hehheh... =)

rosa

Millä on tuhat jalkaa mut ei yhtään karvaa???

- pikku-G:n yleisöllä

pikkupimut, herätkää? voisko joku kertoo mulle mikä siinä pikkukundissa on NIIIIN ihanaa? mun pikkusiskolta en oo saanu vastausta.. kai siinä jotain on sit ku kerran pitää koko huone tapetoida jonku pikkukundin julisteilla? kertokaa nyt perusteellisesti mikä siinä viehättää?

31

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      sulla oli nuorempana seinällä?

      miten niitä silloin valitisit, miten nyt anylysoit tapahtunutta?

      vaiko pelkät tapetit vaan? jos ei julisteita niin miksi ei?

      • rosa

        ..oli seinällä leffajulisteita, itse piirrettyjä kuvia, postikortteja ja valokuvia... sitäpaitsi mun pikkusiskon julisteiden määrä menee hieman liiallisuuksiin... se on aika pieni huone, ja julisteita, lehtileikkeitä ja fanikuvia sen suosikkibändeistä ja artisteista on muistaakseni n. 70. eikö se ole hieman liikaa? välillä kun käyn kotona, niin minun pitää nukkua siinä huoneessa, ja se on ahdistavaa... kyllä julisteita saa olla... mutta ei liikaa.


      • minä
        rosa kirjoitti:

        ..oli seinällä leffajulisteita, itse piirrettyjä kuvia, postikortteja ja valokuvia... sitäpaitsi mun pikkusiskon julisteiden määrä menee hieman liiallisuuksiin... se on aika pieni huone, ja julisteita, lehtileikkeitä ja fanikuvia sen suosikkibändeistä ja artisteista on muistaakseni n. 70. eikö se ole hieman liikaa? välillä kun käyn kotona, niin minun pitää nukkua siinä huoneessa, ja se on ahdistavaa... kyllä julisteita saa olla... mutta ei liikaa.

        Kuulostaa tutulta pikkusiskolla huone ja oven ulkopuolella iso kasa julisteitam jotku vaa siks ku nrj:llä on sen bändin biisi listalla...
        Isosisko laski kerran että niitä on jotain 50...
        Mun ja mun veljien huoneen ovessa on sen sormusten herra juliste, portaikon seinällä ties mitä tiktakkia gimmeliä, muistaakseni rasmus lehtileike...

        muuten rosa, anteeksi jos teen virheen mutta kuulosti niin tutulta että onko nimesi ollut s24 chatissa rose86? q:)


      • rosa
        minä kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta pikkusiskolla huone ja oven ulkopuolella iso kasa julisteitam jotku vaa siks ku nrj:llä on sen bändin biisi listalla...
        Isosisko laski kerran että niitä on jotain 50...
        Mun ja mun veljien huoneen ovessa on sen sormusten herra juliste, portaikon seinällä ties mitä tiktakkia gimmeliä, muistaakseni rasmus lehtileike...

        muuten rosa, anteeksi jos teen virheen mutta kuulosti niin tutulta että onko nimesi ollut s24 chatissa rose86? q:)

        ohhoh, oikein arvasit!!! :D sama nainen mie oon...


      • rosa
        minä kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta pikkusiskolla huone ja oven ulkopuolella iso kasa julisteitam jotku vaa siks ku nrj:llä on sen bändin biisi listalla...
        Isosisko laski kerran että niitä on jotain 50...
        Mun ja mun veljien huoneen ovessa on sen sormusten herra juliste, portaikon seinällä ties mitä tiktakkia gimmeliä, muistaakseni rasmus lehtileike...

        muuten rosa, anteeksi jos teen virheen mutta kuulosti niin tutulta että onko nimesi ollut s24 chatissa rose86? q:)

        mistäs sä sen muuten arvasit? kukas sä sit oot, ollaanko me juteltu???


      • minä
        rosa kirjoitti:

        mistäs sä sen muuten arvasit? kukas sä sit oot, ollaanko me juteltu???

        Tosta huoneen jne kuvauksesta sitte tuli mielee rosa=rose... Ja mulla on 2 pikkuveljeä joista toinen on pide´mpi ku mä!

        Mieti sitte siitä...
        Buahahaa...


      • minä
        minä kirjoitti:

        Tosta huoneen jne kuvauksesta sitte tuli mielee rosa=rose... Ja mulla on 2 pikkuveljeä joista toinen on pide´mpi ku mä!

        Mieti sitte siitä...
        Buahahaa...

        mieti oikein tarkkaan kuka MINÄ voisin olla!
        kuka minä voisin olla
        en ole viulun soittaja katolla

        jos oot ollu rose86, ja jos sinä olet A.I.A ja olet soittanut viulua niin TIEDÄN ETTÄ OLET SINÄ!
        hahahaahaahahahahhahaa
        vihje... KUNINGAS POISTUU!!!!


      • rosa
        minä kirjoitti:

        Tosta huoneen jne kuvauksesta sitte tuli mielee rosa=rose... Ja mulla on 2 pikkuveljeä joista toinen on pide´mpi ku mä!

        Mieti sitte siitä...
        Buahahaa...

        mitä helv...???
        ei leikkaa... nyt kyl kaks kolmesta on mua pidempii..


      • rosa
        minä kirjoitti:

        mieti oikein tarkkaan kuka MINÄ voisin olla!
        kuka minä voisin olla
        en ole viulun soittaja katolla

        jos oot ollu rose86, ja jos sinä olet A.I.A ja olet soittanut viulua niin TIEDÄN ETTÄ OLET SINÄ!
        hahahaahaahahahahhahaa
        vihje... KUNINGAS POISTUU!!!!

        jaahas. terve minun typerä pikkuveljeni janne...


      • minä
        rosa kirjoitti:

        jaahas. terve minun typerä pikkuveljeni janne...

        skruu juu...pätkä


      • minä
        rosa kirjoitti:

        jaahas. terve minun typerä pikkuveljeni janne...

        terve sinulle vielä typerämpi isosiskoni
        anus(aukko) vaikka sukunimi ei olekkaan saukko!


    • Rap-vihaaja

      Yritin itsekin kysellä hiukan pikkusiskoltani tuosta tai lähinnä sen "musasta", että mikä tuossa paskassa voi niin hyvää olla. Ei kai ne sitä sen "musan" takia kuuntelekaan vaan pikemminkin ulkonäön. Hassua sinänsä. Minä heterona ja vieläpä miespuolisena en ole kovinkaan hyvä kommentoimaan tätä ulkonäköasiaa. Enhän minä näinhuomaa mitään eroa jossain Pikku G:ssä ja goatse-miehessä. Mutta pointtini oli se, että ei ne mitään sano.

      • rosa

        no se taitaa olla näitä elämän suuria mysteereitä... mut jos joku saa tietää syyn pikku-G:n ihailemiseen niin kertoo mullekki... eihän sen ulkonäössä oo mitään ihmeellistä... vai onko???


    • rosa

      kukaan pikku-G:n palvoja ei vastaa? haluun vähän perusteluja.... miksi maikki pikkutytöt on sekasin siitä... Royal Family jutussaki ´viime iikol jatkuvasti sinne tuli viestei, et pikku-g, voisitko kuvitella seukkaavasi sen ja sen ikäsen kanssa.... jne... lentopusuja ja silleen... SÄÄLITTÄVÄÄ!!!

      • utelias

        en minäkään osaa ottaa kantaa jätkän ulkonäköön, samanlainen kuin muut. varmastikin julkisuus on yksi osa asiaa.

        mikä on peto/poro-antin salaisuus? jimi pääkallon? kauneus siis katsojan silmässä =)

        mutt kyllä mä veikkaan että sillä musallakin on (pikku g:n tapauksessa) oma osansa. nyt nämä korostuu kun on mm. tämä sivusto jossa purkaa mieltään tai kertoa ihastuksestaan.


    • paskaa

      se g on lyhenne jostain erituhmasta sanasta

      • hyhyhyhyhy

        PIKKUG ON SELLANEN KOVISTELIA JA SILLÄ PASKOJA LAULUJA!!!!


      • PikkuGfani

        Se G on lyhenne Geneticistä...


    • Psykologi

      Tuli mieleen että noin 9-12 vuotiaan kehityksessä tulee se että haluaa tavallaan "kaukorakkautta" eli valitsevat jonkun komean artistin "raukkauden" kohteeksi. Dingo oli aikoinaan kaikkien tyttöjen idoli 9-12 vuotiaiden niin myös Ville Valo nuorempana ja nyt 9-12 vuotiaat ovat tykästyneet Pikku G:hen koska naiset tunnetusti katsovat vaatteiden perään ja varsinkin nuoret pikkupimut pitää "cooleina" rap kuteita ja sitten ovat ottaneet ihailun kohteeksi Pikku G:n.
      Muistin sen psykologian tunneilta kun opettaja kerto 11 vuotiaana olevansa rakastunut dingon laulajaan mutta myöhemmin kelattuna olisi ollut ihan hädissään jos se laulaja olisi oikeasti tullut eteen 11 vuotiaana. Sama juttu on näil pikku g faneilla tai no suurinosa faneista koska pikku g:n musiikki on niin turhaa kuin olla ja voi mutta ei rakastuneena sitätajua haluaa vaan kuulla idolinsa ääntä nauhalta.

      • ok.

        vihdoin...vihdoin koko musa puolella joku puhuu muutaki ku paskaa. kiitos siitä,edes yks fiksu argumentti=)


      • Psykologi
        ok. kirjoitti:

        vihdoin...vihdoin koko musa puolella joku puhuu muutaki ku paskaa. kiitos siitä,edes yks fiksu argumentti=)

        Kiitos :) pakko oli hieman totuutta sanoa ja kaikista loogisin selitys miksi nuoret tytöt ottaa itselleen jonkun idolin.


      • PikkuGfani

        mä oon 14 ja Pikku G fani. En oo fani vaan sen vaatteiden tai muun takia. vaan six et sen laulut kertoo tavallisesta elämästä ja sen vaikeuksista!


      • BlackHeartAngel

        Tässä todellakin hyvä selitys..

        Harvemmin ne ihmiset enää aikuisena ravaa jonkun henkilöiden perässä kirkuen tms..
        Aivan sekaisin... Mutta muutamia poikkeuksia tietenkin löytyy joka ihmis-ryhmistä..


    • minä

      Ainii anu...tai siis rosa, toi vitsi oli tääl jo aiemmin... oisit lukenu noi jotku viestit ennen ton kirjotusta!
      mutta mikään ei muuta sitä asiaa että
      äijät on äijii ja ämmät on ämmii
      ku äijät on kännis ni ämmät on pääkii
      äijä on räppi ja ämmät on bändis
      vaik äijä ois räkis ni ämmä on nätti

      Revi siitä huumoria elitistifeministidemipissis

    • PikkuGfani

      Käskit kertoo nii kerron.
      1.Sen ulkonäkö. (eli mielettömän ihana

      • rosa

        mä oon kuunnellu sen biisejä, onhan ne ihan hyviä ja niissä on ajatusta. mut mä en ymmärrä miks esim. mun pikkusisko liioittelee, ku se tapetoi huoneensa niillä julisteilla. se on mun mielestä vähän liikaa. enkä mä myöskään sitä et miten se nyt muka niin söpö on. tavallinen pikkupoika.


      • PikkuGfani
        rosa kirjoitti:

        mä oon kuunnellu sen biisejä, onhan ne ihan hyviä ja niissä on ajatusta. mut mä en ymmärrä miks esim. mun pikkusisko liioittelee, ku se tapetoi huoneensa niillä julisteilla. se on mun mielestä vähän liikaa. enkä mä myöskään sitä et miten se nyt muka niin söpö on. tavallinen pikkupoika.

        Pikku G on pikkupoika ni minkä ikäne ite oot...? Ja eihän kaikki ihmiset oo kaikkien mielestä ihania...siskollas on hyvä maku...


      • rosa
        PikkuGfani kirjoitti:

        Pikku G on pikkupoika ni minkä ikäne ite oot...? Ja eihän kaikki ihmiset oo kaikkien mielestä ihania...siskollas on hyvä maku...

        mä oon 17.... mut mulle on ihan sama mitä mun sisko kuuntelee, kuhan ei liikaa kuuntele sillon ku mä oon paikal... mut ihan liikaa julisteita sillä on, ku ei ees seinät näy.


      • just joo

        se ja te sen fanit ette edes tiedä mitä vaikea elämä on

        "vittu mä en juo enää koskaa" ei kuulu sinne......


      • PikkuGfani
        rosa kirjoitti:

        mä oon 17.... mut mulle on ihan sama mitä mun sisko kuuntelee, kuhan ei liikaa kuuntele sillon ku mä oon paikal... mut ihan liikaa julisteita sillä on, ku ei ees seinät näy.

        se on jo ihan mahtavaa jos sil on nii paljo julisteita!(paitsi jos sil on pieni huone...)


      • PikkuGfani
        rosa kirjoitti:

        mä oon 17.... mut mulle on ihan sama mitä mun sisko kuuntelee, kuhan ei liikaa kuuntele sillon ku mä oon paikal... mut ihan liikaa julisteita sillä on, ku ei ees seinät näy.

        ja G on samanikäne ku sä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe