Itse olen niiden kerääjä ja tuli mieleen kysäistä onko muita keräilijöitä paljonkaan? Tiedätkö olevan? Eiväthän ne nyt mitenkään arvokkaita tai harvinaisia ole kylläkään, mutta kiva halpa harrastus!
Maatuska- nukkeja... keräilläänkö???
11
2529
Vastaukset
- Keräilen juu
Minä keräilen, mulla on tällä hetkellä 5 maatuskaa, 4 sellasta missä on 5 maatuskaa yhteensä, ja 1 missä on 7 maatuskaa.
- maatuskatyttö
Niitä kannattaa kerätä, ei ainakaan ole mikään kallis harrastus eikä tartte kamalasti vaivaa löytämiseen. Mä olen n 5 vuotta kerännyt ja mulla on hieman yli 200 kpl kokonaisina. Tällä hetkellä ne ovat Helsingissä MTV3: lla kuvausrekvisiittana tässäkuussa alkavaan Putous ohjelmaan, eli siinä ohjelmassa näkyvät.
- Keräilen juu
maatuskatyttö kirjoitti:
Niitä kannattaa kerätä, ei ainakaan ole mikään kallis harrastus eikä tartte kamalasti vaivaa löytämiseen. Mä olen n 5 vuotta kerännyt ja mulla on hieman yli 200 kpl kokonaisina. Tällä hetkellä ne ovat Helsingissä MTV3: lla kuvausrekvisiittana tässäkuussa alkavaan Putous ohjelmaan, eli siinä ohjelmassa näkyvät.
Mistä yleensä hommaat uusia maatuskoja? Mikä olisi halvin paikka löytää? Saisko niistä myöhemmin kuvia linkkinä vaikka? Olisi kiva nähdä sun kokoelma.
- maatuskatyttö
Keräilen juu kirjoitti:
Mistä yleensä hommaat uusia maatuskoja? Mikä olisi halvin paikka löytää? Saisko niistä myöhemmin kuvia linkkinä vaikka? Olisi kiva nähdä sun kokoelma.
Ostan niitä kirpputoreilta, sieltä niitä saa ihan parilla eurolla. Sukulaiset ja tuttavat ovat myös auttaneet jonkinverran ostamalla jos on heidän eteensä tullut. Minä pidän enemmän vanhoista kuin uusista, toki niitäkin minulla on, mutta ovat kalliimpia. Huutonettiä olen myös kokeillut, mutta siellä kun tulee postikulut hinnan päälle se ei olekaan enää niin halpaa.
Toki laitan kuvia tulemaan, tänne en suoraan osaa linkittää, mutta joko kotisivujeni tai mahdollisesti valmistuvan blogin kautta kunhan tulevat reissunpäältä kotiin, nyt ei ole edes mitä kuvata! - Keräilen juu
maatuskatyttö kirjoitti:
Ostan niitä kirpputoreilta, sieltä niitä saa ihan parilla eurolla. Sukulaiset ja tuttavat ovat myös auttaneet jonkinverran ostamalla jos on heidän eteensä tullut. Minä pidän enemmän vanhoista kuin uusista, toki niitäkin minulla on, mutta ovat kalliimpia. Huutonettiä olen myös kokeillut, mutta siellä kun tulee postikulut hinnan päälle se ei olekaan enää niin halpaa.
Toki laitan kuvia tulemaan, tänne en suoraan osaa linkittää, mutta joko kotisivujeni tai mahdollisesti valmistuvan blogin kautta kunhan tulevat reissunpäältä kotiin, nyt ei ole edes mitä kuvata!Täällä harvemmin olen maatuskoihin törmännyt kirppareilla, joten sieltä en löydä yleensä. Ja jos löydän niin maksaavat aika lailla. Huuto.net:istä olen pari kertaa onnistunut halpoja maatuskoja ostamaan ja olen saanut myös muutamia lahjaksi.
- käytössä
Keräilen juu kirjoitti:
Täällä harvemmin olen maatuskoihin törmännyt kirppareilla, joten sieltä en löydä yleensä. Ja jos löydän niin maksaavat aika lailla. Huuto.net:istä olen pari kertaa onnistunut halpoja maatuskoja ostamaan ja olen saanut myös muutamia lahjaksi.
Tuolta $4.71 postikuluineen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7110~r.34774240
- muatuska
Vein noin 300 maatuskan kokoelmani kirjastoon näyttelyyn ja tuli mieleeni katsoa kerääkö muut. Kiva että löytyy muitakin keräilijöitä :)
- maatuskatyttö
Kuinka kauan sinulla on mennyt ne kerätessä? Minä oon keränny noin 5 vuotta ja olin vasta 10 vuotias kun aloitin.
- maatuskatyttö
maatuskatyttö kirjoitti:
Kuinka kauan sinulla on mennyt ne kerätessä? Minä oon keränny noin 5 vuotta ja olin vasta 10 vuotias kun aloitin.
Nyt viimein sain maatuskat reissunpäältä kotiin ja voin kuvata ne. Kuvat ovat blogissani. Anteeksi kun kesti näin kauan, toivottavasti vielä "löydätte" kuvat:)
Tässä blogin osoite:
http://arabianaarteet.blogspot.com/
Ps. keräilen myös vanhoja Arabian astioita, blogin olen perustanut varsinaisesti astioita varten..! - tiusa+
maatuskatyttö kirjoitti:
Nyt viimein sain maatuskat reissunpäältä kotiin ja voin kuvata ne. Kuvat ovat blogissani. Anteeksi kun kesti näin kauan, toivottavasti vielä "löydätte" kuvat:)
Tässä blogin osoite:
Ps. keräilen myös vanhoja Arabian astioita, blogin olen perustanut varsinaisesti astioita varten..!Katoppa ruotsalaisten huutonetistä...nyt en enää muista nimeä, sieltä olen aikoinaan huutanut vanhaa arabiaa pilkkahinnalla.
- kivoja leluja
maatuskatyttö kirjoitti:
Tässä blogin osoite:
Ps. keräilen myös vanhoja Arabian astioita, blogin olen perustanut varsinaisesti astioita varten..!Varsinkin Arabian astioissa työmaata riittää, jos haluaa kohtuushinnoilla hankkia.
Ei näkynyt hyllyllä minun paria maatuskaani. Hankittu Tallinnasta 40 vuoden välein. Vielä vanhempiakin ollut, mutta hukkuneet lasten leikeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632599SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1112413Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871466Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1011007Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o192988Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m84930Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html154868Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä70814