Imigran injektio

imigranpeikko

Millaisia kokemuksia, maksaako 2kpl pakkaus todella noin 100€ ???

Törkätäänkö tämä neula siis lihakseen, onko kätevä? Kivulias? Tehoaako nopeammin kuin nenäsumute?

Kaikki informaatio tervetullutta, kiitos : )

8

5109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • migipää...
    • ---------

Itse olen käyttänyt imigrania pitkään ja pahoihin migreeneihin (silmästä alkaviin) otan injektion. Piikki pistetään lihakseen, itse pistän takareiteen, ohjeissa lukee että käteen, mutta itse on helpompi pistään reiteen ja se sattuukin vähemmän. Lääke tulee aika kovalla paineella, eli kirvelyä on hieman...vähän samalta tuntuu kuin rokote. Ja se hinta tosiaan on se n. 100e, mutta toisealta minä maksan tuon ja kestän vaikka minkälaisen kirvelyn kun kunnon migreeni iskee :)

• lessu

minäkin käytän imigraana injektiota ja pistän reiteen.aluksi oli vaikeaa miten kynää käytetään kun tuntui niin monimutkaiselta.lääke kyllä kirvelee melko kovasti,mutta kipu häviää pian.minä ostan kyniä kun lääkekatto tulee täyteen kesällä ovat niin kalliita.alkuvuoden käytä relerttejä pahinpaan kipuun.nenäsumute ei auttanut minulle yhtään.tuntui että lääke valuu suuhun ja maistui pahan makuiselta.migreeni putkeen menen päivystykseen ja saan siellä suoneen kolmen lääkkeen koktailin jolla kipu kyllä helpottuu.viimeksi menin ennen joulua kun tuntui että ei enää kestä.kaikki hyvät mikreeni lääkkeet ovat kalliita monikaan ei varman pysty ostamaan niitä.on rahastusta käyttää mikreenikkoja näin röyhkeästi hyväksi.ei mikreeniyhdistys tätä asiaa voisi ruveta korjaamaan ja auttamaan meitä monia jotka kärsivät tästä kaameasta taudista.

• Haadidi

Injektiota ei pistetä lihakseen, piikki ei todellakaan yllä kuin ihon alle. Siis jos kotona kynällä pistät. Vain sairaanhoitaja saa pistää lihakseen. Eli Imigran Injektio on ihon alle, sille suunnitellulla kynällä pistettävä täsmälääke. Nim.merk. 20 vuotta käyttänyt injektiota ainoana migreenilääkkeenä.

• hhhhhhhhhhhhh

eli 42% hinnasta!!
      Eihän sitä edes voisi ostaa lääkekaton täytyymisen jälkeen jos se ei olisi sv-korvattava

• lessu

en osannut varmaan kirjoittaa viestiäni niin että sen ymmärtäisi.mutta kumminkin ostan lääkeen,kun lääkekatto on täysi. 1,50 eurolla ja saan kymmenen laatikkoa.jää ostamatta jos pitäisi itse maksaa.

• hortoni
        lessu kirjoitti:

en osannut varmaan kirjoittaa viestiäni niin että sen ymmärtäisi.mutta kumminkin ostan lääkeen,kun lääkekatto on täysi. 1,50 eurolla ja saan kymmenen laatikkoa.jää ostamatta jos pitäisi itse maksaa.

Minulla olisi myytävänä injektiopakkauksia jotka menevät vanhaksi tänä keväänä jos joku tarvitsee 20 € paketti. Tehokas lääke. Kokemusta on t Horton

• ja sumutettakin....

se on helppo laittaa, ei tarvitse itse pistää, se jotenkin laukeaa automaattisesti. Nenäsumute oli ihan hirveää, jäi nieluun hirveä maku, jota ei meinannut saada pois.
      Olen kokeillut Klotaminit ja kaiken maailman migreenilääkkeet ja sitten luovuin myös Imigranista.
      Imigran vaikutti minuun siten että vaivuin kuin narkoosiin vähäksi aikaa. Sitten luin jostain että kortisonikin auttaa migreeniin. Kokeilin kyytableteilla. Migreeni tosiaan haihtui huomaamattomasti pois.
      Lääkäri suostui kirjoittamaan minulle kortisonikuurin, kun näytin hänelle neurologin kirjoitusta, jossa eräs ylilääkäri suositteli sitä. sitten myöhemmin sain sellaisen lääkkeen kuin Mobic 7,5 mg. Se auttoi minulle parhaiten. Migreeni 'haihtui' huomaamattomasti pois. (Ja minulla oli tosi kovia kolme päivää kestäviä migreenejä sitä ennen! Neljäntenä ja viidentenä pnä olin kuin haudasta noussut, (ja kaikki tiskit ja pyykit ja siivoukset odottivat. Teki mieli pistää ovi kiinni ja häipyä)) Mobic ei ole varsinainen migreenilääke, mutt se auttoi minulle kaikista parhaiten. 52-vuotiaana loppui menkat ja migreenit! En olisi uskonut todeksi.
      (Migreenit tulivat silloin kun munasolu puhkesi ja menkkojen aikaan. 2 x kuussa siis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1167
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      90