Petteri Ahomaa on ehdottomasti ylittänyt hyvän maun rajat - oli ohjelma(Miljönääri Jussi) katsojista sitten miten kiinnostava tahansa:(
Petteri Ahomaa paljastaa tällä ohjelmalla(Miljonääri Jussi) myös itsestään tirkistelijän, pervon, ihmisarvoa kunnioittamattomuutensa ja huonon makunsa:(
Hänen huono makunsa näkyy myös ohjelmassa "Heikoin lenkki", missä hän korvakuulokkeen kautta antaa Kirsi Salolle juonto-ohjeita mitkä ovat karmeaa kuultavaa:( Ahomaan juonto-ohjeethan ovat poikkeuksetta kilpailijoitten ulkomuotoa arvostelevia.
Voikin vain ihmetellä miten tämän alatyylin omaavan miehen annetaan tehdä televisioon ohjelmia???!!!
Mauton Petteri Ahomaa
7
2224
Vastaukset
- joojoo
mitä valitat siellä, mj on parasta törkyä tv:ssä aikoihin! hyvä petteri! verrattuna amerikkalaisiin/ruotsalaisiin lässynlässynmoralismi vastaaviin ohjelmiin mj pesee ne 100-0. ruotsin miljonären puhuu tosissaan unelmiensa satuhäistä, joe millionaire oli muuten vaa perkeleen vässykkä. plz.. ei ketään kiinnosta!
- Mikko31
Minusta TV on nykyisin niin täynnä kaikka paskaa - etenkin näitä kaameita jenkkilän tosi-TV sotkuja, että tämä Suomen Miljonääri-Jussi on ollut silkkaa rautaa niihin verrattuna. Ja en vähääkään ymmärrä miksi Loposen Villeä on niin paljon haukuttu siitä roolista. Sehän vetää roolin ihan sikahyvin. Aivan kympillä. Miettikääpä itse jos olisitte saman tehtävän edessä. Pystyisittekö hoitamaan homman noin sujuvasti. Huipputyyppi.
- moxu
Olimme Petterin kanssa toimittajina naapurimedioissa, minä lehdessä, Petteri radiossa, -90-luvun alkupuolella läntisellä Uudellamaalla. Silloin Petteri oli mitä mukavin kollega, rento jätkä ja hyvin perillä asioista.
Tiedä sitten, mikä mieheen meni. Oliko visiitti Tv1:llä ensin urheilu- ja sitten uutisankkurina liian kova julkisuuspaukku pienen kylän pojalle vai sekoittiko nupin lopulta vasta Markus Selinin joukkoihin liittyminen. En tiedä, en ole miestä tavannut moneen vuoteen.
Hyvän tuottajan, kuten hyvän toimittajankin, tuntomerkkeihin kuuluu, ettei hän tuo itseään tykö. Petteriltä tämä ei onnistunut. Vai mahtoiko olla niin, että mummot taputtelivat liikaa päälaelle "kaunista poikaa" ja tämä sai siitä vettä myllyynsä? Ei kai kukaan täyttä egoakaan pysty ihan pelkästään missin pimpsasta kaivamaan..?- Esko
Tunsin hänet kouluaikoina. Kyllä hänellä oli jo silloin "mennyt päähän". Ilmeisesti tuo aika radiossa oli jonkunlaista välivaihetta. Nykyinen kuva miehestä vastaa hyvin paljon sitä mitä oli 15 vuotta sitten.
- adele
Saas nähdä millaista roskaa saavat aikaan siitää tulevasta huippumalli-ohjelmasta. Jos luitte M. Hytösen artikkelin iltalehdestä, niin kovin pelottavalta näyttää...
- MaaAho
Se Petterin ärsytysarvo on hyvin matalalla. Olen kerran nähnyt "tiedätsä kuka mä oon tilanteen", taksijono käsirysyn, ratikassa kovaan ääneen puhuminen omista työasioista kehuskellen niin että varmaan kaikki kuulee. Jotenki se itsensä esille tuominen on niin helvetin ärsyttävä piirre siinä. Itsetietonen, joka nauraa halveksivasti muille. Petteri varmaan ei koskaan saa sitä huomiota mitä kaipaa... Joten monet toilailut vielä edessä.
- abe
Jos Petteri Ahomaa työnnettäisiin sivuun, siitä tulisi uusi Matti Nykänen. Tosin sillä erotuksella, ettei hänellä olisi edes hienoa taustaa... Mutta turha julkkis PA on jo nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763