Runkkarin kaukovalot

S60 AWD

Ei taas voi kuin nauraa!!!
Espoossa liikennevaloista "kiihdytti" rinnakkain kaksi köyhien rotteloa(olisikohan ollut almera ja joku corolla tms.), siinähän ne onnettomat vaan sutivat, eivätkä päässeet mihinkään. Meikältä paloi pinna ja kiihdytinkin rivakasti autojen välistä, neliveto-Volvossa kun riittää pitoa ja turbo-moottorissa tehoa.
Corollapeelon kateus nousi heti pintaan ja corollan kaukovalot alkoivat välkkyä kiivaasti.

Yrittikö tojopeelo opettaa minua jotenkin vai mikä ihmeen mielenilmaus se välkyttely oli?
Ei voi kuin ihmetellä ja samalla toki naureskella köyhille.

18

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korvenkontio

      Todella köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.

    • Hoituri...

      -Siis pinnasi paloi.
      -Seuraus oli:

      -Aloit ihmetellä
      -Aloit naureskella

      Mistä löysit Espoossa kolme vierekkäistä samaan suuntaan vievää kaistaa? Hmm...

      Nyt jokin mättää jutussasi, eli useampikin useampikin juttu.

      Yhteenveto: Harhanäkyjä, tyhmyyttä, (et siis ymmärtänyt tilannetta) yksin naureskelua, millekä? Ja kenen autossa istuit?

      Taitaa alkaa hoitopaikka häämöttämään. Kyllä, kyllä, näin on, ihan oikeasti.

    • thbbbgnjussdefdrf

      Volvoissa istuu jokseenkin poikkeuksetta ratin ja penkin välissä kokovartalokyrpä!

      • r60

        mitä sitten


    • åiåi

      on mahdollista että pääsit väliin jos autot olivat rinnakkain?
      ruahahaan juttuja taas....ja pikkujuna sanoi tsuku tsuku tsuku...

      • S60 AWD

        Olisiko siihen väliin vaikka voinut muodostua rakoa? Ei sllakaan hyvin mene.


      • kai se
        S60 AWD kirjoitti:

        Olisiko siihen väliin vaikka voinut muodostua rakoa? Ei sllakaan hyvin mene.

        pitäisi paremmin tietää jos kerta ketjun aloittaja olet?
        mitä ihmettä minulta sitä kyselet?


      • S60 AWD
        kai se kirjoitti:

        pitäisi paremmin tietää jos kerta ketjun aloittaja olet?
        mitä ihmettä minulta sitä kyselet?

        Opettele käyttämään aivojasi edes vähän, mikäli sulla sellasia on ollenkaan.
        Johan sen sanoo järkikin, että autojen väliin on täytynyt tulla rako, kun siitä kerta mahtuu pujahtamaan.

        Sä oot oikein tyypillinen kateellinen ja katkeroitunut kakkanaama. Välkyttele vaan corollasi valoja, niin kaikki näkee älykkyytesi.
        HAH HAH LUUSERI!!!


      • åjåijjåi
        S60 AWD kirjoitti:

        Opettele käyttämään aivojasi edes vähän, mikäli sulla sellasia on ollenkaan.
        Johan sen sanoo järkikin, että autojen väliin on täytynyt tulla rako, kun siitä kerta mahtuu pujahtamaan.

        Sä oot oikein tyypillinen kateellinen ja katkeroitunut kakkanaama. Välkyttele vaan corollasi valoja, niin kaikki näkee älykkyytesi.
        HAH HAH LUUSERI!!!

        siis et tiedä liikennesääntöjä vaan vedät sulkuviivan päällä sulla ne valot taitaa välkkyä jossain muualla oikosulun takia.
        nou hätä kyllä se poliisisetä varmasti sinuakin opastaa kun paikalle sattuu luuseri :)
        vai pitäisikö kaltaisellesi todeta tyyliin olet aina yhden kerran enemmän luuseri mitä minä XD


    • 45546

      Etkä tienannut rahojasi koska tolla ajatuksenjuoksulla saisi kenkää perseelle hanttihommissakin.

      • S60 AWD

        Sä oot tyypillinen kateellinen köyhä paska!!!


      • 4xAAWWDD X101
        S60 AWD kirjoitti:

        Sä oot tyypillinen kateellinen köyhä paska!!!

        paska olet.


    • piu pai

      eikö sun velka volvoo huomata muuten ku tekemällä jotain vastaavaa ?

    • Ei voi

      Minä en kyllä homosohvalla ajelisi..

    • En lähtis kehumaan jos olis volvonromu alla... Häpeäisin muutenkin silmäni päästä jos selasisella liikkuisin kaupungilla.

      Ja tohon tapahtumaan liityen et itsekään mikään fiksu ollut kun tuollain lähdit kaahailemaan.
      et ilmeisesti vieläkään ole tajunnut, että nyt on talvikeli ja kaikkialla on liukasta.

      Juuri sinun kaltaisiesi idioottien takia niitä liikenneonnettomukksia sattuu.

      Parempi on, että käyt sen autokoulun uudestaan ennenkuin lähdet ajamaan.
      Niin ja se järjenkäyttö on sallittua myös ratin takana, eri asia tietenkin onko sitä suotu ja sinun kohdalla epäilen, että ei ole.

      Menestyksekästä UuttaVuotta 2010 kuitenkin. :)

      • toivotuksesta

        yritän nyt parantaa tapani ja en enää kaahaile. Kaikille muillekkin hyvää uutta vuotta 2010.


    • mummon päänahan..

      VULVA S60 awd:eesi kiihtymään niinkin nopeasti?Vielä kovempata kiihtyisi niin menisit ajassa taaksepäin..ettet ajanut volvollasi punaisia päin kun näit samasta tolpasta vihreätä jalankulkijoille ja muut jonossa jäivät kuin seisomaan..kun vedit mummon rollaattoria 150metriä mukana ja mummo jäi sillä aikaa pötköttämään suojatielle kun vedit liikkuma-apu välineen mukanasi samalla hymäillen että voi juma kun mun(pankin)vulva on raaka kiihtymään seuraaviin valoihin energyn/voicen humppaa kuunnellen vulvan äänentoiston kautta.Jos nämä edellä mainitut on tärkeintä elämässäsi niin kova juttu kiihdytellä liikennevaloissa...viedä köyhiltä sivupeilit ja osan matkasta mummokin hihasta suksiboxiin tarttuneena..mitäköhän toi viddu mulle vilkuttelee..?

    • Otto Flick

      No joo olisin minäkin soittanut torvea, jos ajat samaa kaistaa kuin minä. Ei välttämättä turvallista vaikka siltä tuntuisikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe