Suosittelu aikaansaa kuhinaa!
Jos haluat, voit liittyä kauttani:
liittymislomake:
http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy.php?id=4226&sha=3f784bb5a947622f7cae8f2a4268e89a3992f657
Hopottajat®-suosittelupalvelu on uudenlainen ja ihmisystävällinen markkinoinnin väline. Hopottajiksi eli suosittelijoiksi ryhtyneet henkilöt jakavat omaan kokemukseensa perustuvaa mielipidettä tietystä testaamastaan kampanjatuotteesta tai -palvelusta ennalta sovitun ajanjakson ajan.
Suosittelupalvelu toimii täysin avoimesti ja salailematta. Suosittelijat kertovat olevansa mukana kampanjassa ja päässeensä sitä kautta testaamaan tuotetta tai palvelua. He jakavat kampanjatuotteesta itse muodostamaansa mielipidettä.
Hopottajat-suosittelupalvelu ei ole verkostomarkkinointia, jossa viestin välittäjä hyötyy provisioin antamastaan panoksesta. Hopottajat-palvelu ei myöskään ole maksettua markkinointiviestintää, jossa palkatut näyttelijät esittävät valmiiksi määriteltyjä mielipiteitä ominaan.
Hopottajat-palvelun suosittelijana osallistut laadukkaiden tuotteiden ja palveluiden testaamiseen. Hopottajana eli suosittelijana saatat päästä tutustumaan uutuustuotteisiin ennen muita.
Suosittelijana saat hyvän syyn olla sosiaalisesti aktiivinen ja pääset vaikuttamaan uutuustuotteista muodostettaviin mielipiteisiin. Aktiivisimpia suosittelijoita palkitaan tuotepalkinnoin. Suosittelijana kuulut positiivisten, sosiaalisten ja aikaansa seuraavien ihmisten verkostoon, Hopottajiin.
Hopottajat-suosittelupalveluun liittyäksesi sinun tulee olla yli 18-vuotias. Täytä rekisteröitymislomake huolellisesti!
Ilmaista tavaraa kokeiltavaksi!
apriqoosi
1
1198
Vastaukset
- ddsdsd
Mun vilpitön suositukseni on että Hopottelet kuule omiin housuihis vaan !
Ihmisellä on niinku muutakin tekemistä kun tehdä ilmaista työtä omalla ajalla ja omilla puhelinkustannuksilla jonkun Höpöttäjäfirman hyväksi !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595