Onko lääkäri oikeassa vai ei?

TSH on 6,4 vaikka se pitäisi olla enintään 4,5. T4-V arvot tosin olivat 11 eli normaalin rajoilla. Onko mulla kuitenkin kilpirauhasen vajaatoiminta ja pitäisikö lääkitys olla vaikka lääkäri muuta väittääkin?
2321
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

vajiksen puolella ja vaatii lääkityksen. Itselläni TSH oli 3.8 kun aloitettiin lääkitys. Oireitakin oli.

Mene endokrinologille.

Äänestä
  • Kuinka korkeita arvoja olette tavanneet? Mulla TSH yli 190 ja TV-4 alle kolmen. kävin töissä (ruumiillinen työ) ja tunsin melkoista väsymystä, josta ei palautunut pitemmilläkään vapailla. terkkari kehoitti ottamaan rautatabletin "vaikka joka toinen päivä".. onneksi lääkäri keksi otattaa verikokeet.. Alotettiin hoito puolikkaalla (0,05) tabletilla.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


tiutiu_ kirjoitti:

TSH on 6,4 vaikka se pitäisi olla enintään 4,5. T4-V arvot tosin olivat 11 eli normaalin rajoilla. Onko mulla kuitenkin kilpirauhasen vajaatoiminta ja pitäisikö lääkitys olla vaikka lääkäri muuta väittääkin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu