Ehyn ja Esko Ry:n hallitus / rahankeräysasia

Kansanoikeuden ausku

Pelastushelikopteri Sepen Tuki Ry:n entinen toiminnanjohtaja on saanut syytteen kavalluksesta. Hänen epäillään nostaneen yhdistyksen tililtä ilman hallituksen suostumusta n.50.000 euroa.

Miten Esko Ry:n saamat keräysvarat on käytetty. Kuka on ne nostanut tililtä - onko ne nostettu tililtä ja minkä verran keräysvaroja on kertynyt kaikkinensa, myös ns. lipaskeräyksin saadut varat.

Onko nykyisen Ehyn hallituksen jäsenet olleet myös Esko Ry:n hallituksessa?

Onko Eskon hallitukselta tarvittu hyväksyntä keräysvarojen käyttöön?

Minun mielestäni entiset eskolaiset ovat velvollisia antamaan asiassa selvityksen.

13

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rausku69

Me emme anna kaltaisellesi puliämmälle mitään selvitystä.

• MaggieH

Rahankeräyslupa pättyi 30.11.2009. Lain mukaan tilitys keräysvarojan käytöstä pitää tehdä 6kk sisään luvan päättymisestä. Silloinkin se tehdään luvan myöntäneelle viranomaiselle, ei suinkaan internettiin.

• vastaa omiisi

Mummeli, ootko sää puliämmä, kuka on .

• Kansanoikeuden ausku

Avoimuutta. Mistähän sen avoimuuden voisi havaita?

• Eunukki
        Kansanoikeuden ausku kirjoitti:

Avoimuutta. Mistähän sen avoimuuden voisi havaita?

eläinsuojelutyössä.
        Eikö sinne EHY:n rostereiden joukkoon pääse joka päivä tutustumaan, en ole sattunut huomaamaan mitkä ovat kellonajat. Yleensä eläinkotien toimintaan pääsee tutustumaan klo 10 - 18 välisenä aikana.
        Onko jollain tietoa?

• sisso
        Eunukki kirjoitti:

eläinsuojelutyössä.
        Eikö sinne EHY:n rostereiden joukkoon pääse joka päivä tutustumaan, en ole sattunut huomaamaan mitkä ovat kellonajat. Yleensä eläinkotien toimintaan pääsee tutustumaan klo 10 - 18 välisenä aikana.
        Onko jollain tietoa?

soita ja kysy sieltä vai etkö itse kehtaa? Nytkö sinä sitten sinne menisit vaikka oli sitä muuta elämää avointen ovien päivänä? Siellä varmaan lehmätkin lentää...

• Eunukki
        sisso kirjoitti:

soita ja kysy sieltä vai etkö itse kehtaa? Nytkö sinä sitten sinne menisit vaikka oli sitä muuta elämää avointen ovien päivänä? Siellä varmaan lehmätkin lentää...

Oletko kuullut asioiden ja tekemisien priorisoinnista, se on sitä nykypäivää!
        Oikein priorisoimalla asiat EI tarvitse "kerjätä" kummeJA kissoille. "Lahjoittakaa vaikka 20 euroa kuukaudessa kissani hoitoon, on se niin suloinen, ihan totta."
        Ei myöskään tarvitse antaa omia eläimiä hoitokuluja vastaan vieraalle hoitoon. Niin se menee, kun asiat oikein priorisoidaan.
        Poikkean sitten alkukesästä vaikka Itä-Suomalaisessa löytöeläinkodissa, sinne pääsee tutustumaan ihan koska vain ja sattuu aivan matkan varrelle.

En minä juuri tänään ehtisi käymään missään Irjanteella, ei satu tämänpäiväisen matkan varrelle. Tänäänkin on sitä muuttakin elämää!

Siitä ei ole tietoa, missä lehmät lentää, mutta minulla on kiireaikaa aina ensi syksyyn asti.
        Tämä nettikirjoittaminen ja kannanotto on sitä huvitusta ja toivoakseni asioihiin vaikuttamista.

• Zirrie
        sisso kirjoitti:

Nuo Eunukin jutut kannattaa näköjään jättää ihan kommentoimatta. Puhuu ihan mitä sattuu. Toisena päivänä toista, toisena toista.

Onneksi Irjanteella on kuitenkin nyt uusi löytöeläinkoti, siitä tietoa ja kuvia tämän päivän Länsi-Suomessa.

Mielenkiinnolla odotan mitä negatiivista mummokerhomme nyt siitä repii.

• Kansanoikeuden ausku
        sisso kirjoitti:

Tiedoittaa asioista omien kotisivujen kautta, ei sinne tarvitse sentään yksittäisten henkilöiden mennä. Mietippä nyt asioita vähän tarkemmin. Vai pitääkö kerätä tuhannen henkilön ryhmä joka suorittaa tutustumiskäynnin? Eikö asiat sentään selviä helpommin päivittelemällä kotisivuja, tiedottamalla niiden kautta..

• sisso
        Zirrie kirjoitti:

Nuo Eunukin jutut kannattaa näköjään jättää ihan kommentoimatta. Puhuu ihan mitä sattuu. Toisena päivänä toista, toisena toista.

Onneksi Irjanteella on kuitenkin nyt uusi löytöeläinkoti, siitä tietoa ja kuvia tämän päivän Länsi-Suomessa.

Mielenkiinnolla odotan mitä negatiivista mummokerhomme nyt siitä repii.

Oikeassa olet, nimimerkki Eunukki puhuu tänään yhtä ja huomenna toista, kuinka nyt sattuu tuulet puhaltamaan ja oma etu vaatimaan. =)

Kyllähän mummokerho tullee parhaansa yrittämään, epäilemättä! Ajatteles, jos tuo mummokerhon kouhkaamiseen käytetty energiamäärä käytettäisiin löytöeläinten ja aidon eläinsuojelutyön hyväksi, miten paljon sillä tekisikään...

• sissomhzirrietm
        sisso kirjoitti:

Oikeassa olet, nimimerkki Eunukki puhuu tänään yhtä ja huomenna toista, kuinka nyt sattuu tuulet puhaltamaan ja oma etu vaatimaan. =)

Kyllähän mummokerho tullee parhaansa yrittämään, epäilemättä! Ajatteles, jos tuo mummokerhon kouhkaamiseen käytetty energiamäärä käytettäisiin löytöeläinten ja aidon eläinsuojelutyön hyväksi, miten paljon sillä tekisikään...

Eiks teillä enää puhelimet pelaa??
        Minä olen nyt seurustellut eläinten kanssa, onkohan se sitä epäaitoa?.Minulle se eläinsuojelutyö on jo kirosanaan verrattava sana, varmaan monelle muullekin tätänykyä.Laittakaas ne sivut siellä ehyssä nyt päivän tasalle, kun kerran lupasitte.OLiko niillä kissoilla nimilappu kaulassa? Kukkatyttö,Ruut ja Tiuku, he, he.
        Niin on kuin lukis Länsi-Suomesta pikkulasten lepertelyä, samanlaista kuin Kirppulan jutut.

• Utelias, kiinnostunu

Edistyyko sinun ja Kokkarisen asia mitenkään, vai onko sekin vain "nettipuhumisen tasolla?"

• MaggieH

Onko meillä Kokkarisen kanssa joku asia kesken?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      59
      6865
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4825
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      75
      2647
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2009
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1788
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1587
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1512
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1349
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1244
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe