Voiko litteralla vaihtaa junaa??
Litterat???
3
1560
Vastaukset
- sadfasfasdf
Ei litteralla matkusteta. Litteralla "ostetaan" junalippu. Anot litteran esim helsinki-oulu. Sitten menet litteran kanssa vr:n luukulle ja saat sieltä lipun helsinki-oulu vaikka siinä olis 9 vaihtoo.
- MIEVAAN22
Ahaa, elikkä tolla palvelukseenastumis paperillakin voi vaihtaa junaa? Matkustan Lahdesta Hämeenlinnaan (ja sieltä Parolaan).
- salfdajfasf
MIEVAAN22 kirjoitti:
Ahaa, elikkä tolla palvelukseenastumis paperillakin voi vaihtaa junaa? Matkustan Lahdesta Hämeenlinnaan (ja sieltä Parolaan).
Saatan olla väärässä, mutta palvelukseenastumismääräys käy sellasenaan. Kannattaa tarkastaa jostain vr:n lipunmyynnistä. Varmaan voit ajaa joku 24 tuntia junalla ympäri suomen maata sillä lapulla. Littera on eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368