pelaaja scoutit on sitten hyviä.minäkin tiesin tämän että ei Hurmeesta ole enään pelaajaksi.on teillä paho ongelmia sielä pakka on kyllä ihan sekaisin ja tosta suosta ette kyllä kovin nopeasti nouse.veikkaan että tämän kauden sijoitus on 13-14.
jumalauta
3
207
Vastaukset
- 000000000
Ottaisivat juniorivaket hätiin .Ovat tosi hyviä.kun katsoo junnujen tilastoja .Kaikkisamoilla paikoilla kun edustuskin.
Joko pian alkaa johto seurassa miettimään mistä johtuu.
Jos ei ne saatana ymmärrä ,niin sanotaan vielä kerran.Junioreista .Vittu kun siellä huseeraa yks saatana kekkuli sotkemassa junnuja
Pojat kun pääsee vähän eteenpäin ,niin sitten heitetäänkin pojat vittuun ja omat suosikit tilalle
Ei auta Raipen sanomiset mitään- Petetty fani
Kuka tahansa Ilves henkilö olisi nykyisellä pelaajabudjetilla saanut paljon paremman joukkueen aikaiseksi.
En voi käsittää mitenkään miten hyvän alun jälkeen utj ei tee mitään, ennen ku on paskat housussa ja silloinkin palkataan lisää valmentajia. Joo Raipe vielä sinne varmasti homma paranee.
Perkele kun pelaajat eivät edes yritä. Käyvät vaan peleissä luistelemassa 60min. Katselisin Kiiran luistelua tuon ajan paljon mielummin. Ihmiset haluavat katsella jääkiekkoa.
Ihmettelen hyvän alun jälkeen ei tehty mitään, olisi pitänyt hamuta vahvistuksia ennen kuin nää isot herää. Nyt ne ovat heränneet ja muutkin pikkuseurat panoivat ohi kun täällä kabineteissa juhlittiin alkukautta. Sit joku loukkaantuu laitetaan sen piikkiin ja hommataan paniikissa mitä milloinkin ja rahaa menee. Velat ensin sitten joukkue joku kirjoitti. No tuskin tämä on parasta velanmaksuunkaan että rahaa tuupataan "kuolleisiin".
Odotan mielenkiinnoolla LeKi vs Ilves.
- Olet oikeassa
niin väärään osoitteeseen menee..85 % faneista on samaa mieltä, mutta Ilves ei fanejaan kunnioita tai kuuntele. Johto on sitä mieltä, että faneja ei tarvita, vaan ilmankin pärjätään..no, katsotaan. Eikä fanit Ilvestä hylkää, vaan nykyjohdon ja sen toimintatavat. Kunnioitus on kadonnut puolin ja toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798