Hoitohevosia/poneja?

-Jessy

Etsin virtuaalitalleilta hoitohevosia/poneja. Tallin on oltava suntuubilla tehty, ja miel. siisti eikä mitään huitaistuja talleja. Tallissa on oltava väh. 4 hevosta ja/tai ponia. Copyt täytyy olla kunnossa. Maine tuo plussaa. Olen kokenut hoitaja eli osaan tehdä pitkiäkin hoitotarinoita. Hoidan joka viikko ainakin 2 kertaa. Lupaan ilmoittaa jos pidän lomaa tai on muu este hoitamiselle.

T. Jessy

10

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Jenny~

      Samoin minäkin, etsin mielellään suntuubiin tehty ja niitten täytyy olla hyvät.




      T:Jenny

    • annskuu.

      Hei! Minulla olisi kaksi tallia joita pidän yhdessä ystäväni Petran kanssa. Ensimmäisenä aivan uusi welsh-mountain kasvatustalli Siittola Negge. Tallissa on avsta kaksi hoitajaa ja siellä on siitostoimintaa. Käyttehän katsomassa: http://negge.suntuubi.com/

      Toinen talli on jo piempään pyörinyt normaali talli eli ei mikään siittola tms. Talli on ollut pystyssä ennen Sennin, Jannan ja Petran avulla, mutta nykyään minä pidän sitä Petran kanssa. Talli koki suuren muutoksen tällä viikolla ja monta heppaa on myynnissä. Eli siis Hevostila Paratiisi: http://hevostilaparati.suntuubi.com/

      Molemmat ovat siis virtuaalitalleja !

    • Innaaaaaaaaaaa

      Bello Sue'nossa ois ;) Yksityisinä 4 heppaa ja tallin omina 9 heposta. Copyt on kunnossa, mainetta tosin ei paljoa ole. Mutta jos innostaa, niin laita vaan viestiä pukkaamaan ;)

      http://bellosueno.suntuubi.com/?cat=1

      ~ Inna

    • Täysikuun Talli
      • Jensu98

        Jos etsit uutta virtuaalitallia tässä ois semmonen. Tallissa on 20 karsinaan 7 yksäreille ja 13 omille. Tallissa on nyt copyt kunnossa (en kerinnyt laitta ihan heti). Täällä voit hoitaa muitakin kun vaan hevosia.

        TERVETULOAA!!

        -Jensu ja hepat


      • jensu98
        Jensu98 kirjoitti:

        Jos etsit uutta virtuaalitallia tässä ois semmonen. Tallissa on 20 karsinaan 7 yksäreille ja 13 omille. Tallissa on nyt copyt kunnossa (en kerinnyt laitta ihan heti). Täällä voit hoitaa muitakin kun vaan hevosia.

        TERVETULOAA!!

        -Jensu ja hepat

        Osoite on http://catarata.suntuubi.com/?cat=1


    • Duura

      Niin, Bowtiesta löytyy yhteensä 22 hevosta, sekä muutamia kissoja ja koiria. Meiltä löydät tunti- ja leiriohjelmaa, sekä kaikkea muuta kivaa : ) Hevosia ja poneja löytyy kaikenkokoisille ratsastajille ja hoitajille, eli tervetuloa hoitamaan!

      Linkki: www.bowtie.suntuubi.com

    • sarayh

      www.sarantalli.suntuubi.com Tervetuloa hoitamaan. miellä on nyt 12 hevosta/ponia ja on myös koiria ja kissoja. Siellä on tilaa hoitajille!

    • Mirke

      Meillä olisi yli kaksisataa virtuaalihevosta ilman hoitajaa...
      Eli hoitajat kelpais... Myytäviä on myös suurin piirtein noo jotain 70 kpl. yksityisiä vissiin yhdeksän. Maineesta en nyt juurikaan tiedä, mutta kyllä sitä ´kisoissa ollaan voitettukkin aika monesti. Ponipallero aloitettiin marraskuussa. MUILLE: ISOT MM KISAT viimeinen osallistumis päivä: 21.2.2010 kisat pidetään 22.2.2010. Siis viertuaalisesti, eikä kisoissa tarvi tarinaa, ja muutenkin tämä on virtuaali talli juttu.. Suntuubiin tehty ; ) www.ponipallero.suntuubi.com

    • Iinska x iina

      Heippa Jessy ja Jenny!
      Ratsastuskoulu Routasalmessa on vielä kolme hevosta ilman hoitajaa. Sivuilla on paljon tietoa, mitä hoitajat voivat tehdä ja miten hoitajaksi pääsee.

      http://ratsastuskoulu-routasalmi.webs.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe