Hiljaisuuden aalloilla

Margitta

Se kaikki.
Mitä sinussa oli.
Kosketti.
Tuntui sisälläni.
Lämmitti.

Oli kuin olisin ollut.
Enkeli.
Myrskyävän tuulen vietävänä.

Sain hetket.
Sain elämän.
Jota kaipaan alati.

Sen kaiken häivytti.
Lepattava tuli.
Henkien turha taistelu.
Mustat ajatukset.

Nyt elän.
Hiljaisuuden aalloilla.
Pohjatonna.
Ilaman purjetta.

Purjetta.
Johon tuuli yltyisi.
Muuttaisi rajumyrskyksi.

Silloin tietäisin.
Sehän olen minä.
Myrskyävä enkeli.

Jota sinäkin oppisit rakastamaan.

6

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Vaikka usein tunnenkin olevani vain lehti
      laineilla tulemassa kohti Sinua, toivon,
      että huomaat minut ja että tässäkin
      muodossa minussa on, mikä sinuun
      tarttuu..

      Odotan, että näen taisteluni kulkea Sinuun
      raskaiden aaltojen ylitse, toiseen
      suuntaan puhaltavan tuulen
      lävitse, huomaat suuntani,
      tunteeni..

      Älä kysy, miksei minulla ole purjetta tai
      peräsintä, ymmärrä että olet mies,
      itseppäisyyteni kuvaa, jota
      tahdon näytää, sieluni
      alkuvoimaa..

      Hymyile minulle, mutta suvaitse tämä,
      purjeeton kulku Sinuun, vaikeita
      valintoja, monimutkaista, mutta
      persoonallista, jotta sinä
      tunnistaisit..

      ..tämän aalloilla keinuvan
      itseppäisen Rakkaan..

      http://www.youtube.com/watch?v=2h5i2K2ShNw&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus se jää hetkeksi, jota
      aina kaipaa..

      Kosketukseksi tässä ajassa,
      jossa ikuisuus tuntuu..

      Ei se aina tunnu oikeudenmukaiselta,
      kun olisi ollut niin paljon aikaa,
      lisää sanottavaa..ja Rakkaus
      niin suuri.

      Hieno Rakkausrunosi!

      Tämä tunnelma ja nämä säkeet olivat elävää korua,
      naisen käden suottamana..

      Parhaita ja hienoimpia tekstejäsi ja alusta loppuun
      nautittavaa, taidokasta..

      Erittäin hyvä Runosi!

      Iloa ja voimia Sinulle
      koko tälle vuodelle 2010.

      • Koruttomasti mukaani tulit.
        Olit aavan sieluni aalloilla.
        Olit lähellä.

        Kauniisti kiittäen meneestä vuodesta.
        Ihanaa Runojentäyteistä Uutta Vuotta Sinulle.
        KIITOS !


    • tämä runosi on helmi !

      Tässä on jotain hyvin koskettavaa,
      jotain jota en osaa sanoiksi pukea.

      Kiitos lukunautinnosta ja kaikkea hyvää
      Sinulle alkaneelle vuodelle.

      • Kuin myös Sinulle.
        Ihanaa Uutta Vuotta.
        Olet itse Helmi runojen maailmassa.
        Kaunis kiitos!


    • arvostinkaa Sinua ?
      Rakastin !
      Lämpimin ajatuksin
      koko sydämelläni.

      Tuntui kuin olisin ollut
      kirkas valo,
      yön mustalla merellä
      kuinka kaipaankaan Sinua !

      Myrskyävä elämä
      tunteiden tuli,
      satuttavat sanat
      ajatuksineen
      veivät kaiken pois.

      Unohduksen tuuli
      keinuttaa nyt venettäni,
      jonka purjeet eivät ota
      tuulta kantaakseen.

      Vielä kerran tuuli käy purjeeseeni
      vielä kerran tunteeni,
      muuttuu rakkaudeksi
      jonka osaat luke huuliltani.

      Silloin olen onnellinen.

      Mieluisaa luettavaa.

      T: J

      • Upeaa kun on ihania Ystäviä täällä.
        Runojen merellä.
        Laivat keinuu aalloilla.
        Löytämättä aina satamaa.
        Ollematta ilman Kapteenia.
        Silti.
        Jokainen omalla tavallaan.
        Purjehtii.
        Löytää rannan kaislikon.
        Laiturin.
        Silloin hyvä olla on.
        Kun osaa rakastaa.
        Runoja
        ja niiden kirjoittajia.
        Omalla ihanalla tavallaan.

        Olet mahtava tulkitsija J
        Hymyilen taas,,,,,,,,,
        Ja kiitän kohteliaasti kun olit mukana runossani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe