Meillä on typyn ristiäiset lähestymässä ja pitkän ajan jälkeen mieheni kanssa päätettiin, että annetaan Nenna nimeksi. Mutta toinen nimi vielä uupuu eikä millään keksitä.. Ensimmäinen tyttömme on Enni ja tästä toisesta piti tulla Nenni, mutta sekottais helposti niin vaihdettiin, Nennaan :)
Onko mitään ideoita/ehdotuksia mikä voisi olla toinen nimi?
Ongelma.. :o
9
894
Vastaukset
- MiioMillaMatias
En antaisi vanhemmilleni anteeksi, jos olisivat panneet minulle nimeksi Nenna... Noh kukin tyylillään.
Nennan perään sopii
Katariina
Sarianna
Aminda
Tuulia
Maria
Lumi Auroora
Suvi Johanna
Päivi Hannele
Aasa Ilona
Sara Annika- typyyl
Tosiaan kukin tyylillään, nenna on miljoona kertaa parempi kun mikään noista sun ehdottamista nimistä :D
- lfkdsjaöljfassöaöasf
typyyl kirjoitti:
Tosiaan kukin tyylillään, nenna on miljoona kertaa parempi kun mikään noista sun ehdottamista nimistä :D
Voisin olla nimeltäni tuolta listalta mikä tahansa muu mieluummin kuin Nenna. Ei ollenkaan kuulosta vakuuttavalta nimeltä esim. työpaikkaa hakiessa. Lapsesta tulee aikuinen, joten annettakoon nimi sen mukaan, koska aikuisuus on pidempi jakso elämässä kuin vauvaikä.
- neitih2o
nenna emilia , nenna leida maria , nenna sara julia , nenna josefiina , nenna matilda , nenna maria, nenna mea sofia , nenna lara tuulia , nenna lara susanne , :) toivottavasti keksitte rakkaudelle nimen
- JC
Nenna Christina...
- halakultu
Nenna on ihan pienen söpöliinin nimi. Ihana Nenna, jota kiva huutaa puistossa. Entä jos tämä Nennanne päätyykin vaikka pankkialalle johtajaksi asti? Vaihtaisiko hän nimeä? Antakaa ainakin toinen nimi vahvemmaksi. Ei teidän pikku Nenna ole välttämättä söpö akneineen ja ylim. kiloineen teini-iässä (tai ehkä on) Nenna voisi olla teidän oma hellittelynimi perheen ja kavereiden kesken, mutta antakaa mahdollisuus tälle tytölle. Enni on mielikuvissa aika voimakas nimi. Nennalla tulee kuitenkin olemaan aikuisikää enemmän kuin söpöä pikkulapsuutta.
- n20....
Ihana nimi tuo Nenna. Itse just miettiny pari päivää sitten, että Enni olis hyvä nimi sitten kun/jos itse saa tytön joskus. Mutta tuosta Nennasta en ole ennen kuullutkaan. Ihmeellistä kun jotkut kirjoittaa, että tytöstä tulee nuorena/aikuisena kiusattu tai yritysjohtaja. Eihän nimi naistakaan pahenna kun ei miestäkään. Kokeile Nenna Kristiinaa. Kuulostaa hyvälle. Kun itse sitä olin yhdistämässä tuohon Enniin, mutta tuohon Nennaan se sopii vielä paremmin. :)
- n20...
Joku muukin on sitä ehdottanut ulkomaalaisessa muodossa. :)
- ANU S
Persereikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409