Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bali=Phuket??

kyselijä..

Onko Bali yhtä turistisoitunut kuin Phuket? Kaupustelijoita joka puolella; rannoilla ym?
Vai onko jotkut tietyt alueet rauhallisempia?

6

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just palannut

      Oltiin Ubudissa ja Kutalla, joista Ubud rauhallisempi ja kodikkaampi. Kutasta tuli heti Patong mieleen eli kaupustelu ja elämänmeno samaa luokkaa. Muutenkaan Bali ei mielestäni poikkea paljonkaan Thaimaasta eli mitään extraa et saa lentäessäsi noin 4 tuntia lisää. Siinä mielessä ei kannata lähteä merta edemmäs kalaan, vaikka Bali mukava paikka onkin. Ainut, mikä sieltä puuttuu Thaimaahan verrattuna, on tyttökauppa. Se plussana Balille. Luonto, ruoka, ihmisten ystävällisyys, yleinen siisteys, liikenne, infrastuktuuri ja hintataso aika lailla samoissa.

      • heiluwille

        Kuta on kaikkein vilkkain paikka Balilla. Joten siellä myös meno sen mukaista. Juuri itsekin Balilla käyneenä. Asuttiin Sanurin alueella, joka on rauhallinen ja myös Seminiyakilla, joka taas hiukkasen vilkkaampi kuin edellinen. Itse ainakin tykkäsin Balin meiningistä enmmän kuin Thaimaasta ( josta ei ole kyl mitään negatiivista sanottavaa). Ja mitä kaupusteluun tulee niin en ainakaan itse kokenut sitä mitenkään häiritsevänä. Paikalliset ihmiset vilpittömiä ja muutenkin mukavia. Ja jos haluu mennä rauhalliseén osaan Balia ni sitte vaan Pecatuun ja Uluwatu beachille.... suosittelen Balia kovasti!!!


      • kun ei ole edes
        heiluwille kirjoitti:

        Kuta on kaikkein vilkkain paikka Balilla. Joten siellä myös meno sen mukaista. Juuri itsekin Balilla käyneenä. Asuttiin Sanurin alueella, joka on rauhallinen ja myös Seminiyakilla, joka taas hiukkasen vilkkaampi kuin edellinen. Itse ainakin tykkäsin Balin meiningistä enmmän kuin Thaimaasta ( josta ei ole kyl mitään negatiivista sanottavaa). Ja mitä kaupusteluun tulee niin en ainakaan itse kokenut sitä mitenkään häiritsevänä. Paikalliset ihmiset vilpittömiä ja muutenkin mukavia. Ja jos haluu mennä rauhalliseén osaan Balia ni sitte vaan Pecatuun ja Uluwatu beachille.... suosittelen Balia kovasti!!!

        kauppaa mistä ostaa tyttöjä. kiitoksia aloittajalle informaatiosta.


    • Maailmanmatkailija

      Olimme viime vuonna helmikuussa Balilla ja olimme kyllä tyytyväisiä matkaamme, Olimme ensin Lombokin saarella, joka on kuin Bali 20 vuotta sitten. Ihmiset ovat ystävällisiä ja siellä on helppoa kulkea ja halpaa.
      Siellä turistikin on vielä harvinaisempi ilmestys. Teimme Lombokilla kierron kylissä ja saimme aina peräämme mahdottoman määrän uteliaita ihmisiä. Balilla olimme Upudissa,joka on viehättävä taidekylä ja sitten lopuksi olimme Sanurin rantalomakohteessa. Matka oli kyllä hieno. Thaimaa on mielestäni jo täysin turistien pilaama, etenkin Phuket siellä turismi on jo kuin Kanarian saarilla, näet enemmän turisteja kuin paikallisia. Suosittelen myös Malesiaa ja siellä esim Borneo jossa on upeita hotelleja ja todella rauhallista, siellä on upeita sukellus- ja snorklauspaikkoja, Orankeja, Kota Kinabalu vuori ja paljon tekemistä.

      • ...

        Kyllä ainakin Kutalla myydään turistille kaikkea skootterista vaimoon, joten kaikille löytyy varmasti haluamaansa hyödykettä!


      • Neena

        Olin Lombokilla tasan 20 vuotta sitten. Jo silloin sinne reppureissattiin. Ainakin paria lomakylää jo kovasti rakennettiin silloin. Itse yövyin pienellä saarella, jossa ei ollut edes sähköjä. Nyt näkyy sekin olevan jo täynnä hotelleja. Kaikki maailman paikat kun löytyy jo netistä. Aika tylsää itse asiassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe