Löytyykö yksinäiselle muuttajalle vuokra-asuntoa Pyhäjärveltä ja mielellään Pyhäsalmen keskusta-alueelta.
Minkähän tasoisia ja hintaisia esim. yksiöt?
Kiitokset niille, jotka näkevät vaivaa vastausten muodossa.
Vuokra-asuntoja Pyhäsalmella?
14
4969
Vastaukset
- .
Tämänhetkisestä asuntotilanteesta minulla ei ole tietoa, mutta kaupungin vuokra-asunnot hakuohjeineen löytyvät osoitteesta http://www.pyhajarvi.fi/rillankivi/ ja yksityisten asuntoja ehkä löytyisi laittamalla "Halutaan vuokrata" -ilmoitus Pyhäjärven Sanomiin, http://www.pyhajarvensanomat.fi/ (rivi-ilmoitukset).
- vuokraiasäntä
yksiössä n.200-315e.yleensä saunallinen yksiö on pikkasen kalliinpi.Tällä hetkellä tuntuu olevan aika huono tarjonta pyhäsalmella.
- minä vain
meiltä löytyy vuokra-asuntoja.. oheisen linkin takaa
http://www.karsamaki.fi/index.php/vuokra-asunnot-kellekninen-134
Jos et omista omaa autoa, niin linja-autolla pääsee kulkemaan Pyhäsalmeen.. tosin perillä olet vasta lähempänä yhdeksää aamulla.. Takaisin päin Pyhäsalmesta pääsee kyllä paremmin..
Oma auto kannattaa sun laittaa jos meinaat kulkea Kärsämäki-Pyhäsalmi väliä aamulla varhain..
- Eräs 4
Keskustassa, pieni kaksio,katutasossa heti vapaa. puh. 040-5847557
- jess!!
Täällä on tosiaan vuokrattavia, vapaita asuntoja, että tervetuloa vain!!
- soita..
jess!! kirjoitti:
Täällä on tosiaan vuokrattavia, vapaita asuntoja, että tervetuloa vain!!
Kaupungin asuntotoimistosta...varmasti löytyy asuntoja
- jep jep
soita.. kirjoitti:
Kaupungin asuntotoimistosta...varmasti löytyy asuntoja
onhan niitä kaupungilla varsinki yksiöitä ja kaksoita tarjolla..kolmiot jo vähä kiven alla,vuokrat alkan esim yksiölle n.250/kk
- muuttopuhissa
tuohon numeroon,muttei vastattu.Missä päin keskustaa asunto sijaitsee ja minkälaista sakkia asuu "yläpuolella" ? Onko rauhatonta seutua yleensä?
- Keskustaan vaan
muuttopuhissa kirjoitti:
tuohon numeroon,muttei vastattu.Missä päin keskustaa asunto sijaitsee ja minkälaista sakkia asuu "yläpuolella" ? Onko rauhatonta seutua yleensä?
Varmaan kannattaa vielä soittaa tuohon numeroon. Ilmeisesti hyvä asunto.
- hölömöukko
muuttopuhissa kirjoitti:
Soittele kaupungintalolle.
Asunto-osakeyhtiö Rillankivi ( Sari Ahola), pitäs löytyy kymmeniä tyhjiä. - uskomatonta, mutta
hölömöukko kirjoitti:
Soittele kaupungintalolle.
Asunto-osakeyhtiö Rillankivi ( Sari Ahola), pitäs löytyy kymmeniä tyhjiä.niin ja mahtavia perheasuntoja löytyy. jos on tarve. Ja sanoisimpa- pienellä rahalla, joka joskus on suuri!!
- sivusta seurannut
uskomatonta, mutta kirjoitti:
niin ja mahtavia perheasuntoja löytyy. jos on tarve. Ja sanoisimpa- pienellä rahalla, joka joskus on suuri!!
oletko perheelinen. Esim. Ruotasen (kaivoksen ) taajamassa hienoja asuntoja ja sopivilla hinnoilla. Seuraapa ilmoitelua. !!
- ldldlldlldld
mahtavaa
- Anonyymi
On ainakin Pulkkinen jatkuva hoitovirhe ym pyöritys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882