Avaimella koitin tänään ovet avata ja kaikki muut aukee paitsi kuskin ovi, se ei aukea edes sisältä.
Sisältä kun vetää kahvasta niin nuppi nousee ylös ja laskee heti kun päästää kahvasta. Eli mites sen oven sais auki?
Seat Leon kuskinovi ei aukea....
5
1514
Vastaukset
- olipakerranseat
Jos auto on ollu ulkona niin johtuu pakkasesta. Itellä oli joskus seat altea vuoden verran ja joskus oli kovemmilla pakkasilla ongelmia lukkojen ja niitten sähköllä kääntyvien peilien kanssa. Eli sisätilanlämmitin puhaltaa useammaks tunniks tai sitten sisätiloihin lämpiää.
- asdasdasdasdkein
Juu siis on ollu pakkasissa, mutta oli 40 minuuttia lämpimässä parkkihallissa mutta ei silti...
Ja muut ovet kyllä aukee. Mutta nuppi on tosiaan alhaalla kuskinovessa eikä aukea sisältä....
En sitte tiedä kuinka lämpimäksi auto tulisi saada jotta tuo lukko aukeaisi....
- vittura
Mulla ei aukee mikään ovi oon kulekenu lasista jo puali vuatta.
- ja annat sen
olla päällä muutaman tunnin paikat ja lukot kuivuvat kosteudesta.
- 8um25
ja annat sen kirjoitti:
olla päällä muutaman tunnin paikat ja lukot kuivuvat kosteudesta.
uus bemari, toimii hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865