HEI, HALUAISIN LÖYTÄÄ HALPOJA KÄYTTÖ-VAATTEITA HELSINGISTÄ, EI HAITTA VAIKKA OLIS VÄHÄ PERSOONALLISIAKIN
OLEN NUOREKAS, EN ENÄÄ NUORI....... IHAN PERUS-SUOMALAIS NAINEN, VÄHÄN PYÖREÄKIN, SANOISIN "SOPIVASTI LIHAVA"
INHOAN KAUPPAKESKUKSIA, JA EILISEN SELLON TAPAUKSEN JÄLKEEN EN NIIHIN SITÄKÄÄN VÄHÄÄ HALUA MENNÄ:((
KANNATTAAKO VIELÄ ODOTTAA, HALPENEEKO ENTISESTÄÄN, VAI JÄÄKÖ KAUPPOIHIN IHAN JÄMÄT JÄLJELLE?
MINNE HUOMENNA -ENSI VKOLLA `?
TUULIA-TUULIA-TUU
1
387
Vastaukset
- miila magiila
ä l ä h u u d a.
helsingin kaikissa liikkeissä lienee ale,
itse olen kierrellyt esim.citykäytävän ja aleksanterikadun putiikit ja hyvin olen rahoistani eroon päässyt, mut siis saanut myös mieluista vastinetta rahoilleni.
avoimin silmin ja mielin vaan liikenteeseen, niin eiköhän se siitä.
ps.oletko käynyt boutique 52:ssa -ei hirveen halpaa, mut persoonallista ja niitä kokoja riittämiin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2204085Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45866