tiomersaali; 49,6% etyylielohopeaa ja etanolia. Etyylielohopea on ympäristö- ja hermomyrkky. Pandemrixissa sitä on 5 mg, joka ylittää lainsäädännössä määritellyt ylärajat/vrk.
Tiomersaali heikentää elimistön omaa immuunisuojaa. Myöhemmin saattaa ilmetä tasapainotonta käytöstä sekä maksa- ja munuaisvaurioita (SCOEL/SUM/84). Pandemrixissa on myös formaldehydia 50 mg. Formaldehydi on syöpää aiheuttava sekä mutageeninen.
AS03, rokotteen mukana tuleva skvaleeni tulee elimistöön vieraana skvaleenina. Rokotteen skvaleeni ainesosineen laukaisee elimistön immuunijärjestelmän yrittämään tuhota elimistössä olevaa skvaleenia, niin rokotteessa olevaa kuin myös elimistössä olevaa luonnollista skvaleenia. Skvaleeni on tarpeellinen hermoston oikealle toiminnalle.
AS03 -adjuvantissa on polysorbaatti 80 (jauhoparanne) 4,86 milligrammaa, joka on erittäin myrkyllinen aine. Polysorbaatti 80:aa ei saa syödä, juoda. Ihokontaktikin voi aiheuttaa vaurioita. Pistoksena (injektiona) annettuna aine heikentää immuunijärjestelmää ja joissakin tapauksissa se aiheuttaa jopa kuoleman. Se aiheuttaa myös hedelmättömyyttä naisille (todettu rottakokeilla). Polysorbaatti 80 injektiona voi aiheuttaa mm. sydämentoiminnan muutoksia, sydänkohtauksia ja veritulppia. Sikiölle polysorbaatti 80 on adjuvantin eli tehosteaineen kanssa todella vaarallista. Ongelmat saattavat ilmetä vasta pitkän aikavälin päästä.
Novartiksen Celtura sisältää mm. MF59aa, joka kiellettiin Persianlahden sodan jälkeen vaarallisena neurologisia oireita aiheuttavana hermomyrkkynä ja on määritelty bioaseeksi. Novartis alkoi kehittää tätä H1N1-rokotetta elokuussa 2008.
Lähde: http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=155
Sikarokotteen koostumus
13
268
Vastaukset
- puyfuy8f
ja heti tuhatkertainen moka. 5 mikrogrammaa; ei milligrammaa. Ei liene edes syytä lukea sepustustasi tämän enempää. Jos joku väittäisi suomalaisten juovan yli 10 000 litraa puhdasta alkoholia vuodessa, olisi virhe yhtä iso.
Heikkilä on keittokirjoja rustaava entinen luusahuri, jonka virologian tiedot ovat alamittaiset. Hänen ainoa agendansa on ohjata ihmisiä sivuileen saadakseen kirjojaan myydyksi.- .............
tai sitten THL:n palkkaama huora. :)
- BotuBoy
Tiesitkö muuten että jo 2 NANOgrammaa botuliinia alkaa olemaan tappava annos ihmiselle !...siis 0,002 mikrogrammaa !
Ja Heikkilän ruokaohjeita terveelliselle syömiselle on aika vaikeaa mennä vääräksikään sanomaan taikka ainakaan todistamaan !, senverta on jo paljon tyytyväisiä ihmisiä ! - Niin sitä pitää
BotuBoy kirjoitti:
Tiesitkö muuten että jo 2 NANOgrammaa botuliinia alkaa olemaan tappava annos ihmiselle !...siis 0,002 mikrogrammaa !
Ja Heikkilän ruokaohjeita terveelliselle syömiselle on aika vaikeaa mennä vääräksikään sanomaan taikka ainakaan todistamaan !, senverta on jo paljon tyytyväisiä ihmisiä !on auttaneet monia. Sitä ei voi kieltää.
- lääke
BotuBoy kirjoitti:
Ja Heikkilän ruokaohjeita terveelliselle syömiselle on aika vaikeaa mennä vääräksikään sanomaan taikka ainakaan todistamaan !, senverta on jo paljon tyytyväisiä ihmisiä !Käytetään enenevässä määrin lääkkeenomaisesti.
http://www.mediuutiset.fi/lehti/article122559.ece - piikkifriikki
lääke kirjoitti:
Käytetään enenevässä määrin lääkkeenomaisesti.
http://www.mediuutiset.fi/lehti/article122559.eceOnko se niin että mitä kovempi myrkky sen parempi lääke ! :), siltä alkaa vaikuttamaan !
- klhgkjgkjg
BotuBoy kirjoitti:
Ja Heikkilän ruokaohjeita terveelliselle syömiselle on aika vaikeaa mennä vääräksikään sanomaan taikka ainakaan todistamaan !, senverta on jo paljon tyytyväisiä ihmisiä !2.5 mikrogrammaa etyylielohopeaa taas ei ole vaarallinen edes marsulle! tavan törpp olet!!
- huhvyh
klhgkjgkjg kirjoitti:
2.5 mikrogrammaa etyylielohopeaa taas ei ole vaarallinen edes marsulle! tavan törpp olet!!
kkuinka aloittaja taas jaksaa jauhaa tätä samaa? johan tuosta näkee, että määreetkin mitä sattuu- eli provo!
- Myrkynheittäjä
huhvyh kirjoitti:
kkuinka aloittaja taas jaksaa jauhaa tätä samaa? johan tuosta näkee, että määreetkin mitä sattuu- eli provo!
vaikka kolme, neljä piikkiä, minunkin osuuteni. Ole hyvä.
- debiliimbesilli
............. kirjoitti:
tai sitten THL:n palkkaama huora. :)
joko tietämättömyyttään tai tahallaan tehdyn 1000 kertaisen virheen argumentoinnissa ja olen mielestäsi idiootti tai THL:n huora???
Missähän sfääreissä ajattelusi liikkuu? Onko mielestäsi sallittu yksi ainoa oikea oppi, jonka mukaan rokote on vaarallinen ja sen opin tukemiseksi saa valehdella kuinka paljon tahansa. Törkeimpiä virheitä, kuten edellinen, korjaavat ovatkin sitten idiootteja tai huoria. Jos olisit elänyt 1600 luvulla olisit varmaan keräämässä risuja polttorovioille.
Ps. Idiootti on ihminen, joka ei kykene aktiiviseen vuorovaikutukseen ympäristönsä kanssa. Minä kykenen. Olen siis vähintään debiili tai imbesilli. Kirjallisen ulosantisi perusteella olet kuitenkin vähintään pykälän tai pari minua alempana, mitä kognitiivisiin tai kirjallisiin taitoihin tulee, joten valitse siitä. Jos minä olen debiili, niin mikä sinä mahdat sitten ollakaan. - 31232132
klhgkjgkjg kirjoitti:
2.5 mikrogrammaa etyylielohopeaa taas ei ole vaarallinen edes marsulle! tavan törpp olet!!
Et taida todellakaan tajuta kuinka petollista elohopea on hermostolle, no ehkä mietit sitä tai siis et mieti kun dementia vanhempana iskee !...lycka till !
- swcew
31232132 kirjoitti:
Et taida todellakaan tajuta kuinka petollista elohopea on hermostolle, no ehkä mietit sitä tai siis et mieti kun dementia vanhempana iskee !...lycka till !
Joku väittää sikarokotetta turvalliseksi ?
Kuinka on mahdollista ?
- .
Elohopea on hermomyrkky eikä sitä pitäisi laittaa ihmiseen yhtään. Etyylielohopea erittäin myrkyllinen ja salakavala. Elohopean tilalle olisi vaihtoehtoja mutta julmurit haluavat käyttää sitä ja tulevat saamaan siitä rangaistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181