Kuvaasi katselen kaivaten
kun ilta silmät sulkee,
muistoissain rakkaus itkien
kuin tuuli ohi kulkee.
Pois mennyt loiste silmien
ei punaa hehku huulet,
sun kanssas olla saanut en
vaan vielä joskus kuulet.
Sä säilyt aina mielessäin
se on niin kummallista,
vaikka tänne yksin jäin
en luovu unelmista.
Ne voimaa antaa matkallein
ne poistaa kyyneleitä,
Anteeksi ! Jos väärin tein ?
Saat tunteen enkeleitä.
Sun hiuksiasi hellien
pois viereltäsi lähdin,
kaipuu jäi vain sydämen
kuin taivas kirkkain tähdin.
Aina muistan kyyneleet
ne poskillasi loisti,
ja rakkauden säveleet
kun huules niitä toisti.
Sun luokses usein kuitenkin
näin palaan aatoksissa,
saan ajan jonka menetin
sen vietän unelmissa.
Ei vertaistasi monta lie ?
Niin hellää luonnon kukkaa,
vaikka tuulinen on tie
se tuutii tummaa tukkaa.
Rakkauden Kuva !
4
234
Vastaukset
jos minulle olisi joku kirjoittanut näin tunnetta
täynnä olevan ' erorunon ' luulen, että olisin sulanut
säkeiden edessä.
Ei meistä kukaan ole täydellinen, kaikki me teemme
virheitä elämässä ja rakkaudessakin. Anteeksi pyytäminen
ja anteeksianto on kuitenkin hyviä eväitä matkalla.
' Niin hellää luonnon kukkaa,
vaikka tuulinen on tie
se tuutii tummaa tukkaa '
ja kaikki se kaipaus, jonka olet liittänyt säkeisiisi,
saa kyllä ainakin minut hiljentymään - kiitos !Se jälkiviisaus on aina
kaikista väärin asia.
Rakkaudesta on helppo
kirjoitta kun sen elää muistoissa,
silti sana rakkaus on kovin vaikea
monelle lausua livenä.
Kiitos Sinulle Ystäväni !
T: J
- *laudi*
Vastaa :))..
Kiitos! Ja uudessa vuodessa mennään :D..
Monta muistoa runostas mieleeni pyörähti
yhtä monta kertaa sydän onnesta
sillon joskus sykähteli. Kyyneleet poskille
useasti tipahteli..
Ei aina usko, että sitä jaksaa
vaan vaikeudet opettavat
nöyrtymään.
Tämä kova pakkanen
-vois luulla-
kangistaa vaan sydämen
lämpö se on paikallaan :D))Siel pakkasista haastat ?
Kyllähän se rakkaus
itkettä ja naurattaa,
kantaa silti muistojaan.
Lämpöiset huulet
vaikka pakkastuulet,
sanan rakas kun kuulet !
Tiedät mitä luulet.
;)) J.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
