Ehdotan että tehtäisiin laki jolla voidaan jokaiselta kansalaiselta periä jokin tietty ELÄINVERO. Tämä käytettäisiin vain ja ainoastaan eläinten hyväksi. Maksun ei tarvitsisi olla kovin iso jotta se ei rasita pienituloisia. periaate sama kuin YLE - maksussa siis. Tuollaiseen kyllä saadaan lait mutta entäs ne eläinten olot joista puhuttu.
UUDEN VUODEN EHDOTUS, ELÄINVERO
2
328
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään kaikilta, vaan vero perintään eläinten omistajilta, minä ainakaan ala yhtään enempää maksamaan jonkun toisten nurkkiin kuseksivasta ja paskovasta räksyttäjästä.
Eläinvero eläinten omistajille niin eiköhän vähene eläimet tästä maasta.
Ei ole sitten nuoremman sukupolven mielestäkään niin siistii omistaa mitään pikkuaivoista eläintä.- Anonyymi
Hyödyt sinäkin eläimistä. Tullikoirat ja poliisikoirat, etsintäkoirat tuovat turvallisuutta ja tuotantoeläimet huvia ravien muodossa tai sitten lihaa ja maitoa, ja vaikka olisit vegaani, niin kasvit kasvatetaan eläinten lannalla, ainakin osittain ja varsinkin luomuviljelyssä, joten olet osallisena eläinkunnan köyttöön, joten osallistu vaan hyvinvoinnin kehittämiseen. ( itse maksan tavallaan eläinveroa kuulumalla eläinsuojeluyhdistykseen ja antamalla lahjoituksia sinne)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564