esim, luukulla jossa potilas itse suureen ääneen kumisee vaivojaan.
        Mutta sattumalta tiedän sukulaiseni joka oli vuotanut äidilleni että minulle on määrätty masennuslääkkeitä!

        jos väärinkäytöksiä on tapahtunut, niistä täytyy tehdä valitus asianomaisille tahoille. Täällä rutiseminen ei johda mihinkään eikä välttämättä ole oikein uskottavaakaan.


    • Kipeä_äiti

      En ole koskaan saanut missään niin uskomattoman huonoa ja töykeää palvelua kuin kuljun terveysaseman vastaanottovirkailijalta. Sama toistuu kerta toisensa jälkeen. Jatkossa yksityiselle.

    • Ylialilekurihoitsu

      Lähi ja perushoitajaakat on aikas uunoja oli paikka mikä tahansa arvauskeskus. Näin myös Vesilahdella olen sinne muutettuani huomannut. Nykyisin saa valita terveyskeskuksensa itse jos ei ole palveluun tyytyväinen. Moni pikkupaikkakunnan terkkari autioituu jos henkilökunta ei älyä puhaltaa yhteenhiileen potilaidensa kanssa edes hiukkasen.

    • tietäväinen

      Kuljun terveysasemalle päätyykin työhön ne, ketkä ei pärjää pää-terveysasemalla siis "kirkolla" Lempäälässä. Ne surkimukset, keitä ei voi tessin puitteissa irtisanoa, pannaan Kuljuun ;) Harmi alueen asukeille. Mut, elämä on. Onneksi nykyään vapaus vaihtaa terkkaria kaikilla. Että muualle vaan hoitoo saamaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe