olen tehnyt kotona joogaliikkeitä että pääsisin autuaaseen zen-olomuotoon ja saisin oman vehkeeni lopulta suuhun...se on mahdollista enää ei puutu paljoa(ei ole kovin pitkä muna), onko kukaan onnistunut vielä?
kuva: http://www3.xfreehosting.com/gay/gaypics/images/autofellatio/autofellatio10.jpg
selfsuck?
10
3283
Vastaukset
- Jarkko
Aika sairasta touhua, minkä ihmeen takia pitää yrittää taivutella itseään niin että saa kyrvän suuhunsa?? Onhan mukavia naisia yllin kyllin jotka ilomielin imevät kyrpääsi!
- Toinen mies
Aina parempi toisen kanssa - tutustu ihmisiin, niin löydät vielä miehenkin, jolta voit ottaa suihin, ei se mitenkään poikkeuksellista ja harvinaista ole.
- uiotu
Vitun tampio!
- Imuri
...ma saan jo puol terskaa suuhun, kyl se siit ku vaa reenailee.
- jussi
Mä oon ottanut varmaan jo 6 vuotta. Vähintaan kerran viikossa, joskus montakin kertaa. Jumppaa vaan lisää, kyllä se siitä.
- ghghnij
HYI VITTU MITÄ HOMOJA SAATANA. TÄ ON IHAN SAIRAST TOUHUU!!!
- Idiot
ghghnij kirjoitti:
Kaikkeeeeeeeee kannattaa kokeil xD voit löytää jotai uutta iloa elämääs... ;)
- wanka
Idiot kirjoitti:
Kaikkeeeeeeeee kannattaa kokeil xD voit löytää jotai uutta iloa elämääs... ;)
ime sä vaan ittees runxor!!!
- Yrittänyt
ghghnij kirjoitti:
Sä joka väitit niitä homoiksi jotka ottaa iteltään suihin niin mietippä vähän.. Sä varmaan runkkaat itekki niin miten sä et sitten oo homo ku hyväilet kädelläs kullia?? eikö se oo se ja sama millä sen orkun itelleen tekee.. Mä ottaisin itekki suihin iteltäni jos vaan pystyisin..
- Seppo
Kyllä minäkin sitä harrastan ja nielen omat spermani vielä, entä muut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632