Mennyt vuosi virkkoi
pakkasessa
uudelle vuodelle :
"ota tämä mukaasi
ja suojele lämmöllä
tätä elämän että rakkauden
nuoraasi,josta voimaasi ammennat".
Uusi Vuosi pakkasherrana
kuin muistona kuuli sanottavan
- veteen piirretystä viivasta -
että miten taiten tuon eläisi
jotta suven lämmön kohtaisi
ja pesän kalliolle rakentaisi
- ettei myrskynsilmään joutuisi.
Tässä pakkasessa
tämän hetken
rakkauden retkessäkin
... - puolimatkan krouvissa
Joutsen ylväänä jo ui - ...
Kuin odottaen.
Mennyttä tulevaa 2
8
248
Vastaukset
- Jaana K
Kaunis runo, pidin kovasti.
Huomenta - ja hyvältä tuntuu nähdä käyntisi
täällä runoni myötä tämän alkaneen uudenvuoden
kynnyksellä kuin myös toivoen Sinulle että vuotesi
olisi alkanut hyvissä merkeissä.
Oli minulla tämän runoni kanssa sommittelemista
että saisin edes tyydyttävän lopputuloksen.
Kiitos hiilijalan(käden)jäljestäsi,joka nyt tuntuu
olevan niin muotia medioissakin kuin hyviä tunnelmia
alkaneeseen vuoteen.
kaunis on runosi,
luonnon ja rakkauden elementeillä ryyditetty.
Hyvää loppuvuotta Sinulle Dolan ja kiitos menneestä.Nyt on sitten tämä uusivuosikin jo hyvällä
alullaan ja kuin menneen että nykyisen vuoden
tunnelmointia yritin tähän rakentaa,vähän kuin
puntaroiden jotta tämä vuosi toisi jotain hyvää
menneen vuoden hyvistä aineksista vielä paremmaksi...
ja hyvää on aina lupa toivoa kuin odottaa kohtuudella.
Kiitos - ja hyvältä tuntuu että olet täälläkin käynyt
kuin toivoen ettei tuosta menneestä sanasesta
tulisi käytännössä mennyt aikamuoto.
Hyvää toivon alkuvuoteesi.
- Minanoita
Me noidat tunnetusti aina ollaan myrskynsilmässä,
vaikka tahtomattakin.Tie on siis siltäosin tuttu..
Ja mie olen käynyt piirtämässä viivan jään pintaan, eiks
se vähän niinkuin ole veteen riimustettu..ja lumeen kirjoitin,
tuu sieki tälle puolelle...
Täältä puolimatkan pisteestä Ö mie sinulle lähetän
tervehdykseni:)))En minä Sinua heittäisi mihinkään myrskynsilmään
enkä nuotiolle poltettavaksi,vaan persoonallasi
lämmittämään meitä kanssakulkijoitasi.
Miehän olen aina ollut Sinun puolellasi,ehkä et
ole vain huomannut vaatimattomuuttani hiljaiselollani,
kun olen leirinuotiosi ääreen istahtanut lämmittelemään,
toivoen ettei toisiamme hukattaisi.
Puolimatkan krouvissa juodaan iloliemiä...tavataanko ?
Sinua Kiittäen.
- *MURUKULTA*
..""ota tämä mukaasi
ja suojele lämmöllä
tätä elämän että rakkauden
nuoraasi,josta voimaasi ammennat"."..
Elä sie Dolani tappele totuutta vastaan
vaan hymyillen kynä käteen ja katso -
.."... - puolimatkan krouvissa
Joutsen ylväänä jo ui - ...
Kuin odottaen. "
Niin se tekee - - Joutsen.... Ja kiittää Murukulta ja ui poissss.... *pulpulpul*... :•|Juodaanko - murukahvit - tässä aamussa yhdessä
ja suunnitellaan tämän vuoden aihesarkaa hyvillä
mauilla varustettuna kun meillä on ollut tapana.
Tämä runoni on paljon faktasta kertovaa omasta
elämästäni,enkä sitä nyt peittele,eikä fiktiolla
ole paljon tuohon asiaa... minua se on kuin
muitakin jotka ovat täällä kanssani olleet että
toivon mukaan jatkavat kiireiltään.
Ei totuutta vastaan pidä tapella,varsinkaan kun
tarkoitus että eleet ovat hyvää tarkoittavia ja
jos tummaa tekstiä välillä tarkoituksella tulee,
niin ei pidä säikähtää,sillä sekin kuuluu elämään.
Tuo loppulauseeni runossani oli kuin pakko laittaa
symboliksi elämään että turvaa kauneudella osoittamaan.
Älä kylmety vesissäsi - vaan murukahville - käydään
välillä...Hyvää alkuvuotta Sinulle ...ja Kiitos Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483
