Ongelma.. :o

Nannanammm

Meillä on typyn ristiäiset lähestymässä ja pitkän ajan jälkeen mieheni kanssa päätettiin, että annetaan Nenna nimeksi. Mutta toinen nimi vielä uupuu eikä millään keksitä.. Ensimmäinen tyttömme on Enni ja tästä toisesta piti tulla Nenni, mutta sekottais helposti niin vaihdettiin, Nennaan :)
Onko mitään ideoita/ehdotuksia mikä voisi olla toinen nimi?

9

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiioMillaMatias

En antaisi vanhemmilleni anteeksi, jos olisivat panneet minulle nimeksi Nenna... Noh kukin tyylillään.

Nennan perään sopii

Katariina
      Sarianna
      Aminda
      Tuulia
      Maria
      Lumi Auroora
      Suvi Johanna
      Päivi Hannele
      Aasa Ilona
      Sara Annika

• typyyl

Tosiaan kukin tyylillään, nenna on miljoona kertaa parempi kun mikään noista sun ehdottamista nimistä :D

• lfkdsjaöljfassöaöasf
        typyyl kirjoitti:

Tosiaan kukin tyylillään, nenna on miljoona kertaa parempi kun mikään noista sun ehdottamista nimistä :D

Voisin olla nimeltäni tuolta listalta mikä tahansa muu mieluummin kuin Nenna. Ei ollenkaan kuulosta vakuuttavalta nimeltä esim. työpaikkaa hakiessa. Lapsesta tulee aikuinen, joten annettakoon nimi sen mukaan, koska aikuisuus on pidempi jakso elämässä kuin vauvaikä.

• neitih2o

nenna emilia , nenna leida maria , nenna sara julia , nenna josefiina , nenna matilda , nenna maria, nenna mea sofia , nenna lara tuulia , nenna lara susanne , :) toivottavasti keksitte rakkaudelle nimen

• JC

Nenna Christina...

• halakultu

Nenna on ihan pienen söpöliinin nimi. Ihana Nenna, jota kiva huutaa puistossa. Entä jos tämä Nennanne päätyykin vaikka pankkialalle johtajaksi asti? Vaihtaisiko hän nimeä? Antakaa ainakin toinen nimi vahvemmaksi. Ei teidän pikku Nenna ole välttämättä söpö akneineen ja ylim. kiloineen teini-iässä (tai ehkä on) Nenna voisi olla teidän oma hellittelynimi perheen ja kavereiden kesken, mutta antakaa mahdollisuus tälle tytölle. Enni on mielikuvissa aika voimakas nimi. Nennalla tulee kuitenkin olemaan aikuisikää enemmän kuin söpöä pikkulapsuutta.

• n20....

Ihana nimi tuo Nenna. Itse just miettiny pari päivää sitten, että Enni olis hyvä nimi sitten kun/jos itse saa tytön joskus. Mutta tuosta Nennasta en ole ennen kuullutkaan. Ihmeellistä kun jotkut kirjoittaa, että tytöstä tulee nuorena/aikuisena kiusattu tai yritysjohtaja. Eihän nimi naistakaan pahenna kun ei miestäkään. Kokeile Nenna Kristiinaa. Kuulostaa hyvälle. Kun itse sitä olin yhdistämässä tuohon Enniin, mutta tuohon Nennaan se sopii vielä paremmin. :)

• n20...

Joku muukin on sitä ehdottanut ulkomaalaisessa muodossa. :)

• ANU S

Persereikä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      9
      1513
    2. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1147
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1120
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1019
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      950
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      877
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      112
      865
    Aihe