* Hyvä näin *

Hyvä näin

Minun on hyvä näin
sydämen lyönnin päässä
iholtasi

Sulkiessani silmäni
voin tuntea
hengityksesi lämmön

ja aistia kauniin sielusi kosketuksen

Pidä minut tässä
sylissäsi, tuoksussasi
öisten utujen laaksossa

Niin emme koskaan unohda, toisiamme


http://www.youtube.com/watch?v=Y8JI_wlNEck&feature=related

10

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yk s

      sinua runosi,
      niin todellista
      unohtumattomassa
      utuisuuden
      laaksossa ja
      kenties...

      • EKMP*

        Kiva jos miellytti unettoman ajatuksen liito^^

        Kiitos vierailusta runossani teille kummallekin,
        on ihana saada palautetta :)

        T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa (joka valvoi tuolloin koko yön, silmät pussilla:DD)


      • EKMP*
        EKMP* kirjoitti:

        Kiva jos miellytti unettoman ajatuksen liito^^

        Kiitos vierailusta runossani teille kummallekin,
        on ihana saada palautetta :)

        T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa (joka valvoi tuolloin koko yön, silmät pussilla:DD)

        ..
        Ja vielä piti sanomani, että..

        OIKEIN HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2010 KAIKILLE :DDD


      • b 6_ _ *
        EKMP* kirjoitti:

        ..
        Ja vielä piti sanomani, että..

        OIKEIN HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2010 KAIKILLE :DDD

        sinulle EKMP.
        Näin oikeasti unta
        var maan Sinusta,
        välillä niin todellista...
        Missä menetkään niin toivon
        että kohdataan ja unohtukoon
        kaikki muu hetkeksi... ; )
        Iloa valoa toivoa uudelle vuodelle!!!!!


      • EKMP*
        b 6_ _ * kirjoitti:

        sinulle EKMP.
        Näin oikeasti unta
        var maan Sinusta,
        välillä niin todellista...
        Missä menetkään niin toivon
        että kohdataan ja unohtukoon
        kaikki muu hetkeksi... ; )
        Iloa valoa toivoa uudelle vuodelle!!!!!

        Iloa valoa ja toivoa myös sinulle b6__*,
        sinne missä sitten kuljetkin.

        Olkoon uusi vuotesi täynnä onnea:)

        T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa


      • b
        EKMP* kirjoitti:

        Iloa valoa ja toivoa myös sinulle b6__*,
        sinne missä sitten kuljetkin.

        Olkoon uusi vuotesi täynnä onnea:)

        T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa

        alkaa huomenna; )
        tiistaina...


    • Vetää kyllä lukijan sanattomaksi,
      kiitos !

      • EKMP*

        ..olipas ihanasti sanottu.
        Kiitos, piristit mieltäni kovin Lindalinda:)


        T. Erään Kaukaisen ...


    • Armiliini

      Upeasti kerrot runossasi tunteen rakkainmalle..
      Kiitokset lukuhetkestä :))

      • EKMP*

        Kiva, jos pidit.
        On aina kiva kuulla positiivista palautetta omista räpellyksistä..

        T. Erään Kaukaisen Maan Prinsessa (niiaten kiittää vierailusta)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe