Potilasasiamies

Lieksa on saanut uuden potilasasiamiehen Oiva Oksman otin yhteyden koska sain kaksi eri laskua B lausunnosta eli 31,50 e Lausuntoa paikattiin katsoin ,että toinen lasku on aiheeton ja näin homma hoitu.
Juuri kuulin asian muuten olisin asiasta maksanut yht 63,00e joka hipoo yksityistä taksaa
Eli tällainen asia taas tuli kohdalle joten valppaana kannattaa olla kuitenkin kaikki asiat voivat olla inhimillisiä erehdyksiä ja asia tuli hoidettua muuten Potiasasiamiehen puhelin 013 2674217 vain aamupäivisin ma-to
Terveisin MK

20

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potilassianmies

Voi hyvä jumala!
      Eikö sulla todellakaan ole muuta tekemistä, kuin etsiä epäkohtia milloin mistäkin??? ...kele

• Oltko sinä valmis maksamaan sellaisesta asiasta kaksinkertaisen maksun eli tässä tapauksessa 31,50 e joten minulle se ainakin on rhaa ja vielä vähavaraisemmalle enemmän nyt oli kyllä eläkepäivä.
        Sen vuoksi toin vain asian esiin ja kuten sanoin asia oikaistiin ja toivon kaikille samaa kohtelua ja siksi toin asian esiin.MK

• Potilassianmies
        markkukorpinen kirjoitti:

Oltko sinä valmis maksamaan sellaisesta asiasta kaksinkertaisen maksun eli tässä tapauksessa 31,50 e joten minulle se ainakin on rhaa ja vielä vähavaraisemmalle enemmän nyt oli kyllä eläkepäivä.
        Sen vuoksi toin vain asian esiin ja kuten sanoin asia oikaistiin ja toivon kaikille samaa kohtelua ja siksi toin asian esiin.MK

Tarvinneeko täällä kaikkia laskujaan ja epäkohtia tuoda julki, joista sinun tapauksees on kysymiksessä joku virhe?
        Mullekin on tullut joskus väärin laskutettuja laskuja ja eipä niistä ole tarvinnut tänne kirjoitella, riittää kun laittaa ne uuniin.

• Potilassianmies kirjoitti:

Tarvinneeko täällä kaikkia laskujaan ja epäkohtia tuoda julki, joista sinun tapauksees on kysymiksessä joku virhe?
        Mullekin on tullut joskus väärin laskutettuja laskuja ja eipä niistä ole tarvinnut tänne kirjoitella, riittää kun laittaa ne uuniin.

Mon tarvitseva henkilö ei tietysti pysty ikäänsä liittyen käyttämään tietokonetta ja myöskin puhelimen käyttö on vaikeaa, Tiedän kyllä että jotku henkilöt heittävät kaikki laskunsa pesään ja näin ollen takuumiehet saavat ne sitten hoitaa tai ongelma paisuu hallitsemattomaksi tulee koron korkoja.

Olen kuitenkin toiminut luottamustoimessa ja edelleen ja näin ollen en pimitä jotakin tietoa ja juuri tänään siitä esimerkki nyt on potilasasiamiehiä lisätty ja mielestäni annoin tietoa muillekkin kun otaa huomioon,että olen Lieksan sosiaali ja terveyslautakunnan varajäsen sekä myös sairaanhoitopiirin valtuuston varajäsen jota ainakin siltä osin olen tietoa jakanut vaikka oman kantapään kautta.
        Minun kohdalla näitä epäkohtia on kyllä sattunut ja niistä olen selvinnyt ja myöskin toistenkin ihmisten puolia pitänyt joskus jopa kynsin hampain tuulimyllyjä vastaan.MK

• 3x8=25

Mon tarvitseva henkilö ei tietysti pysty ikäänsä liittyen käyttämään tietokonetta ja myöskin puhelimen käyttö on vaikeaa, Tiedän kyllä että jotku henkilöt heittävät kaikki laskunsa pesään ja näin ollen takuumiehet saavat ne sitten hoitaa tai ongelma paisuu hallitsemattomaksi tulee koron korkoja.

Olen kuitenkin toiminut luottamustoimessa ja edelleen ja näin ollen en pimitä jotakin tietoa ja juuri tänään siitä esimerkki nyt on potilasasiamiehiä lisätty ja mielestäni annoin tietoa muillekkin kun otaa huomioon,että olen Lieksan sosiaali ja terveyslautakunnan varajäsen sekä myös sairaanhoitopiirin valtuuston varajäsen jota ainakin siltä osin olen tietoa jakanut vaikka oman kantapään kautta.
        Minun kohdalla näitä epäkohtia on kyllä sattunut ja niistä olen selvinnyt ja myöskin toistenkin ihmisten puolia pitänyt joskus jopa kynsin hampain tuulimyllyjä vastaan.MK

Tietenkin olet toiminut luottamustehtävissä!
        Unohdit tuossa mainita, että olet matkustellut ties kuinka monessa eri maassa ja senkin, että olet laulanut kaiken maailman kultakurkkukisoissa, kirkoissa jne...

• peruskepu
        3x8=25 kirjoitti:

Tietenkin olet toiminut luottamustehtävissä!
        Unohdit tuossa mainita, että olet matkustellut ties kuinka monessa eri maassa ja senkin, että olet laulanut kaiken maailman kultakurkkukisoissa, kirkoissa jne...

Näyttäsi että keskustapuolueelta on vaalivankkurista joku ottanut varaslähön. Vankkurit ol koeajossa ja ainoastaan pakki toimi.

• peruskepu kirjoitti:

Näyttäsi että keskustapuolueelta on vaalivankkurista joku ottanut varaslähön. Vankkurit ol koeajossa ja ainoastaan pakki toimi.

Eli meinaan juna tuonne seinään joten myöhästelyä sitten varmaan taas tapahtuu eri piipertäjillä.MK

• markkukorpinen kirjoitti:

Eli meinaan juna tuonne seinään joten myöhästelyä sitten varmaan taas tapahtuu eri piipertäjillä.MK

On se jännää kun nämä potilasasiat menee jo vankkureilla.Ka kun ei tykkilavetilla juhlallisesti sillatavalla oikein arvokkaasti hautajaisia vietetään,silloin ei potilasasiamiestä tarvita kuin vartijana vierellä virkapuvussaan tukilavetin ruumissaattueessa vaikkka sitten töyhtö tai karvahattu sinne kaatopaikalle haudatusta karhun nahkasta tehty päässä arvokkaasti astelemassa.Tämä oli sookki asiasta.MK

• Janneniin plaa

On se jännää kun nämä potilasasiat menee jo vankkureilla.Ka kun ei tykkilavetilla juhlallisesti sillatavalla oikein arvokkaasti hautajaisia vietetään,silloin ei potilasasiamiestä tarvita kuin vartijana vierellä virkapuvussaan tukilavetin ruumissaattueessa vaikkka sitten töyhtö tai karvahattu sinne kaatopaikalle haudatusta karhun nahkasta tehty päässä arvokkaasti astelemassa.Tämä oli sookki asiasta.MK

"Mon tarvitseva henkilö ei tietysti pysty ikäänsä liittyen käyttämään tietokonetta ja myöskin puhelimen käyttö on vaikeaa, Tiedän kyllä että jotku" jne...

No mitä helvettiä sinä sitten tänne niitä tietoja puserrat jos haluut tuoda ne tietokonehändikäppien tietoisuuteen.

Joku mättää - tajuutsä eli näitähän ei pääse lukeen jos ei osaa käyttää tietsikkaa.

Kerro parempi selitys!

• jos se 12
        peruskepu kirjoitti:

Kuulin luotettavalta taholta eli Pielisentien jumppakerhon kerhotiloissa seuraavasti. Joku oli jossakin pudonnut vaalivankkurista. Ja nyt ne jossakin etsii tätä pudonnutta. Toivotaan menestystä jonnekkin.

• tuppelitappeli
        Janneniin plaa kirjoitti:

"Mon tarvitseva henkilö ei tietysti pysty ikäänsä liittyen käyttämään tietokonetta ja myöskin puhelimen käyttö on vaikeaa, Tiedän kyllä että jotku" jne...

No mitä helvettiä sinä sitten tänne niitä tietoja puserrat jos haluut tuoda ne tietokonehändikäppien tietoisuuteen.

Joku mättää - tajuutsä eli näitähän ei pääse lukeen jos ei osaa käyttää tietsikkaa.

Kerro parempi selitys!

On se mullai muuvan kaveri joka onki oikein tärkee.
        Se on oppinna puhumman ruotsiaki.
        Oli käyny Saapilla ruotsissa kysymässä töitäja sillä reisulla oli oppinu.
        Olivat kuulemma moikkailleet silleenki että; draa vittan över din huvud o koo po päri.
        sitä se tuo kaveriki ainaa muistaa toistella.
        Olis se männy polliisiksiki vaan eivät kateuksissaan ottaneet.
        Niija se se onni nähny lentokonneenni ihan vierestä.

Ei mikkää tavallinen heppu!

• Janneniin plaa kirjoitti:

Kerro parempi selitys!

Kun sinä osaat ja hallitset jopa tietokoneen käytön ja kun sinulla on kenties isä ja äiti niinkuin tarvitaan kun alkuun sinutkin on saatu niin sanon sinulle, meidän nuorenpien joskus jopa toisinpäin on pidettävä huoli siitä mitä meillä inhimillen elämä vaatii eli "pidä huolta" niinkuin laulussa kerrotaan.
        Olen siksi mielestäni asiasta kertonut ja koskaan ei tiedä milloin sinä apua tarvitset,sellainen voinee tapahtua milloin vaan ja missä vaan aatteleppa ite.MK

• mielipide!

Siik haili!

Tämän Korpisen alotuksen luettuani en voinut muuta kun nauraa..aika absurdia!

Tosin luulen että Korpismarkus viljelee itse, itseironiaakin, joten eiköhän pistetä tuo avaus sen piikkiin!

Tv:Kuotta, se lumessakahjaala!

• Varoitan sinua.MK

Varoitan sinua.MK

Kuotta käytät arveluttavaa kieltä.MK

• 11111

11111???

• Liukas perse

Heil Hitler

Kansalaiset käykää taistoon karjalaisen rodun puolesta ja juokaa karjalaa.
        Jälkipalaksi Laku Pekkaa ja neekerinsuukkoja.

• Liukas perse kirjoitti:

Heil Hitler

Kansalaiset käykää taistoon karjalaisen rodun puolesta ja juokaa karjalaa.
        Jälkipalaksi Laku Pekkaa ja neekerinsuukkoja.

Oletko kovassa rapulassa vai missä?

Rapulassa jotkut ottavat tasoitusryypyn eli olutta ja kun tuota merkkiä ottaa niin se ilmeisesti tasoittaa eikä okseta, katos kun Karjala ei tule takaisin.

Oletko kovassa rapulassa vai missä?

Rapulassa jotkut ottavat tasoitusryypyn eli olutta ja kun tuota merkkiä ottaa niin se ilmeisesti tasoittaa eikä okseta, katos kun Karjala ei tule takaisin.

Jälleen keskustelu on muuttunut jopa pois raiteilta.

Mutta tänään myöskin Kelan edustaja otti yhteyden ja asialla on sikäli merkitystä jos toinen viranomainen pyytää toiselta viranomaiselta taydentävän lausunnon niin ei sellaisesta pitäisi laskua asiakkaalle laittaa oli toteamus.
        Mutta nykypäivänä ei tiedä kenen tilille rahat menee,siitä oli osoituksena juuri nuo veronpalauten ohjaaminen eri tilille joten jos tulee jotain epäilyttävää kannattaa asia tarkastaa.
        Siitä asiasta pidän mielipiteeni ja tuon asian julki miten tällaista asia tulee kuitenkin vaikka sitten vahingossa samalle henkilölle vaikka mitä sanotte niin pitkälle vietyä kiusantekoa.MK

• simosep

toi mumero jonka annoit 013 2674217 on sosiaaliasiamiehen!!!
      potilasasiamiehen numero on 050 3877627 vastaa arkisin 9-15.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      63
      12405
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5321
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4938
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      475
      2407
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2260
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1843
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1491
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      95
      1345
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1256
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1225
    Aihe