Juu-u, se olen minä täällä taas, valitettavasti ;)
Mitäs tänne etelään muuta kuuluu kuin se Iibrahim Sukupuolen ammuskelu?
Oletteko olleet kiltisti?
12
275
Vastaukset
- Vilma,
ei oo olltu kiltisti----yritäppä ite olla kiltti jos oot ilkee
ei muuten onnistu..että pitää ajatellakin lämpöisiä ja pehmoisia ajatuksia. Eilen illalla oli -32 kun lähdin paluumatkalle ,.,.
- Vilma.
HugaZaga kirjoitti:
..että pitää ajatellakin lämpöisiä ja pehmoisia ajatuksia. Eilen illalla oli -32 kun lähdin paluumatkalle ,.,.
ko en uskolla mennä ulos ko on niin kylmä---lämpiminä päivinä mä oon kiltimpi
kesällä mä oon suorastaan enkeli - ..
Vilma. kirjoitti:
ko en uskolla mennä ulos ko on niin kylmä---lämpiminä päivinä mä oon kiltimpi
kesällä mä oon suorastaan enkeli..
- valk.susi-09
oliko siellä liiterssä;))
hyvä kun olet joukossamme k.n ent haahahahaha
nyt ulos ja salillejaa olet vihdoinkin rekisteröitynyt.,,. no onhan täällä sitten tapahtunut jo maailmanihme ,,. kahdeksasko jo järjestykseltään ,.,.
- valk.susi-09.
HugaZaga kirjoitti:
jaa olet vihdoinkin rekisteröitynyt.,,. no onhan täällä sitten tapahtunut jo maailmanihme ,,. kahdeksasko jo järjestykseltään ,.,.
huga varo kohta oon sun galleriassa en jouda nyt mutta palataan ;))
moiks anteeksi kirjoitus virheet ne lasit.. k.n kuoli ja nyt en kerkee kirjautuun moiks
Kummempaa,kiva suakin näkyy
..joulumusiikkia kun en jouluna ehtinyt.
Tässä mestarilaulajien esityksiä:
http://listen.grooveshark.com/#/playlist/Classic Holiday Favorites/21602340- valk.susi-09.
HugaZaga kirjoitti:
http://listen.grooveshark.com/#/playlist/Classic Holiday Favorites/21602340huomenta huga sinulle tervetuoloa joulun vietolta takas:::
HugaZaga kirjoitti:
http://listen.grooveshark.com/#/playlist/Classic Holiday Favorites/21602340Pitänyt ,mulla joululaulut tursuaa korvista asti ,ei kiitos
Kaikkea pahhoo uon tehnynnä, hujauttant sunt muuta. Vilunklipellii oon pelant kans.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743810Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1843047Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601880
- 781575
- 331447
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362