Tietääkös joku onko Pohjolalla joku seisokki tai jotain kun eivät vastaa puhelimiin??
Pohjola
6
1013
Vastaukset
- 31
Pitkien pyhien jälkeen yksi vuoden kiireisimmistä päivistä.
- tattisvaan
Pohjolassa ei oo koskaan vastattu riittävän nopeasti. Pirun tilulilumusiikit vain laulaa. Hanki ittelles suora numero tai joku sellainen kontakti, joka soittaa takaisin jos ei sillä sekunnilla kerkeä vastaamaan. Vaihda ensiksi yhtiötä. Se auttaa kummasti. :)
Fenniassa jokainen saa oman yhteyshenkilön ja ainakin mulla se tuntuu toimivan hyvin. - Pohjapask
On varmaan persees ku oli sopivan kokoinen ja siksi ei vastaa. Laita sahkopostii.
- Voevoe voe
Seisokki sen kun jatkuu. Vieläkin saa odottaa asian käsittelyä tai edes kommenttia vaikka toista viikkoa on kulunut sähköpostitse lähetetystä viestistä. Aikoinaan puhelimeellakin yritin, mutta tuntuu siltä, että sieltä on koko osasto poissa. Meni Pohjola pilalle, kun yhdistyi Osuuspankkiin.
- Admw
Kyl se op pilalle meni kun petosvakuuttajan osti.
- ylikyininen
Admw kirjoitti:
Kyl se op pilalle meni kun petosvakuuttajan osti.
MAITOTILI
Kukaan saatana ei vastaa edes puheluihin....
asiakaspalvelurobotti vaan höpöttää, kele että vituttaa tuollaiset !
Ei se pohjola ainakaan paremmaksi muuttunut kun ossuuskassa sen osti. Nyt toimitusjohtajakin älyää lähteä. Ja op:n vuoristoneuvoksen veli näyttää mallia taloussostkuista:
Eskelisen mukaan Rantasalmi Oy:n silloinen toimitusjohtaja Pertti Karhinen kysyi häneltä noin viisi vuotta sitten, haluaisiko hän tehdä yhtiön tilintarkastuksen. Eskelinen kertoo Karhisen kuitenkin soittaneen yhtiökokouksen jälkeen, että tehtävään valittiin entinen tilintarkastaja.
Eskelinen harkitseekin oikeustoimia, kun saa lisätietoa häntä koskevista käänteistä.
– Ilmeisesti nimeäni on käytetty väärin.
Poliisi tutkii parhaillaan Rantasalmi Oy:n tilinpäätöksissä havaittuja epäselvyyksiä. Etelä-Savon poliisilaitokselle jätetty tutkintapyyntö koskee ainoastaan yhtiön entistä toimitusjohtajaa Pertti Karhista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844