Hyvä näin
Minun on hyvä näin
sydämen lyönnin päässä
iholtasi
Sulkiessani silmäni
voin tuntea
hengityksesi lämmön
ja aistia kauniin sielusi kosketuksen
Pidä minut tässä
sylissäsi, tuoksussasi
öisten utujen laaksossa
Niin emme koskaan unohda, toisiamme
http://www.youtube.com/watch?v=Y8JI_wlNEck&feature=related
* Hyvä näin *
10
504
Vastaukset
- yk s
sinua runosi,
niin todellista
unohtumattomassa
utuisuuden
laaksossa ja
kenties...- EKMP*
Kiva jos miellytti unettoman ajatuksen liito^^
Kiitos vierailusta runossani teille kummallekin,
on ihana saada palautetta :)
T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa (joka valvoi tuolloin koko yön, silmät pussilla:DD) - EKMP*
EKMP* kirjoitti:
Kiva jos miellytti unettoman ajatuksen liito^^
Kiitos vierailusta runossani teille kummallekin,
on ihana saada palautetta :)
T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa (joka valvoi tuolloin koko yön, silmät pussilla:DD)..
Ja vielä piti sanomani, että..
OIKEIN HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2010 KAIKILLE :DDD - b 6_ _ *
EKMP* kirjoitti:
..
Ja vielä piti sanomani, että..
OIKEIN HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2010 KAIKILLE :DDDsinulle EKMP.
Näin oikeasti unta
var maan Sinusta,
välillä niin todellista...
Missä menetkään niin toivon
että kohdataan ja unohtukoon
kaikki muu hetkeksi... ; )
Iloa valoa toivoa uudelle vuodelle!!!!! - EKMP*
b 6_ _ * kirjoitti:
sinulle EKMP.
Näin oikeasti unta
var maan Sinusta,
välillä niin todellista...
Missä menetkään niin toivon
että kohdataan ja unohtukoon
kaikki muu hetkeksi... ; )
Iloa valoa toivoa uudelle vuodelle!!!!!Iloa valoa ja toivoa myös sinulle b6__*,
sinne missä sitten kuljetkin.
Olkoon uusi vuotesi täynnä onnea:)
T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa - b
EKMP* kirjoitti:
Iloa valoa ja toivoa myös sinulle b6__*,
sinne missä sitten kuljetkin.
Olkoon uusi vuotesi täynnä onnea:)
T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessaalkaa huomenna; )
tiistaina...
Vetää kyllä lukijan sanattomaksi,
kiitos !- EKMP*
..olipas ihanasti sanottu.
Kiitos, piristit mieltäni kovin Lindalinda:)
T. Erään Kaukaisen ...
- Armiliini
Upeasti kerrot runossasi tunteen rakkainmalle..
Kiitokset lukuhetkestä :))- EKMP*
Kiva, jos pidit.
On aina kiva kuulla positiivista palautetta omista räpellyksistä..
T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa (niiaten kiittää vierailusta)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
