Bubbleroom.fi

niin..

Hei, onko kukaan tilannu bubbleroom.fi nettikaupasta? Millaisia kokemuksia? Näin kyseisen nettikaupan mainoksen telkkarissa ja nyt tuli noilla sivuilla käytyä ja haluttais tilata pari juttua. Mietin vaan kuinka luotettava ja toimiva nettikauppa kyseessä, että uskaltaako tilata.

108

33250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi asiakas

      Itse kirjauduin bubbleroomiin asiakkaaksi, mutta en ole vielä uskaltanut tilata mitään kun on niin outo ja tuntematon firma...kirjautuminen on ilmaista. Ainakin se tuli esille, että jos palautat tilattuja tuotteita niin se maksaa 9,90 euroa..palautusoikeus 14 vrk. Mutta kokemuksia haluaisin minäkin kuulla tilauksen tehneiltä ym.

      • mumseli

        no kylläpä on typerää..! Eli vaatteet on siis useimmiten paskaa ja niitä palautetaan paljon, niinpä laittamalla tuntuvan maksun palautuksesta, päästään tekeen rahaa. Näin päättelisin tuon perusteella. Hohhoijaa..


      • mfkgvjhi
        mumseli kirjoitti:

        no kylläpä on typerää..! Eli vaatteet on siis useimmiten paskaa ja niitä palautetaan paljon, niinpä laittamalla tuntuvan maksun palautuksesta, päästään tekeen rahaa. Näin päättelisin tuon perusteella. Hohhoijaa..

        "Eli vaatteet on siis useimmiten paskaa ja niitä palautetaan paljon, niinpä laittamalla tuntuvan maksun palautuksesta, päästään tekeen rahaa."
        Ei nyt sentään rahaa pääse tekemään. Johan peruspaketin postikulu on 8.60 suuntaansa.
        Itse hoidan yhden yrityksen verkkokauppaa, ja voi sanoa että kun asiakas tilaa esim. kengät, palauttaa ne ja vaihtaa isompaan kokoon - palauttaa nekin ja toteaa ettei malli sovi - niin yritys ei kostu mitään mutta joutuu maksamaan postikulut neljään kertaan. Kaksi kertaa lähettäessä ja kaksi kertaa asiakkaan palauttaessa maksutta (nämä palautukset yritys maksaa). Joten kyllä verkkokaupasta tulee kuluja yritykselle vaikka kauppoja ei syntyisikään.


      • bubbleroom
        mumseli kirjoitti:

        no kylläpä on typerää..! Eli vaatteet on siis useimmiten paskaa ja niitä palautetaan paljon, niinpä laittamalla tuntuvan maksun palautuksesta, päästään tekeen rahaa. Näin päättelisin tuon perusteella. Hohhoijaa..

        Höh .. Itse palautin eikä maksanut mitään . Tilauksen mukana on asiakaspalautus lappu jonka lättäät toimituslapun päälle paketin ulkokuores...
        eli jos et ole tehnyt niin silloin se maksaa!!

        Itse tilasin ja leggingsejä eikä farkku leggingsejä ei kannata tilata seltä eivät vastaa kokojaan!
        nro 40 = XXXXXXXXXXXXXXXL


      • Enenäätilaaheiltä

        Liimasin sen paketissa olevan lapun päälle uuden asiakaspalautustarran kun palautin ainoan tilamani tuotteen. Minulta perittiin kuitenkin sekä tilaus- sekä palautuspostimaksut? Olen ensi viikolla sinne yhteydessä. Palautus oli vain 48,95eur. Tilaus oli 56.85 € (Postikulut tässä 3,95 €.)
        Ja siis palautus ei ollut myöskään ilmaista perivät uudestaan tuon 3,95 €,
        Minun mielestäni minulle olisi pitänyt palauttaa tuo 56,85eur.


    • Tiina Tilaaja

      Tilasin tänään sieltä kahdet housut ja maksoin Visa Electronilla. Nyt vaan odotellaan milloin saapuu paketti postiin :) Sivustolla luki että tämä Bubbleroom on jollain tavalla samaa ketjua Halensin kanssa, joten olettaisin että on ihan luotettava kauppa. Ja kun kerran ihan teeveessäkin mainostetaan, niin ei kai tämä ihan humpuukia ole!

      • määäääp

        Eli maksoit visa elektronilla ihan onnistuneesti? joku puhui ettei ollut sillä onnistunut tilaamaan. Siis pankkitunnuksilla elektronilla ihan normaalistiko??


    • piie

      Mun mielestä tämä pulju muistuttaa vähän nelly.comia ! Itsekin katsastelin noita bubbleroomin sivuja, mutten tilannut mitään. :-)

      • mumseli

        Siihen tuolla tv -mainoksella on varmaan pyritty, että muistuttaisi nelly.com ja asos.com tyyppisiä nettikauppoja. Todellisuus on vähän eri, kun käy sivuilla..hyvin vähän merkkivaatteita, pelkkiä halens riepuja täynnä koko putiikki. Pettymys.


      • CKJ

        Eikös nelly.com ole aika epäluotettava jos siellä sanottiin että palautukset omalla vastuulla ja tuskin menee perille jne. ja vaatteita ei ole aina saatavilla mutta raha kelpaa kyllä.. Ei tosin ole oma kohtaisia kokemuksia, onneksi. Mutta bubbleroom kuulostaa yhtä hyvältä kuin esim. zoovillage.


      • nonoo
        mumseli kirjoitti:

        Siihen tuolla tv -mainoksella on varmaan pyritty, että muistuttaisi nelly.com ja asos.com tyyppisiä nettikauppoja. Todellisuus on vähän eri, kun käy sivuilla..hyvin vähän merkkivaatteita, pelkkiä halens riepuja täynnä koko putiikki. Pettymys.

        no kylläpä on taas kiittämätöntä porukkaa -.-


    • randomtyttö

      me tilattiin sieltä mulle mekko ja vähän muutakin (: kannattaa varautua siihen että koot ovat varsinkin housuissa ehkä hieman pienet, esim pikkusiskoni on pitkä ja laiha ja hänelle koko xs oli melko pieni kun taas eri housut olivat kokoa s ja sopivat hyvin. (: minulle tilattiin taas housut kokoa s, ja olen siskoani pienempi ja pyöreämpi mutta minulle mahtui ne xs kokoa olevat paremmin. ja mielestäni kauppa oli luotettava siihen nähden että tilaus tuli ulkomailta. vai tuliko? :D

    • verkkokauppias

      Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaalle ei saa koitua mitään kuluja asiakaspalautuksissa etämyynnissä, joten tuollainen maksu on lainvastainen!

      • en tilannut

        Itsekin olen hieman yllättynyt tuosta Bubbleroomin politiikasta. Lueskelin asiasta kuluttajaliiton sivuilta, ja siellä sanotaan esimerkiksi seuraavasti:

        - Myyjä vastaa palauttamisesta aiheutuneista kuluista, jos tavara voidaan palauttaa postitse.
        http://www.kuluttajaliitto.fi/index.phtml?s=148

        Samoin tuo maksuasia on ollut näköjään Bubbleroomin keskustelupalstalla esillä jo tammikuun alussa, jolloin on sanottu, että maksutapoja tulee lisää "tällä viikolla", ja tämä on siis ollut viikolla 1. Nyt kuitenkin 13. päivä on luvattu maksutapoja tulevan lisää kahden viikon päästä.

        Kyllä jäi nyt tilaaminen tekemättä. Luulenpa kyllä, että


      • entinen asiakas
        en tilannut kirjoitti:

        Itsekin olen hieman yllättynyt tuosta Bubbleroomin politiikasta. Lueskelin asiasta kuluttajaliiton sivuilta, ja siellä sanotaan esimerkiksi seuraavasti:

        - Myyjä vastaa palauttamisesta aiheutuneista kuluista, jos tavara voidaan palauttaa postitse.
        http://www.kuluttajaliitto.fi/index.phtml?s=148

        Samoin tuo maksuasia on ollut näköjään Bubbleroomin keskustelupalstalla esillä jo tammikuun alussa, jolloin on sanottu, että maksutapoja tulee lisää "tällä viikolla", ja tämä on siis ollut viikolla 1. Nyt kuitenkin 13. päivä on luvattu maksutapoja tulevan lisää kahden viikon päästä.

        Kyllä jäi nyt tilaaminen tekemättä. Luulenpa kyllä, että

        Ei tosiaan kannata tilata. Erehdyin tilaan enkä ollut pariin tuotteeseen tyytyväinen. Palautuksen piti toimia, mutta Suomen Itella ei kuljeta pakettia, koska vastauslähetyskoodi toimii vaan Ruotsin postissa. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköpostiin, huijaukselta tuntuu.


      • rvaKinnunen
        en tilannut kirjoitti:

        Itsekin olen hieman yllättynyt tuosta Bubbleroomin politiikasta. Lueskelin asiasta kuluttajaliiton sivuilta, ja siellä sanotaan esimerkiksi seuraavasti:

        - Myyjä vastaa palauttamisesta aiheutuneista kuluista, jos tavara voidaan palauttaa postitse.
        http://www.kuluttajaliitto.fi/index.phtml?s=148

        Samoin tuo maksuasia on ollut näköjään Bubbleroomin keskustelupalstalla esillä jo tammikuun alussa, jolloin on sanottu, että maksutapoja tulee lisää "tällä viikolla", ja tämä on siis ollut viikolla 1. Nyt kuitenkin 13. päivä on luvattu maksutapoja tulevan lisää kahden viikon päästä.

        Kyllä jäi nyt tilaaminen tekemättä. Luulenpa kyllä, että

        Joo, kuluttajavirasto on jo huomauttanut Nelly.comia vastaavista, Suomen kuluttajasuojalain vastaisista palautusehdoista. Kenties Bubbleroomkin joutuu tarkistamaan ehtojaan. http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/tiedotteet/10/verkkokauppaostos-pitaa-voida-peruuttaa-ilman-kuluja


    • eioletodellista

      Minäkin olen kovasti asiaa pähkäillyt, usakaltaako tilata vai ei... en tiedä vielä lopputulemaa mutta yksi varoituksen sana tilaajille... firman sivuilla (FAQ) kysytään: "Voinko palauttaa alennettuja tuotteita, jotka on merkitty ALE-tunnuksella? JA VASTAUS: Emme osta takaisin tavaroita, jotka on merkitty ALE-merkinnällä. Näillä tuotteilla on vain vaihto-oikeus." Minusta tuntuu, että firman kaikki tuotteet ovat alennuksessa, joten kannattaa miettiä tarkoin...

    • mainosuhri

      itsekkin olen tässä katsellut bubbleroomin vaatteita,suurin osa tosi ihania ja edullisia.Ainut mikä mietityttää on tuo etukäteen maksaminen... jotenkin herää kysymys onko kaikki jauhot pussissa puhtaita? laskulle olisi paljon reilumpaa ja samalla saisi nähdä tuotteet ennekuin maksaa.. mulla on ollut aina se periaate etten maksa mitään ennekuin olen tuotteen nähnyt.. onko kenelläkään enemmän omakohtaisia kokemuksia???

      omituista on sekin et palauttaminen maksaa melkei 10e...

      • maik+++

        Onpas sulla periaate, etenkin kun lähes kaikki nettikaupat vaativat maksun etukäteen. Tuskin olet paljoa siis netistä tilannut. Ulkomailta et ollenkaan. Ei mistään kunnon kaupoista laskulle edes saa.


      • mamma
        maik+++ kirjoitti:

        Onpas sulla periaate, etenkin kun lähes kaikki nettikaupat vaativat maksun etukäteen. Tuskin olet paljoa siis netistä tilannut. Ulkomailta et ollenkaan. Ei mistään kunnon kaupoista laskulle edes saa.

        useimmissa nettikaupoissa pystyy valitsemaan laskulle tai jopa tehdä luottotilin... on tulut pari nettivaate liikettä vastaan missä joutuu heti maksamaan joten et oo tainnu itsekkään kovin usein netistä tilata!


      • Tuskastunut4

        Kaksi kuukautta olemme kuluttajaneuvojan kanssa taistelleet kyseisen firman kanssa lahjakorteista,jotka eivät toimi. Haiskahtaa huijaukselta,kun eivät useista kehoituksista huolimatta hoida asiaa. Lätkivät vaan luuria korvaan tai jättävät linjalle roikkumaan....emme ikinä enää tilaa kyseisestä puljusta mitään!


    • Puskaradio.net
    • Pettynyt asiakas

      Tytär tilasi vaatteita Bubbleroomista ja palutti osan. Veloittavat 9.90 euroa palautuksesta, mikä on vastoin
      Suomen kuluttajasuojalakia (postimynnissä on asiakkaalla 14 vrk palutusoikeus ilman kuluja). Emme aio enää tilata mitään Bubbleroomista.

      • ryöstetty?

        Minä hyväuskoisena tilasin Bubbleroomista n.90 eurolla vaatteita, joista pidin yhden vaatteen ja loput palautin. Nyt odottelen palautusrahoja. Tässä asiaa ihmetellessäni menin uudestaan heidän sivuilleen ja huomasin tosiaan kohdassa "usein kysyttyä" juuri tämän ALE-tuotteiden palauttamista koskevan asian: "Emme osta takaisin tavaroita, jotka on merkitty ALE-merkinnällä. Näillä tuotteilla on vain vaihto-oikeus." Palauttamistani tuotteista vain yksi oli normaalihintainen, loput Ale-tuotteita. Näin ollen joudun ilmeisesti maksamaan 18 euron paidastani n.70 euroa!!!
        Missään heidän tilaus- tai maksuehdoissa ei tätä asiaa mainita! Asia selviää vain jos hyvällä tuurilla satut avaamaan kohdan "usin kysyttyä" (FAQ).


      • Moi1111111
        ryöstetty? kirjoitti:

        Minä hyväuskoisena tilasin Bubbleroomista n.90 eurolla vaatteita, joista pidin yhden vaatteen ja loput palautin. Nyt odottelen palautusrahoja. Tässä asiaa ihmetellessäni menin uudestaan heidän sivuilleen ja huomasin tosiaan kohdassa "usein kysyttyä" juuri tämän ALE-tuotteiden palauttamista koskevan asian: "Emme osta takaisin tavaroita, jotka on merkitty ALE-merkinnällä. Näillä tuotteilla on vain vaihto-oikeus." Palauttamistani tuotteista vain yksi oli normaalihintainen, loput Ale-tuotteita. Näin ollen joudun ilmeisesti maksamaan 18 euron paidastani n.70 euroa!!!
        Missään heidän tilaus- tai maksuehdoissa ei tätä asiaa mainita! Asia selviää vain jos hyvällä tuurilla satut avaamaan kohdan "usin kysyttyä" (FAQ).

        Kuinka kauan meni suurinpiirtein ennen kuin vaatteet saapuivat? Mikä on toimitusaika?


    • vaatteet netistä..?

      Mä tilasin ja maksoin etukäteen kun muuta vaihtoehtoa ei ollut! Kaikki meni hyvin, odotin 12 pvä jonka jälkeen tuotteet vasta lähetettiin, sähköpostiviestissä luki, että tilaus on lähetetty ja yksi tuotteista on loppuunmyyty joten minulle annettiin rahtivapaa tilaus....

      HARMI VAIN ETTÄ OLIN JO MAKSANUT SEKÄ VAATTEEN ETTÄ RAHTIMAKSUN. Täyttä kusetusta siis. Mitään palautusrahoja ei näkynyt tililläni saati että niistä olisi mitään puhuttukkaan. Sitäpaitsi vaate maksoi 22,90€ ja rahtimaksu 4€.. Korvaavuus toteutuisi jos tilaus maksettaisiin jälkikäteen mutta mä olen maksanut jo molemmat....

      Puolen vuoden sisään minut on hyvin karvaasti pettänyt sekä tämä bubbleroom ruotsalainen nettikauppa että Be beautiful suomalainen nettikauppa, jonka tilaus meni ihan joka asiassa päin vittua.

      Tilaus on tällä hetkellä päällä, soitan tänään asiakaspalveluun, laitoin sinne jo sähköpostia. Tämä on todella härskiä toimintaa!

      • Pettynyt6

        Soita vain kuluttajaneuvojalle. Kyseisen firman kanssa on muillakin ongelmia...


    • Bubbleroom.se

      Itse en ole vielä kokeillut tätä ruotsalaista nettikauppaa, mutta itse en kyllä paljoa netistä mitään ostele.. etenkään vaatteita :p Tätä samaa nettikauppaa mainostetaan aikalailla myös Ruotsissa. :d

      • pläähääh

        Itseä ei paljon Ruotsalainen muoti kiinnosta, mutta näyttää siellä olevan aika paljon kansainvälistäkin tahoa.. itse en kyllä paljoa verkkoa ole käyttänyt vaateostoksissani. :D


      • ryöstetty?
        pläähääh kirjoitti:

        Itseä ei paljon Ruotsalainen muoti kiinnosta, mutta näyttää siellä olevan aika paljon kansainvälistäkin tahoa.. itse en kyllä paljoa verkkoa ole käyttänyt vaateostoksissani. :D

        Sain kuin sainkin hyvityksen myös palauttamistani ALE-tuotteista.. outoa. Mutta hyvä näin.


      • Figuriina
        pläähääh kirjoitti:

        Itseä ei paljon Ruotsalainen muoti kiinnosta, mutta näyttää siellä olevan aika paljon kansainvälistäkin tahoa.. itse en kyllä paljoa verkkoa ole käyttänyt vaateostoksissani. :D

        Näin väittävät täällä...
        http://www.youtube.com/watch?v=z1AydzLSjOk


    • Shabadoo.

      Mä kyllä tilasin täältä muutaman vaatteen, eikä mitään ongelmia. Ehkä kannattaisi tarkistaa vaatekokonsa ennen kun menee tilailemaan xs vaatteita, niin ei tulisi niitä palautuksia, ja eikös siellä ole se taulukkokin mistä näkee ahterin leveytensä.

      • pöhh

        Ei kai se väärä koko nyt ole ainoa syy siihen, että joutuu tilauksiaan palauttamaan..?


    • Jo

      Sekin kertoo mielestäni jo todella paljon kaupasta kuinka huonolla suomella nuo sivut on tehty.

    • jade15

      Heippa, Olen tilannut jo monta kertaa ja kaikki on tullut perille.Noin kahteen viikkoon voi varautua.Kaikki vaatteet ovat olleet tosi hyviä.

    • mmyy

      ottakaa huomioon, että tuo kuluttajansuojalaki on siis suomen laki... nelly.com on ruotsalainen joten epäilen, että mitään huomautusta sinne päin on lähtenyt eikä pitäisikään lähteä... sama homma jos tilaat briteistä niin aika harva kauppa tarjoaa ilmaisen palautusoikeuden suomeen lähetettäville tilauksille... bubbleroom.fi lähettää pakettiensa mukana osoitelipukkeen, jota käyttämällä mahdollinen palautus on postimaksuton. pelkästään hyviä kokemuksia kummastakin kaupasta, suosittelen tilaamaan.

      • kattellaa...

        Itse tilasin helmikuun alussa bubbleroomista vaatteita, noin 500 euron edestä. Tilaus tuli kyllä nopeasti, paitsi että jouduin sitä metsästämään useasta eri postin toimipisteestä, koska ei ollutkaan noudettavissa sieltä missä piti olla... no, tämä tuskin oli bubbleroomin vika.

        Palautin n. puolet tuotteista takaisin määrätyn palautusajan sisällä ja odottelin rahoja takaisin visa-tililleni. Lähetin jo sähköpostiakin asiasta ja kyselin rahojeni perään.. vastasivat kyllä nopeasti ja pyysivät odottamaan vielä viikon. No sen viikon kuluttua kyselystäni (yhteensä palautuksesta oli jo kulunut siis kuukausi) lähipostista soitettiin, että asiakaspalautukseni on palautunut takaisin minulle, koska ylittää 2 kg:n painorajan ja että palautuskortti/merkki ei käy Suomessa ym. muuta sellaista... Otin yhteyttä taas bubbleroomiin, että miksi tälläisesta ei ole mitään mainintaa missään nettisivuilla ja että aion todellakin palauttaa paketin ja odotan myös saavani rahat takaisin. Vastasivat että palautuksen pitäisi kyllä onnistua ja käskivät jakaa paketin kahteen osaan ja kummankin päälle liimata omat palautustarrat. No näin tein ja postitin palautuksen uudelleen parin päivän kuluttua.

        Nyt on kulunut lähes 5 viikkoa tästä viimeisimmästä palautuksesta, mutta ainakaan vielä rahoja ei näy tilillä. Odottelen vielä muutaman päivän ja otan yhteyttä taas kerran sinne... kyse on kuitenkin 250 eurosta, joten kyllä tympii tollanen. Viimenen kerta kun erehdyn sieltä tilaamaan.


      • davidcaruso
        kattellaa... kirjoitti:

        Itse tilasin helmikuun alussa bubbleroomista vaatteita, noin 500 euron edestä. Tilaus tuli kyllä nopeasti, paitsi että jouduin sitä metsästämään useasta eri postin toimipisteestä, koska ei ollutkaan noudettavissa sieltä missä piti olla... no, tämä tuskin oli bubbleroomin vika.

        Palautin n. puolet tuotteista takaisin määrätyn palautusajan sisällä ja odottelin rahoja takaisin visa-tililleni. Lähetin jo sähköpostiakin asiasta ja kyselin rahojeni perään.. vastasivat kyllä nopeasti ja pyysivät odottamaan vielä viikon. No sen viikon kuluttua kyselystäni (yhteensä palautuksesta oli jo kulunut siis kuukausi) lähipostista soitettiin, että asiakaspalautukseni on palautunut takaisin minulle, koska ylittää 2 kg:n painorajan ja että palautuskortti/merkki ei käy Suomessa ym. muuta sellaista... Otin yhteyttä taas bubbleroomiin, että miksi tälläisesta ei ole mitään mainintaa missään nettisivuilla ja että aion todellakin palauttaa paketin ja odotan myös saavani rahat takaisin. Vastasivat että palautuksen pitäisi kyllä onnistua ja käskivät jakaa paketin kahteen osaan ja kummankin päälle liimata omat palautustarrat. No näin tein ja postitin palautuksen uudelleen parin päivän kuluttua.

        Nyt on kulunut lähes 5 viikkoa tästä viimeisimmästä palautuksesta, mutta ainakaan vielä rahoja ei näy tilillä. Odottelen vielä muutaman päivän ja otan yhteyttä taas kerran sinne... kyse on kuitenkin 250 eurosta, joten kyllä tympii tollanen. Viimenen kerta kun erehdyn sieltä tilaamaan.

        Ajattelin vain kysyä, että jos joku on tilannut laskulla niin oletteko maksanut vain pitämänne tuotteet ?


      • Sissi1001
        davidcaruso kirjoitti:

        Ajattelin vain kysyä, että jos joku on tilannut laskulla niin oletteko maksanut vain pitämänne tuotteet ?

        Itse tein onnistuneen tilauksen jo talvella, Ted Bakerin t-paidan ja muutaman "tuntemattomamman merkin" paidat sekä muutamat alusvaatteet ja kaikki meni ok. Vihdoin tuli kesäsäät ja pääsin käyttämään näitä, ja olen kyllä hyvin tyytyväinen!
        Rohkeutta vaan tilauksen tekoon, ei ole sen kummempi firma kuin muutkaan.


      • huijattu?
        kattellaa... kirjoitti:

        Itse tilasin helmikuun alussa bubbleroomista vaatteita, noin 500 euron edestä. Tilaus tuli kyllä nopeasti, paitsi että jouduin sitä metsästämään useasta eri postin toimipisteestä, koska ei ollutkaan noudettavissa sieltä missä piti olla... no, tämä tuskin oli bubbleroomin vika.

        Palautin n. puolet tuotteista takaisin määrätyn palautusajan sisällä ja odottelin rahoja takaisin visa-tililleni. Lähetin jo sähköpostiakin asiasta ja kyselin rahojeni perään.. vastasivat kyllä nopeasti ja pyysivät odottamaan vielä viikon. No sen viikon kuluttua kyselystäni (yhteensä palautuksesta oli jo kulunut siis kuukausi) lähipostista soitettiin, että asiakaspalautukseni on palautunut takaisin minulle, koska ylittää 2 kg:n painorajan ja että palautuskortti/merkki ei käy Suomessa ym. muuta sellaista... Otin yhteyttä taas bubbleroomiin, että miksi tälläisesta ei ole mitään mainintaa missään nettisivuilla ja että aion todellakin palauttaa paketin ja odotan myös saavani rahat takaisin. Vastasivat että palautuksen pitäisi kyllä onnistua ja käskivät jakaa paketin kahteen osaan ja kummankin päälle liimata omat palautustarrat. No näin tein ja postitin palautuksen uudelleen parin päivän kuluttua.

        Nyt on kulunut lähes 5 viikkoa tästä viimeisimmästä palautuksesta, mutta ainakaan vielä rahoja ei näy tilillä. Odottelen vielä muutaman päivän ja otan yhteyttä taas kerran sinne... kyse on kuitenkin 250 eurosta, joten kyllä tympii tollanen. Viimenen kerta kun erehdyn sieltä tilaamaan.

        Hei! Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Sillä firmalla ei ole puhtaita jauhoja pussissaan...terv.huijattu,asia menossa poliisille asti.


      • hyvä Suomi

        Jos yritys toimii Suomessa,laki velvoittaa toimimaan Suomen tavalla...


    • Bubbleroomfanittaja

      Hei,

      Bubblerooom on todellinen muodin asiantuntija kauppa. Kaikki merkit kerättyjä maailman huippusuunniitelijoilta ja ehkä siksi tuo palautusmaksu kun esim J. Brand on amerikkalainern merkki. Myös monet muutkin heidän mallistonsa tulevat ympäri maailmaa. Mutta Bubbleroomin valikoima on HYVIN NUOREKAS, LAADUKAS ja KATTAVA. Hintahaitari on esim farkuissa 40 €urosta aina 300 €uroon asti joten jokaiselle löytyy LAATUA tai siten arkisempaa päälle pantavaa, mutta kaikki farkut on hyvin istuvia ja muut vatteet hintansa ARVOISIA.

      t.Bubbleroomfanittaja

      • Mietiskellyt

        Mihin olette laittaneet Bubbleroomiin menevät palautukset, postiin vai MyPackin toimipisteeseen? Luulisi kummastakin menevän perille?


    • lingerie

      Minä tilasin noin viikko sitten ja tilaus on huomena haettavissa

      • odottaja....

        Tilasin viime viikon torstaina (illalla). Ja 27pvä (maanantaina) oli tilaus ilmeisesti lähteny tulemaan ja 29pvä (keskiviikkona eli tänään) oli paketti Jönköpingissä. Osaako kukaan sanoa olisiko mitenkään mahdollista että paketti tulisi perjantaiksi? (Asun Lohjalla n60km Helsingistä Turkuun päin.)


      • Shoppailija poika
        odottaja.... kirjoitti:

        Tilasin viime viikon torstaina (illalla). Ja 27pvä (maanantaina) oli tilaus ilmeisesti lähteny tulemaan ja 29pvä (keskiviikkona eli tänään) oli paketti Jönköpingissä. Osaako kukaan sanoa olisiko mitenkään mahdollista että paketti tulisi perjantaiksi? (Asun Lohjalla n60km Helsingistä Turkuun päin.)

        Bubbleroom näyttää kyllä luotettavalta ja varmasti on. Itse en ole vielä päässyt tilamaan, mutta tulevaisuudessa kylläkin. Oikeastaan päivittäin, ainakin viikottain käyn bubbleroomin sivuilla tsekkaamassa tarjoukset ja uudet vaatteet. Kerta oli nelly.com puhetta niin otan esille sen. Nelly.com näyttää yhtä luotettavalta kuin bubbleroom. Pieni seikka jonka olen huomannut on se, että bubbleroomissa on vähän halvempia vaatteita (tarkoitan näitä merkkivaatteita esim. WESC). Eli mitään pelättävää ei ole näissä sivuissa. Jos tilaat, niin suosittelen postiennakkoa vaihtoehtona, jos sellainen löytyy.

        Eikun shoppaileen vain!


      • hahahahahahahladygag
        Shoppailija poika kirjoitti:

        Bubbleroom näyttää kyllä luotettavalta ja varmasti on. Itse en ole vielä päässyt tilamaan, mutta tulevaisuudessa kylläkin. Oikeastaan päivittäin, ainakin viikottain käyn bubbleroomin sivuilla tsekkaamassa tarjoukset ja uudet vaatteet. Kerta oli nelly.com puhetta niin otan esille sen. Nelly.com näyttää yhtä luotettavalta kuin bubbleroom. Pieni seikka jonka olen huomannut on se, että bubbleroomissa on vähän halvempia vaatteita (tarkoitan näitä merkkivaatteita esim. WESC). Eli mitään pelättävää ei ole näissä sivuissa. Jos tilaat, niin suosittelen postiennakkoa vaihtoehtona, jos sellainen löytyy.

        Eikun shoppaileen vain!

        bubbleroom ei ole ainoa verkkokauppa, jolla on hidasta palvelua ja odottamattomia virheitä. Esimerkiksi Gigantilla ja muilla tunnetuilla verkkokaupoilla on samoja ongelmia, mutta niihin pitää vain sopeutua kerta tilaa internetistä.


      • ss
        hahahahahahahladygag kirjoitti:

        bubbleroom ei ole ainoa verkkokauppa, jolla on hidasta palvelua ja odottamattomia virheitä. Esimerkiksi Gigantilla ja muilla tunnetuilla verkkokaupoilla on samoja ongelmia, mutta niihin pitää vain sopeutua kerta tilaa internetistä.

        en kyllä ikinä tilais mistään verkkokaupasta missä palautus maksaa!! ensinnäkin jo siksi että se on Suomesssa LAITONTA. oikeesti huoh miten typerii ihmiset on kun maksaa ihan mistä vaan ja on niin sokeita.... HERÄTKÄÄ! taas yks kusetusfirma elää typeryydellä... älkää tilatko tuolta yhtään mitään vaan ostakaaa ne vilan vaatteet kaupasta!!!


    • BRb.

      Olen tilannut 4-5 kertaa vaatteita. Yleensä olen tilannut samasta paidasta vaikkapa kaksi eri kokoa (kun niistä ei voi olla aina varma) ja palauttanut sitten väärän kokoisen.

      Bubbleroomin omat vaatteet ovat ns. halpavaatteita. Huonon näköistä kangasta, eivät istu hyvin päälle jne.

      Viimeisin tilaus oli 150e arvoinen, siitä palautin 80e arvosta vaatteita. Odottelin rahapalautusta vajaan kuukauden, kunnes lähetin sähköpostia. Vastasivat että "ovat juuri saaneet pakettini ja että palautus suoritetaan viikon sisällä" (joopa joo) .

      Nyt huomasin, etten pääse enää kirjautumaan sisälle bubbleroomiin. Eli siis en pääse tekemään tilauksia. Jos teen uuden tilin, tulee ilmoitus että minulla on jo olemassa oleva tili...jonne en pääse!

      Taisivat blokata minut kun palautan aina vaatteita takaisin...

    • melkokallista

      Ei kannata koskaan soittaa sinne sillä puhelut maksavat reilusti päälle 10€
      sitä ei kyllä ilmoiteta missään.

    • kokeilla kannattaa

      Tilasin vähän aikaa sitten ja tilaus suju ihan ku missä tahansa verkkokaupassa, ei mitää ongelmia. Tilasin sunnuntaina ja viikon päästä maanantaina oli noudettavissa, oikeeseen paikkaan tuli oikeat vaatteet.

      Palautuksesta en tiedä, kun mitään ei tarvinnu palauttaa, mut ainakin siinä mukana tuli kaikki palautushärpäkkeet mukana

    • palautuksesta

      Tietääkö kukaan onnistuuko palautus ns. kahdessa osassa? Onko kellään kokemuksia?
      Palautin toisen tilaamistani hameista, mutta toinen unohtui pakkauksesta ja nyt haluaisin palauttaa vielä senkin? Onko tämä bubbleroomiin mahdollista? Kumminkin etämyynnissä 14pv:n palautusoikeus, joten juridisesti sen pitäisi onnistua... H&M on ehdottomasti luotettavin paikka, josta tilata, vaikka vaatteet eivät mitään laadukkaita olekkaan.

    • hollyday

      Oon tilannu bubbleroomist, nellystä ja oiasta. Ei mulla ainakaan ollu mitään ongelmia ikinä! Oon aina maksanu kortilla ja niin kaikki on toiminut moitteettomasti. Klarnan laskua en ihan ymmärrä jos joku vois vähän selventää?

      • Anddf

        Täällä kerkustellaan siitä kun haluaa palauttaa niin täytyy vaan maksaa lisää ja lisää niille rahaa. Palautus ei olekaan ilmaista vaan maksaa 9euroa. Eikö vain?


    • AA

      Viime viikon torstaina tilasin laskulla tuotteita, ja tänään tuli ilmoitus että noudettavissa postitoimipaikasta. Mielestäni toimi homma hyvin, tuli yhtä nopeasti kun esim ellokselta tai hm, ehkä hiukan nopeamminkin.
      tuosta palautuksesta, mielestäni se on kyllä omaa tyhmyyttä jos ei ennen tilaamista lue toimitusehtoja läpi, siitä on sitten turha jälkikäteen valittaa jos ei ole itse lukenut että palautus maksaa ja ale tuotteita ei ote takaisin(eihän ale tuotteita kivijalka myymäläänkään saa palautettua, mikä ihme se nyt on!). itse en tilaa jos toimitusehdot ei miellytä, ei kukaan pakota tilamaan mistään nettikaupasta:P
      Kandee lukea ensin tiedot ja sitten vasta tilata, älkee hosuko!;D
      niin, hollydaylle Klarna lasku tarkoittaa sitä että kyseinen yritys on ulkoistanut laskutus palvelun ulkopuoliselle yritykselle, eli Klarna hoitaa laskutuksen heidän puolesta(rahoitus yritys), monet käyttää tätä koska suomalaiset vierastaa luottokorttimaksua ja maksaa ennemmin laskulla tai verkkopankissa mutta verkkopankkipainikkeita ei oikein ruotsalainen yritys saa ja laskutuksen pitäminen yrityksellä itsellä tulee kalliiksi, siitä tulee hallintokustanuksia yms. helpompaa maksaa palvelun hoidosta Klarnaan ja he hoitavat laskutuksen ja perinnän.
      toimii ihan normaalin laskun tapaan, 14 päivää maksuaikaa, muistutusmaksu 5 ekeä jos maksaa myöhässä. kunhan maksaa laskun eriksenä niin no problem!:)

    • AA

      Yllä olevaan vielä lisänä että kaikki tilatut vaatteet oli ihania ,ei tarvinnut mitään palauttaa,laatu vastasi ainakin minun mielestä hintoja.
      saatanpa tilata uudestaankin, palautuksesta en tosiaan vielä tiedä kuinka hyvin onnistuu kun sitä en nyt päässyt kokeilemaan..muuten sujui kyllä mielestäni hyvin osto heiltä.:)

    • nastyy

      itse kyllä uskallettiin bubbleroomilta tilata, mutta kappas vaan kun osto vaiheessa oli muka kaikki tiedot väärin ja korttihässäkkääkin siinä oli ei tiedetty että mikä numero piti laittaa kun ei löydetty kortista tai papereista mitään tietoo, ihan helvetin perseestä nettikaupat....

    • ÄLKÄÄ TILATKO!!!

      HUONOJA MUISTOJA!!!
      ÄLKÄÄ TILATKO SIELTÄ MITÄÄN!
      Kerran menin tilaamaan 80€ maksavan mekon juhliini, semmoinen valkoinen, rippijuhliin...
      VEI RAHAT MUTTA VASTINEEKSI SAIN MUSTAN TODELLA OHUEN YÖMEKON, KUN YRITIN SOITTAA TAI OTTAA MUUTEN YHTEYTTÄ NIIN EI MUKAMAS OLLU, KIVAKIVA. Myehemmin kun taskastelin noita bubbleroomin sivuja niin siellä semmonen just samanlainen yöasu 19,90€ MAHTAVAA!!!!

      • Harmillista

        Ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan.Kyseinen firma harrastaa huijausta!?Ainakin meidän kohdalla....


    • nainen123

      Mä oon ainakin saanut vaatteita sieltä hyvin, eikä ole ollut ongelmia. Maksan aina laskulla ja kun sillä maksaa, ja jos palauttaa, ei vain maksa laskua. Ei tarvi jutella asiakaspalvelun kanssa ja odotella koska rahat tulis takas.

      Halpoja merkkivaatteita ainakin löytyy miehille. Musta edullisempi kuin nelly, mutta yleisesti löytyy mun makuun vähemmän kuin nellystä. Nellystä tilasin kerran vilan takin, jossa oli vilan hintalappu mukana ja joku ainakin 20 euroa halvempana kun mitä mä tulin maksamaan. Oli jättäneet vahingossa väärän alkuperäisen hintalapun vaatteeseen :D... Palautin takin, koska se oli liian iso. Nelly ja bubbleroom on molemmat kyllä ihan hyviä. Asiakaspalvelun kanssa en ole kauheesti jutellut, joten en siitä tiiä.

      • Lololololol000å

        Khou khou


    • Fanttu

      Onko luotettavaa antaa sosiaalitunnusta bubbleroomiin sivustolle, kun haluaisi maksaa laskulla?

    • Tyytymätön ja vihain

      En voi suositella kenellekään tätä kauppaa. Olen tilannut tuotteet huhtikuussa ja nyt kesäkuussa en ole vieläkään saanut laskua oikealla tilinumerolla, jotta voisin maksaa tilaamani tuotteet. Kaksi laskua tullut kotiin ja molemmilla kerroilla väärät tilinumerot ja aina luvataan laittaa uusi lasku seuraavassa kuussa! Olen joutunut soittamaan asiakaspalveluun useita kertoja, josta tyttönen on pyytänyt puhelinnumeroni ja sanonut soittavani minulle takaisin. Koskaan soittoja ei ole kuulunut. Olenkin asioinut asiakaspalveluun myös sähköpostitse ja sieltä olen aina saanut vastaukseksi pahoittelut ja tiedon että uusi lasku tulee ensi kuussa.
      Mulla alkaa mennä hermot tähän touhuun. Kyse on ihan muutaman kympin summasta mutta haluan eroon tästä laskurumbasta!Eli älkää tilatko sieltä ainakaan laskulle mitään!

      • Hämmentynyt tilaaja

        Voi hemmetti. Menin juuri muutama päivä sitten tilaamaan Bubbleroomista uuden mekon. Viimeksi kun tilasin sieltä kaksi mekkoa toimi homma vielä hyvin mutta nyt on tainnut yhtäkkiä alkaa laskutus siellä tökkiä. :o Ihmettelinkin miksi maksuvaihtoehtona ei ollut klarna-laskua vaan bubbleroom-lasku... ja tyhmä menin silti tilaamaan vaikka asia minua epäilyttikin...

        Saako muuten tuolta bubbleroomin asiakaspalvelusta palvelua suomeksi? Oon meinaan kuullut et sieltä saisi palvelua vain ruotsiksi ja englanniksi? Kiva vain alkaa tällä huonolla kielipäällä alkaa kirjoittaa sinne s-postia jos sama laskutusongelma tulee minullekin :/


    • bikinimimmi

      Mulla kans kävi niin että bikineistä jouduin maksamaan vielä toiseen kertaan kun oli jotain hämminkiä maksujen kanssa. Eli kalliit bikinit tuli :( Muuten oon kyllä tuotteeseen tyytyväinen, mutten tilaisi tuolta toiseen kertaan.

    • Marri12

      Mullakin oli laskussa väärä tilinumero?? Mitä hittoa!

      • bikinimimmi

        Muistelisin kanssa, että tilinumero oli väärä tai viitettä ei oltu annettu ollenkaan. Jotain tollasta, en kuitenkaan ihan tarkkaan muista.. Aikaa tapahtumasta niin paljon.. Hohhoijaa, onkohan olemassa luotettavia nettikauppoja lainkaan..


    • Entinen asiakas

      En todellakaan suosittele! Erehdyin kerran tilamaan nahkatakin ja mekon.
      Paketin tullessa oli siellä tilaamani mekko ja nahkatakin sijasta legginsit!!!!
      Lähetysluettelossa oli kuitenkin merkintä että oli toimitettu nahkatakki. Sähköpostilla tein sitten reklamaation englanniksi, ja pyysin myös että lähettäisivät sen tilaamani nahkatakin. (olin siis maksanut tuotteet jo etukäteen). Useamman päivän jälkeen sain vastauksen että lähettäisin legginsit takaisin ja hyvittävät kyllä nahkatakin summan. Mutta eivät kuulemma voineet sitä tilaamaani nahkatakkia lähettää, vaan minun pitäisi tehdä uusi tilaus takista (ja siis ilmeisesti olisi täytynyt myös maksaa kyseinen takki uudestaan!!!). Kuukauden verran meni ennen kuin sain palautusrahat itselleni. Jäi kyllä aika paha maku suusta tuollaisen asiakaspalvelun jälkeen. Tämä tapahtui n.1,5 vuotta sitten. Pyysin myös että poistavat kaikki asiakastietoni, eivätkä enää lähetä mitään mainospostia ym. Myöhemmin löysin vielä google-hausta omalla nimelläni bubbleroom-asiakastilini!!! Siis mitä v****a??!!! Riitti mulle.

      • äimänä

        Otapa kuluttajaneuvojaan yhteyttä. kannattaa varoittaa muitakin moisesta touhusta..


    • epäonninen2

      On todella epäluotettava firma. Ei toimita kaikkia tuotteita eikä palauta rahoja. Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä mitään.

    • neverever

      MAAILMAN SURKEIN NETTIKAUPPA. Eivät edes ilmoita klarnalle että voivat poistaa laskun jos he ovat saaneet asiakkaalta palautuksen. Minulle kyllä kertoivat että ovat vastaanottaneet palautuksen. Kun kysyin että voivatko ilmoittaa Klarnalle niin eivät enää vastanneet viesteihin kuukausiin :D NAURETTAVAA! EN SUOSITTELE!!

    • pettynyt11

      Paita hajosi ekassa pesussa ja nyt olen taistellut jo useamman viikon, että saisin heiltä ns. palautussetelin, jolla pääsisin palauttamaan viallisen tuotteen. Kuinkahan kauan varsinaisen asian käsittely heillä kestää sitten, kun ovat vihdoin saaneet tuotteen tarkasteltavakseen. Ottaa niin päähän tämä, kun asian hoitaminen - tai sen yrittäminen - vie minulta kohtuuttomasti aikaa, jonka voisin käyttää paremminkin.

      • asiaa9

        Ota yhteys kuluttajaneuvojaan!


    • aippa80
    • huohh

      Ihan kamala ensikokemus ja tämän kokemuksen mukaan ei tule toista kertaa. Tilasin, mutta en ikinä saanut tilausvahvistusta. Sähköpostiin tuli lopulta vahvistus, mutta eri hinnalla kuin tilasin. Tinkasin sitä oikeaa hintaa ja lopulta sain (mutta siinäkin oli tehty pieni pyöristys).

      Nyt ilmeisesti joku toinen kuin tilausvahvistuksen lähettänyt vastasi, sillä viestiketjussa ei ole tilausvahvistusta ja pahoitteli, että siellä on tilausjärjestelmämuutoksia ja ilman laskua tuotetta ei voi lähettää, eli pitäisi tila uudestaan jos tuotteen haluan. Tuotteen hinta on kuitenkin kivunnut monta kymppiä. Olen ihan hiton hämilläni, joku tyyppi lähetti tilausvahvistuksen ja nyt siellä ei kuitenkaan siis olekaan mun tilausvahvistusta missään. MITÄ IHMETTÄ? En siis yhtään tiedä mitä sieltä voi vielä odottaa....tuleeko se tuote kuitenkin vai ei. Muutenkin ihan järjetöntä, että asiakkaan täytyy selvitellä ja perustella ja pyytää sellaista mikä olisi oikeutettua. Tosi paha mieli. Ei ole minkään nettikaupan ikinä ole ollut tälläistä ongelmaa.

      • kalliiksi tulee

        Otapa pian yhteyttä kuluttajaneuvojaan!


    • blackmamery
    • huijattu

      Älkää vaan maksako mitään lahjakortteja ainakaan etukäteen. Menetimme 190e,kun Bubbleroom ei anna kelvollisia koodeja lahjakortteihin. Lupaavat hoitaa asian,eivät hoidat.Jättävät puhelin linjalle odottamaan,tai lyövät luuria korvaan. Ei todellakaan asiallista käytöstä.Onneksi Suomi on pieni maa.Sana kulkee....

    • huijausta.kaikki

      ÄLKÄÄ IKINÄ tilatko Bubbleroomista laskulla tai tiliin yhään mitään! Tilasin takin syksyllä tiliin, jonka kuitenkin palautin. No, tästä takista tuli ilmoitusmaksuja ja korkoja maksettavaksi, vaikka minulla ei edes ollut koko takkia. Missään muussa firmassa ei tällaista ole koskaan tapahtunut, että pitää maksaa korkoja sun muita, vaikka tuote on palautettu. Lähetin sähköpostia, mutta eivät koskaan vastanneet. Asiakaspalvelusta en saanut ketään kiinni.

      Tilasin vielä toisen takin, mutta tällä kertaa laskulle, mutta en ollut tyytyväinen siihenkään. Tilasin sitten kolmannen kerran ja pidin tuotteen. Laskussa lukee, että maksa tuote kerralla tai siirry tiliasiakkaaksi ja maksa tietty summa kuukaudessa. Minähän sitten maksoin nätisti ja ajallaan näitä osamaksuja muutaman kuukauden. Tänään tupsahti postista lasku, jossa sanottiin näin:

      Lainasopimuksen irtisanominen: Aiemmista muistutuksista huolimatta emme ole saaneet suoritustasi erääntyneeseen saatavaan. Lainasopimus on irtisanottu ja koko jäljellä oleva laina korkoineen on erääntynyt maksettavaksi.

      Ja tämän alapuolella lukee: Mikäli et pysty maksamaan koko lainaa, sinun tulee maksaa erääntyneet laskut neljän viikon sisällä tämän kirjeen päiväyksestä. Mikäli emme saa suoritustasi meillä on oikeus ilmoittaa maksuhäiriömerkintä luottotietoihin.

      SIIS MITÄ VITTUA? En ole saanut ainuttakaan maksumuistutusta ja laskut on maksettu ajallaan, jotka näkyvät noista laskuista. Mikä laskuista on muka erääntynyt, kun olen ajallaan ne kaikki kolme maksanut. Ja missä ihmeessä ne muistutukset monikossa mahtaa olla. Ja mun käsittääkseni he eivät voi tehdä minkäänlaista maksuhäiriömerkintää, vaan lasku menee perintätoimistoon. Laskuun tulee korkoja ja bla bla, mutta perintätoimiston kanssa voi myös sopia osamaksuista ja täten ei tule luottotietoihin merkintää ja luottotiedot säilyvät puhtaina. Tää on jotain ihan uskomatonta skeidaa. Älkää tosiaan tilailko sieltä millään tavoin yhtään mitään. Ihan kusetusta koko firma!

      Ei auta muu kuin yrittää selvittää asiaa sähköpostilla tai yrittää taas soittaa sinne.

    • judithjasmin

      Tilasin mustan takin, paketista ilmestyi pinkki huppari. Laitoin palautukseen ja soitin Bubbleroomiin. Puhelimesta vastattiin, että asia on selvä. Ei muuta.

    • RosalieKILLS

      Itse tilasin laukun 24.1.13, josta ei ollut viikon päästä tullut lähetysvahvistusta. Laitoin viestiä Bubbleroomille, ja sieltä vastattiin vain "Tuote on loppuunmyyty." OK?? Yritin monta viikkoa kysellä, että mitä tämä tarkoittaa, onko tuotetta tulossa siis lisää, saanko rahat takaisin jne. Laukku oli siis poistunut kokonaan sivuilta, mutta sitten sen parin viikon päästä laukku oli ilmestynyt takaisin.

      Laitoin uudestaan viestiä, että missä mun tilaus menee, ja sieltä vastattiin "Tilaus on jostain syystä peruutettu, saat rahasi takaisin. Jos haluat tuotteen, tilaa se itse uudestaan."

      Noh tilasin sen tossa pari päivää sitte uudestaan, eikä taaskaan oo tullu lähetysvahvistusta... Tilasin laukun vielä ihan aamulla, joten luulin että laukku lähtisi tulemaan jo samana päivänä, niinkuin yleensä olen tottunut nettikauppojen toimivan. Taitaa sama juttu tapahtua uudestaan, että tilaukseni häviää jonnekkin...

      Nyt ei kai auta muu kuin odottaa vielä pari päivää ja katsoa lähteekö laukku tulemaan, ja taas vihaista viestiä Bubbleroomille. PALAA KÄÄMIT.

    • pettynyt5

      BUBBLEROOMIN TOIMINTA ON AMATÖÖRIMÄISTÄ PASKAA JA KUSETUSTA! HOMMA EI TOIMI MIHINKÄÄN SUUNTAAN TÄNÄKÄÄN PÄIVÄNÄ! ÄLKÄÄ KUKAAN TILATKO, sAATATTE JOUTUA ONGELMIIN. ITSE TAISTELLUT HEIDÄN KANSSAAN LÄHES PUOLI VUOTTA PALAUTUKSISTA, LASKUJEN LÄHETTÄMISESTÄ VÄÄRÄÄN OSOITTEESEEN, MAKSUMUISTUTUKSISTA LASKUISTA JOITA EN OLE EDES SAANUT YMS.

    • Marikakoo1

      Olen tilannut useasti, sillä sietä just sattuu löytymään sellaisia mekkoja joista ite tykkään. Onhan se tietty harmi kun joutuu maksaa toimituskuluja jne. mutta jos löytyy kivoja vaatteita, niin pitää vaan sitten ajatella, että se kuuluu osaksi hintaa. Kyse ei kuitenkaan ole hirmu suuresta summasta. Nythän siellä on alennusmyynnit menossa ja synttäritarjouksena http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/bubbleroom/ saa 5% alennuksen kaikista vaatteista. Sen saa aina jos on Premium jäsenn, mutta se jäsenyys maksoi muistaakseni jotain kymppejä vuodessa.

    • TOm Hill
    • Huono kokemus

      Itse yritin tilata laskulla, no ei onnistunut. Asiakaspalvelusta ei osattu auttaa vaan väitettiin viaksi milloin luottotietoja ja milloin tilin katetta joista kumpikaan ei ollut syynä. Yritin tilata Visa Electronilla, ei onnistu, sama virsi ei osata tehdä mitään. Tämän keskustelun perusteella olen hyvinkin tyytyväinen ettei tilaus mennyt läpi.....

    • Ire

      En suosittele kenellekkään jos haluat välttämättä kokeilla varaudu: sähköposteihin ei vastata nopeasti n.2-3viikkoa. Soittamalla ei meinaa millään saada palvelua, kun saat palvelu ylimielistä, eivät osaa/tiedä jne..... Laskut epäselviä, kulut korkeat. Kusetusta koko firma EN tilaa enää koskaan mitään!!!!! Ja meinasivat laskuttaa jo palautetuista tuotteista. SÄILYTÄ KAIKKI SÄHPOSTI VIESTIT YHTEYDENOTOISTASI TUOHON PULJUUN!! TODISTEEKSI!

    • kakkaatouhua

      Bubbleroomista on paskat kokemukset. en ikimailmassa suosittele.
      Asiakaspalvelu on eritttäin paskaa ja jos on ongelmia laskutuksen tai jonkin muun kanssa niin ei meinaa hoitaa millään.

    • :---)

      Itselleni jäi mieluisat kokemukset Bubbleroomin kanssa asioimisesta. Tilasin n.200 eurolla vaatteita ja ne tulivat yllätyksellisen nopeasti. Postikulut n.3e eivät tosin kuuluneet mukaan, mutta eihän tuo suuri summa ole maksettavaksi. Kokotaulukot olivat todella hyvät; vaatteet tulivat juuri haluamani kokoisina, itselleni sopivina. :) En tosin tuosta asiakaspalvelu- tai palautuspuolesta osaa sanoa, kun en ole sen puoleen joutunut kääntymään. Hlökohtaisesti suosittelen kyllä!

    • Huijarit

      ÄLKÄÄ TILATKO!!

      Todella törkeää asiakaspalvelua, eivätkä vastaa edes viesteihin!! Jos laskulla haluaa tilata, tekevät tästä ongelman ja syyttävät petoksesta, sekä eivät vastaa enää viesteihin!!!!!!!!!!!!

    • ööö2

      Ihme kauppa . Tilasin lokakussa sieltä jotain ja jätin hakematta tuotteen , jolloin ne palautetaan määräajan umpeuduttua lähettäjälle, Nyt sain laskun "lunastamattomat tavarat " viitteellä. No en varmasti maksa ,menee kuluttajasuojavirastoon ko.asia.

      • Kdkdkfkfkf

        Hakematta jätetyt tuotteet eivät ole sama asia kuin asiakaspalautus, joten sinä olet tehnyt virheen.


    • Bubbleroomonpaska

      Mulla lähettivät väärään postiin paketin ja en ehtinyt saada tuotetta siihen mennessä kun olisin tarvinut, surkeaa palvelua, älkää ostako bubbleroomilta mitään.

    • Eiwörkiaina

      Sivut ei toimi aina?

    • bubleroombonusviikko

      Bubleroomista ei sen kummemmin ole kokemusta, mutta nyt saa tämän viikon ajan ostoista korotetun bonuksen Bonuswayn kautta.(uudet asiakkaat 8,5% ja vanhat 5,5%)

      https://www.bonusway.fi/?r=2840363 10€ liittymis bonus uusille käyttäjille!

    • shoppaaja

      Hyvät kokemukset.

    • Entilaaenäämitääntuolta

      Liimasin sen paketissa olevan lapun päälle uuden asiakaspalautustarran kun palautin ainoan tilamani tuotteen. Minulta perittiin kuitenkin sekä tilaus- sekä palautuspostimaksut? Olen ensi viikolla sinne yhteydessä. Palautus oli vain 48,95eur. Tilaus oli 56.85 € (Postikulut tässä 3,95 €.)
      Ja siis palautus ei ollut myöskään ilmaista perivät uudestaan tuon 3,95 €,
      Minun mielestäni minulle olisi pitänyt palauttaa tuo 56,85eur.

      • ererreer

        Ei ole nykyään velvollisuutta yrityksillä tarjota ilmaista palautusoikeutta.


    • Kani
    • Eienääikinä

      Toimittivat väärän tuotteen, laskuja jostainsyystä koskaan saa keskeytettyä kun aina joku v**** korko josta huomautus en suosittele!!!

    • Anonyymi

      Moi! Olen useampaan kertaan tilannut. Kankaat, koot ja kuosit eivät aina vastaa kuvia. Usein myös joutunut kyseiseen lafkaan palauttamaan. Mutta toimitukset ja palautukset ovat aina omalla kohdalla onnistuneet.

    • Anonyymi

      Noi postin omat alekoodit ei kyllä tunnu koskaan toimivan. Minua muutenkin ihmetyttää että minkä takia valtion omistaman yhtiön tyntekijät käyvät tällaisilla keskustelufoorumeilla spämmäämässä ja mainostamassa heidän sivustoja. Aika hemmetin omituista touhua taas jälleen meidän verorahoilla! Itse suosittelen kyllä kääntymään bubbleroomin alekoodien perässä tarjoushaukkaan https://www.tarjoushaukka.fi/alennuskoodi/bubbleroom/ joka ei ole mikään valtion spämmimasiina ja ylläpitää ajantasaisia koodeja.

    • Anonyymi

      joulun tienoilla tuli AVARADA JOKA LASKUTTAA SUOMESSA mieti. ei kannata

    • Anonyymi

      Ei tarvitse tilata tästä yrityksestä enää mitään. Nettisivut toimivat huonosti ja tilauksen tekeminen on epäselvää. Toimituspaikaksi valitessa pakettiautomaatin (tämä lisämaksusta) heittää kuitenkin järjestelmä automaattisesti toimituksen noutopisteeseen. Tämä selviää vasta sähköpostilla tulevasta tilausvahvistuksesta.

      Asiakaspalveluun soittaessa ja selvittäessä on palvelu äärimmäisen tökeröä, asiakastiliä ei löydy nimellä, numerolla, sotulla tai sähköpostilla, vasta kun löysin itse tililtä asiakasnumeron löytyi oikeat tiedot. Tässä vaiheessa jo asiakaspalvelija oli ripittänyt minut puhelimessa väärään yritykseen soittamisesta. Vaikka niin olisikin ollut, voi asiakasta ohjata kohteliaasti.
      Päädyin perumaan tilauksen tunti tilauksen tekemisen jälkeen. Sama operaatio toistamiseen tietojeni löytämiseksi. Tilaus peruutettiin ja ilmoitettiin palautus summan olevan parin päivän sisällä tilillä.

      Nyt pari päivää myöhemmin rahoja ei näy, sähköpostilla ei ole tullut peruutuksesta vahvistusta eikä peruttu tilaus myöskään näy omalla asiakatilillä.
      Soitto taas asiakaspalveluun. Tilaukseni on kuulemma peruutettu mutta tästä ei tosiaan tule mitään tietoa asiakkaalle. Rahojen palautus kuulemma aikaisintaan ensi viikolla (eli noin viikko peruutuksen jälkeen), eroaa aika paljon asiakaspalvelun sanomasta parista päivästä. Saan myös uuden ripityksen asian perään kyselystä ja luennon rahojen palautuksesta.

      Lopputuloksena nyt jännityksellä odotan tuleeko koko summa takaisin vai onko tästä peritty jokin käsittelymaksu.

      Ei näytä missään Bubbleroomin asiakaspalvelu olevan yhtään parempaa. Moneen reklamaatio näyttää tulleen bulkki vastaus pahoitteluna ja kommentti että otetaan huomioon palvelussa. Miten, kun samaa palautetta toistuvasti annettu?

      Lämmin suositus About You verkkokaupalle, helppoa ja vaivatonta, tilaus tulee sinne minne haluat ja nopeammin kuin edes sivuilla luvattu. (Yhden arkipäivän kuluessa)

    • Anonyymi

      Olen tilannut useasti. Kankaat ja koot ovat välillä muuta kuin tuotekuvat lupaavat, useimmiten koot reiluja. Välillä olen saanut ihan nappiostoksiakin. Palautus ei maksa mitään, eikä ole ollut koskaan ongelmia palauttaa epäsopivia tuotteita. Tuotteiden toimitus on suhteellisen nopeaa.

    • Anonyymi

      Tilasin vuon alussa itselleni Juicy Couturen housut ja kun katsoin viikko sen jälkeen missä paketti menee niin se ei ollut edes saapunut postiin. Joten laitoin asiakaspalvelulle viestiä ja he ilmoittivat, että paketti oli kadonnut. Ihme kyllä että bubbleroom ei itse tullut kertomaan asiasta vaan minun piti itse ottaa yhteyttä heihin. En enään tilaa heiltä mitään. Plus rahat ei ole edes tullut vieläkään takas tilille vaikka niiden piti

    • Anonyymi

      Annoin mekon lahjaksi tyttärelleni ,mutta ei sopinut.palautin lappujen ollessa kiinni eli käyttämättömänä!!! Nyt ne palauttaa mulle mekon EI RAHOJA KOSKA PALAUTUSAIKA MENNYT UMPEEN! kyllä toimii muilla liikkeillä ! EN SUOSITTELE KYSEISTÄ PUTIIKKIA MISSÄÄN NIMESSÄ!!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe