Avaimella koitin tänään ovet avata ja kaikki muut aukee paitsi kuskin ovi, se ei aukea edes sisältä.
Sisältä kun vetää kahvasta niin nuppi nousee ylös ja laskee heti kun päästää kahvasta. Eli mites sen oven sais auki?
Seat Leon kuskinovi ei aukea....
5
1691
Vastaukset
- olipakerranseat
Jos auto on ollu ulkona niin johtuu pakkasesta. Itellä oli joskus seat altea vuoden verran ja joskus oli kovemmilla pakkasilla ongelmia lukkojen ja niitten sähköllä kääntyvien peilien kanssa. Eli sisätilanlämmitin puhaltaa useammaks tunniks tai sitten sisätiloihin lämpiää.
- asdasdasdasdkein
Juu siis on ollu pakkasissa, mutta oli 40 minuuttia lämpimässä parkkihallissa mutta ei silti...
Ja muut ovet kyllä aukee. Mutta nuppi on tosiaan alhaalla kuskinovessa eikä aukea sisältä....
En sitte tiedä kuinka lämpimäksi auto tulisi saada jotta tuo lukko aukeaisi....
- vittura
Mulla ei aukee mikään ovi oon kulekenu lasista jo puali vuatta.
- ja annat sen
olla päällä muutaman tunnin paikat ja lukot kuivuvat kosteudesta.
- 8um25
ja annat sen kirjoitti:
olla päällä muutaman tunnin paikat ja lukot kuivuvat kosteudesta.
uus bemari, toimii hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232