Olen lähdössä kahden ala-asteikäisen lapsen kanssa Aurinkomatkoilla Pesaroon kesäkuussa 2010.
Emme ole Italissa aikaisemmin käyneet.
Kaikki info tervetullutta hotellista ja Pesarosta yleensä!
Kokemuksia Pesarosta ja hotelli Spiaggiasta?
5
1556
Vastaukset
- lämmintä oli
varsinkin kasvispizza, jossa zuccineja ja artisokkaa. pikkukaupoissa ei välttämättä visalla maksaminen onnistu, vaikka ovessa on tarra. yksi tavaratalo, jossa heikonlaisesti tavaraa. meidän hotellissa (majestic) uima-altaalla uiminen siestan aikaan kielletty! Hotellissa olikin vallan italialaisia eläkeläisiä. Vastaanotossa vain isäntä osasi englantia. Tätä hotellia ei enään näkynytkään AM esitteessä.
Assisi-retkellä ei kannata ottaa ruokaa. Ala-arvoista. San Marinosta kannattaa ostaa eurosettejä.- matkaan...
Kiitos vastauksestasi.
Aika hiljaista on vaikka käsittääkseni Pesaro on ollut Aurinkomatkojen ohjelmassa jo useamman vuoden.
Mikä tuo Assisi-retki on? - Assisi-retki
matkaan... kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Aika hiljaista on vaikka käsittääkseni Pesaro on ollut Aurinkomatkojen ohjelmassa jo useamman vuoden.
Mikä tuo Assisi-retki on?Et taida olla kovin uskovainen, se on tunnettu pyhiinvaelluskohde, pyhä Fransiskuksen kotikaupunki.
- Milla3
Toisella keskustelupalstalla on Pesarosta ja ko hotellista paljon kirjoituksia, laita hakusanaksi Pesaro, linkki: http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/rantalomat/italia/
Itse kävin Pesarossa pari vuotta sitten, pidin kaupungista koska se on myös aito italialainen kaupunki. Kaupungista löytyy pitkä hiekkaranta, vanha kaupunki, jonkinlaiset shoppailumahdollisuudet, ravintoita rannasta ja rantakadulta että vanhasta kaupungista, satama ja useita paikkoja joista saa sitä ihanaa jäätelöä. Isompi supermarketti on 1 km rantakadulta, pienempiä löytyy lähempää. Pesarosta on myös hyvät yhteydet junalla tai bussilla muualle Italiaan. Englannilla kyllä pärjää mutta suosittelen opettelemaan muutaman sanan italiaa. AM:n retkista Frasassin tippukiviluolat oli tosi hieno paikka, josta lapset varmaan pitävät ja San Marinosta on hulppeat näköalat. Tietenkin Venetsia ja Firenze ovat näkemisen arvoisia. - mukava pikku-
kaupunki. Kaupat ovat pieniä,mutta kyllä niistä minä ainakin sain tarvitsemani. Yöelämää ei juuri ole paitsi ruokapaikkoja tietysti mielin määrin ja ranta on pitkä ja hyvä. Firenzen ja Venetsia retket ovat multo bene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882