Mennyttä tulevaa 2

Mennyt vuosi virkkoi
pakkasessa

uudelle vuodelle :

"ota tämä mukaasi
ja suojele lämmöllä
tätä elämän että rakkauden
nuoraasi,josta voimaasi ammennat".

Uusi Vuosi pakkasherrana
kuin muistona kuuli sanottavan

- veteen piirretystä viivasta -

että miten taiten tuon eläisi
jotta suven lämmön kohtaisi
ja pesän kalliolle rakentaisi

- ettei myrskynsilmään joutuisi.

Tässä pakkasessa
tämän hetken
rakkauden retkessäkin

... - puolimatkan krouvissa
Joutsen ylväänä jo ui - ...

Kuin odottaen.

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana K

      Kaunis runo, pidin kovasti.

      • Huomenta - ja hyvältä tuntuu nähdä käyntisi
        täällä runoni myötä tämän alkaneen uudenvuoden
        kynnyksellä kuin myös toivoen Sinulle että vuotesi
        olisi alkanut hyvissä merkeissä.

        Oli minulla tämän runoni kanssa sommittelemista
        että saisin edes tyydyttävän lopputuloksen.

        Kiitos hiilijalan(käden)jäljestäsi,joka nyt tuntuu
        olevan niin muotia medioissakin kuin hyviä tunnelmia
        alkaneeseen vuoteen.


    • kaunis on runosi,
      luonnon ja rakkauden elementeillä ryyditetty.

      Hyvää loppuvuotta Sinulle Dolan ja kiitos menneestä.

      • Nyt on sitten tämä uusivuosikin jo hyvällä
        alullaan ja kuin menneen että nykyisen vuoden
        tunnelmointia yritin tähän rakentaa,vähän kuin
        puntaroiden jotta tämä vuosi toisi jotain hyvää
        menneen vuoden hyvistä aineksista vielä paremmaksi...
        ja hyvää on aina lupa toivoa kuin odottaa kohtuudella.

        Kiitos - ja hyvältä tuntuu että olet täälläkin käynyt
        kuin toivoen ettei tuosta menneestä sanasesta
        tulisi käytännössä mennyt aikamuoto.

        Hyvää toivon alkuvuoteesi.


    • Minanoita

      Me noidat tunnetusti aina ollaan myrskynsilmässä,
      vaikka tahtomattakin.Tie on siis siltäosin tuttu..
      Ja mie olen käynyt piirtämässä viivan jään pintaan, eiks
      se vähän niinkuin ole veteen riimustettu..ja lumeen kirjoitin,
      tuu sieki tälle puolelle...

      Täältä puolimatkan pisteestä Ö mie sinulle lähetän
      tervehdykseni:)))

      • En minä Sinua heittäisi mihinkään myrskynsilmään
        enkä nuotiolle poltettavaksi,vaan persoonallasi
        lämmittämään meitä kanssakulkijoitasi.

        Miehän olen aina ollut Sinun puolellasi,ehkä et
        ole vain huomannut vaatimattomuuttani hiljaiselollani,
        kun olen leirinuotiosi ääreen istahtanut lämmittelemään,
        toivoen ettei toisiamme hukattaisi.

        Puolimatkan krouvissa juodaan iloliemiä...tavataanko ?

        Sinua Kiittäen.


    • *MURUKULTA*

      ..""ota tämä mukaasi
      ja suojele lämmöllä
      tätä elämän että rakkauden
      nuoraasi,josta voimaasi ammennat"."..

      Elä sie Dolani tappele totuutta vastaan
      vaan hymyillen kynä käteen ja katso -

      .."... - puolimatkan krouvissa
      Joutsen ylväänä jo ui - ...

      Kuin odottaen. "

      Niin se tekee - - Joutsen.... Ja kiittää Murukulta ja ui poissss.... *pulpulpul*... :•|

      • Juodaanko - murukahvit - tässä aamussa yhdessä
        ja suunnitellaan tämän vuoden aihesarkaa hyvillä
        mauilla varustettuna kun meillä on ollut tapana.

        Tämä runoni on paljon faktasta kertovaa omasta
        elämästäni,enkä sitä nyt peittele,eikä fiktiolla
        ole paljon tuohon asiaa... minua se on kuin
        muitakin jotka ovat täällä kanssani olleet että
        toivon mukaan jatkavat kiireiltään.

        Ei totuutta vastaan pidä tapella,varsinkaan kun
        tarkoitus että eleet ovat hyvää tarkoittavia ja
        jos tummaa tekstiä välillä tarkoituksella tulee,
        niin ei pidä säikähtää,sillä sekin kuuluu elämään.

        Tuo loppulauseeni runossani oli kuin pakko laittaa
        symboliksi elämään että turvaa kauneudella osoittamaan.

        Älä kylmety vesissäsi - vaan murukahville - käydään
        välillä...Hyvää alkuvuotta Sinulle ...ja Kiitos Sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe