Niin että mitä ammatteja teillä neitsyillä on ? en ole löytänyt täältä samantapaista keskustelua
Neitsyiden Ammatteja ?
22
2018
Vastaukset
- kuopan kaivaja
Ajan maansiirtokoneita, mielestäni mielenkiintoisia vempaimia ;)
- Hoitamista.
Kummipoika Neitsyt varastonhoitaja. Hoitamista alalla, kuin alalla. Ei työelämässäoleva hoitaa vanhempiiaan heidän vanhetessaan.
- siistijä
Hoitamista. kirjoitti:
Kummipoika Neitsyt varastonhoitaja. Hoitamista alalla, kuin alalla. Ei työelämässäoleva hoitaa vanhempiiaan heidän vanhetessaan.
kokkina ensin 15 vuotta ja nyt siivoojana olen ollut 10 vuotta .vaihdoin ammattia kun lapset oli pieniä .ammatin vaihto sopi kuvioihin.ehkä vielä kokkinakin joskus
- hard working
mä ajan niin rekkaa ku linkkuria
En siis toimisto ihmisiä
Ammatillisesti Neitsyt sopii tehtäviin, joissa tarvitaan analyyttisyytta, tarkkuutta, ahkeruutta, kätevyyttä, kurinalaisuutta, kärsivällisyyttä, rutiinien hallintaa, rationaalista ajattelua ja organisointikykyä. Hän voi olla matemaatikko, erikoisasiantuntija, laboratorionhoitaja, ravitsemusterapeutti, tietotekniikan ammattilainen, palkanlaskija, kirjanpitäjä, käsityöläinen, siivooja tai liukuhihnatyöntekijä, mikäli siinä tarvitaan tarkkuutta. Merkuriuksen hallitsemana merkkinä myös kirjoittaminen sopii Neitsyelle hyvin. Koska Neitsyt on terveystietoinen merkki, terveydenhuoltoala on hänelle omiaan. Jotkut Neitsyet ovat kiinnostuneempia vaihtoehtoisista hoitomuodoista kuin perinteisestä lääketieteestä.
(horoskooppi.com.)- Layla+
Bioanalyytikko :)
- .
Kaikki naispuoleiset neitsyet joita tunnen ovat töissä toimistossa, yleensä sellaisia oman alan asiantuntijoita, kirjanpitäjiä, sihteereitä jne. Miehiä tunnen enempi eri aloilla: kokki, toimittaja, siivooja, opettaja, muusikko...
- Neitsyt277
Olen neitsytnainen toiminut mm. siistijänä, yksityisen lääkäriaseman vastaanotossa, kirjanpitäjänä, varastonhoitajana ja tällä hetkellä kosmetologina.
- Neitsyt nainen
Naispuolinen neitsyt olen. Rakennus alalla nykyään... purkuhommat, tasoitukset, tapetointi, maalaus, laatoitushommat, vesieristykset loppusiivoukset yms.. jotain mainitakseni :)
- Kaikesta kiinnostunu
Käsityöläisyrittäjä
- Harrastelija.
Onko tuo nyt ammatti?
- Hoffmeister
Muusikko (viulisti) ja soiton ope :)
- Minä vain
Nais-ihmisenä on tullut valituksi insinöörin työ ja tarkemmin sähkösuunnittlija, niin saa tehdä tarkkaa ja suunnitelmallista työtä tarkkuudesta ja tunnollisuudesta puhumattakaan.
- ..................
Voi jessus ei se merkki sitä sano mikä ammatti sehän vain säkää mihkä joudut mistä saat työtä nykyaikana. Kysyppä mistä ammatista unelmoitte neitsyet saat paremman vastauksen. Saat siitä vastauksen eli nyt tavallaan kysyt mihkä olette joutuneet työhon??????????????
- StephanieK
Olen työssä, josta en suuremmin innostu. Haaveet ovat haaveita.
- naikkonen--
minulla useampi ammatti. joskus teen keikkaluontoisesti kokin hommia, mutta pääsääntöisesti toimin lasten-nuorten- ja vanhusten parissa. olen suuntautunut tällä hetkellä erityistä tukea tarvitseviin (aikaisemmin toimin mielenterveyshoitajana) ja tarkoituksena olisi joskus valmistua opettajaksi tai ehkä tutkijaksi. ihmismieli kiehtoo, toisaalta olen myös käytännön ihminen. luova ja kova tekemään työtä. auttaminen ja opettaminen lähellä sydäntä.teen joskus myös remonttihommia. olen nainen.
- Like a virgin
Graafinen suunnittelija, eli kaikin puolin tekemisissä estetiikan kanssa. Hoiva-ala on kuitenkin salainen kiinnostuksen kohteeni.
- .......
Itse olen matemaattisten aineiden opettaja
- White wolf - 87
Tämä neitonen on sähköasentaja
- Jane.
Prostitoitu
- wd
Puutarhuri
Siis koulutukseltani.
Puu-Lohikäärme muutoin. - nahkakolo
Asiakaspalvelun/markkinoinnin alalle valmistumassa piakkoin.. Mutta eläinten kanssa on haaveena työskennellä myöhemmin elämässä, kunhan aika on opiskeluille otollisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882