Hiljaisuuden aalloilla

Margitta

Se kaikki.
Mitä sinussa oli.
Kosketti.
Tuntui sisälläni.
Lämmitti.

Oli kuin olisin ollut.
Enkeli.
Myrskyävän tuulen vietävänä.

Sain hetket.
Sain elämän.
Jota kaipaan alati.

Sen kaiken häivytti.
Lepattava tuli.
Henkien turha taistelu.
Mustat ajatukset.

Nyt elän.
Hiljaisuuden aalloilla.
Pohjatonna.
Ilaman purjetta.

Purjetta.
Johon tuuli yltyisi.
Muuttaisi rajumyrskyksi.

Silloin tietäisin.
Sehän olen minä.
Myrskyävä enkeli.

Jota sinäkin oppisit rakastamaan.

6

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Vaikka usein tunnenkin olevani vain lehti
      laineilla tulemassa kohti Sinua, toivon,
      että huomaat minut ja että tässäkin
      muodossa minussa on, mikä sinuun
      tarttuu..

      Odotan, että näen taisteluni kulkea Sinuun
      raskaiden aaltojen ylitse, toiseen
      suuntaan puhaltavan tuulen
      lävitse, huomaat suuntani,
      tunteeni..

      Älä kysy, miksei minulla ole purjetta tai
      peräsintä, ymmärrä että olet mies,
      itseppäisyyteni kuvaa, jota
      tahdon näytää, sieluni
      alkuvoimaa..

      Hymyile minulle, mutta suvaitse tämä,
      purjeeton kulku Sinuun, vaikeita
      valintoja, monimutkaista, mutta
      persoonallista, jotta sinä
      tunnistaisit..

      ..tämän aalloilla keinuvan
      itseppäisen Rakkaan..

      http://www.youtube.com/watch?v=2h5i2K2ShNw&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus se jää hetkeksi, jota
      aina kaipaa..

      Kosketukseksi tässä ajassa,
      jossa ikuisuus tuntuu..

      Ei se aina tunnu oikeudenmukaiselta,
      kun olisi ollut niin paljon aikaa,
      lisää sanottavaa..ja Rakkaus
      niin suuri.

      Hieno Rakkausrunosi!

      Tämä tunnelma ja nämä säkeet olivat elävää korua,
      naisen käden suottamana..

      Parhaita ja hienoimpia tekstejäsi ja alusta loppuun
      nautittavaa, taidokasta..

      Erittäin hyvä Runosi!

      Iloa ja voimia Sinulle
      koko tälle vuodelle 2010.

      • Koruttomasti mukaani tulit.
        Olit aavan sieluni aalloilla.
        Olit lähellä.

        Kauniisti kiittäen meneestä vuodesta.
        Ihanaa Runojentäyteistä Uutta Vuotta Sinulle.
        KIITOS !


    • tämä runosi on helmi !

      Tässä on jotain hyvin koskettavaa,
      jotain jota en osaa sanoiksi pukea.

      Kiitos lukunautinnosta ja kaikkea hyvää
      Sinulle alkaneelle vuodelle.

      • Kuin myös Sinulle.
        Ihanaa Uutta Vuotta.
        Olet itse Helmi runojen maailmassa.
        Kaunis kiitos!


    • arvostinkaa Sinua ?
      Rakastin !
      Lämpimin ajatuksin
      koko sydämelläni.

      Tuntui kuin olisin ollut
      kirkas valo,
      yön mustalla merellä
      kuinka kaipaankaan Sinua !

      Myrskyävä elämä
      tunteiden tuli,
      satuttavat sanat
      ajatuksineen
      veivät kaiken pois.

      Unohduksen tuuli
      keinuttaa nyt venettäni,
      jonka purjeet eivät ota
      tuulta kantaakseen.

      Vielä kerran tuuli käy purjeeseeni
      vielä kerran tunteeni,
      muuttuu rakkaudeksi
      jonka osaat luke huuliltani.

      Silloin olen onnellinen.

      Mieluisaa luettavaa.

      T: J

      • Upeaa kun on ihania Ystäviä täällä.
        Runojen merellä.
        Laivat keinuu aalloilla.
        Löytämättä aina satamaa.
        Ollematta ilman Kapteenia.
        Silti.
        Jokainen omalla tavallaan.
        Purjehtii.
        Löytää rannan kaislikon.
        Laiturin.
        Silloin hyvä olla on.
        Kun osaa rakastaa.
        Runoja
        ja niiden kirjoittajia.
        Omalla ihanalla tavallaan.

        Olet mahtava tulkitsija J
        Hymyilen taas,,,,,,,,,
        Ja kiitän kohteliaasti kun olit mukana runossani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe