Moron !
Itellä on Ford Fiesta 2004 1.4 Trend,jolla ajettu kohta 75 000 km.
Mitenkäs paljon moottorilla voipi ajella ennenkuin pitää jokohihna vaihtaa ?
Autoon olen ollut enemmän kuin tyytyväinen...
Fiesta 1.4 Trend 2004 jakohihnan vaihto ??
7
13318
Vastaukset
- Fjord
Vaihtovälihän on voortin suosituksen mukaan 160tuh/ 10vuotta. Kannattaa kyllä vaihtaa vähän ennemmin tuota suositusta niin säilyy mielenrauha.
- Kohta ent. Fordilain
Minulla vm. 02 aj. n. 90000 km ford fiesta ja hajosi juuri moottoritielle hihnan kiristäjän rikkoontuessa. Eikä antanut etukäteen mitään merkkiä hajoamisesta. Vauhti vain ryytyi. Ei kuulemma mene takuuseen, mutta asia on vielä kesken.
- siesta..
Minkä hintainen operaatio tuo on? Ainakin muilla merkeillä suositellaan samalla vaihdettavaksi vesipumppu ja apulaitehihna.
- Ukkeli100v
siesta.. kirjoitti:
Minkä hintainen operaatio tuo on? Ainakin muilla merkeillä suositellaan samalla vaihdettavaksi vesipumppu ja apulaitehihna.
Kiinnostaisi myös tuon operaation hinta.
- Autolla pidemmälle
Ukkeli100v kirjoitti:
Kiinnostaisi myös tuon operaation hinta.
Olen ostamassa Ford Fiesta 1.3i Ambiente (-05). Myyjä väitti että tuossa on jakopää kettingillä. Pitääkö paikkansa?
- Autolla pidemmälle
Autolla pidemmälle kirjoitti:
Olen ostamassa Ford Fiesta 1.3i Ambiente (-05). Myyjä väitti että tuossa on jakopää kettingillä. Pitääkö paikkansa?
Asia tarkistettu merkkiliikkestä. Ketjulla on.
- Anonyymi
Eiköhän se ole 10v tai 160000 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774