Tietääkös joku onko Pohjolalla joku seisokki tai jotain kun eivät vastaa puhelimiin??
Pohjola
6
1005
Vastaukset
- 31
Pitkien pyhien jälkeen yksi vuoden kiireisimmistä päivistä.
- tattisvaan
Pohjolassa ei oo koskaan vastattu riittävän nopeasti. Pirun tilulilumusiikit vain laulaa. Hanki ittelles suora numero tai joku sellainen kontakti, joka soittaa takaisin jos ei sillä sekunnilla kerkeä vastaamaan. Vaihda ensiksi yhtiötä. Se auttaa kummasti. :)
Fenniassa jokainen saa oman yhteyshenkilön ja ainakin mulla se tuntuu toimivan hyvin. - Pohjapask
On varmaan persees ku oli sopivan kokoinen ja siksi ei vastaa. Laita sahkopostii.
- Voevoe voe
Seisokki sen kun jatkuu. Vieläkin saa odottaa asian käsittelyä tai edes kommenttia vaikka toista viikkoa on kulunut sähköpostitse lähetetystä viestistä. Aikoinaan puhelimeellakin yritin, mutta tuntuu siltä, että sieltä on koko osasto poissa. Meni Pohjola pilalle, kun yhdistyi Osuuspankkiin.
- Admw
Kyl se op pilalle meni kun petosvakuuttajan osti.
- ylikyininen
Admw kirjoitti:
Kyl se op pilalle meni kun petosvakuuttajan osti.
MAITOTILI
Kukaan saatana ei vastaa edes puheluihin....
asiakaspalvelurobotti vaan höpöttää, kele että vituttaa tuollaiset !
Ei se pohjola ainakaan paremmaksi muuttunut kun ossuuskassa sen osti. Nyt toimitusjohtajakin älyää lähteä. Ja op:n vuoristoneuvoksen veli näyttää mallia taloussostkuista:
Eskelisen mukaan Rantasalmi Oy:n silloinen toimitusjohtaja Pertti Karhinen kysyi häneltä noin viisi vuotta sitten, haluaisiko hän tehdä yhtiön tilintarkastuksen. Eskelinen kertoo Karhisen kuitenkin soittaneen yhtiökokouksen jälkeen, että tehtävään valittiin entinen tilintarkastaja.
Eskelinen harkitseekin oikeustoimia, kun saa lisätietoa häntä koskevista käänteistä.
– Ilmeisesti nimeäni on käytetty väärin.
Poliisi tutkii parhaillaan Rantasalmi Oy:n tilinpäätöksissä havaittuja epäselvyyksiä. Etelä-Savon poliisilaitokselle jätetty tutkintapyyntö koskee ainoastaan yhtiön entistä toimitusjohtajaa Pertti Karhista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156