Rakkauden Kuva !

Kuvaasi katselen kaivaten
kun ilta silmät sulkee,
muistoissain rakkaus itkien
kuin tuuli ohi kulkee.
Pois mennyt loiste silmien
ei punaa hehku huulet,
sun kanssas olla saanut en
vaan vielä joskus kuulet.

Sä säilyt aina mielessäin
se on niin kummallista,
vaikka tänne yksin jäin
en luovu unelmista.
Ne voimaa antaa matkallein
ne poistaa kyyneleitä,
Anteeksi ! Jos väärin tein ?
Saat tunteen enkeleitä.

Sun hiuksiasi hellien
pois viereltäsi lähdin,
kaipuu jäi vain sydämen
kuin taivas kirkkain tähdin.
Aina muistan kyyneleet
ne poskillasi loisti,
ja rakkauden säveleet
kun huules niitä toisti.

Sun luokses usein kuitenkin
näin palaan aatoksissa,
saan ajan jonka menetin
sen vietän unelmissa.
Ei vertaistasi monta lie ?
Niin hellää luonnon kukkaa,
vaikka tuulinen on tie
se tuutii tummaa tukkaa.

4

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos minulle olisi joku kirjoittanut näin tunnetta
      täynnä olevan ' erorunon ' luulen, että olisin sulanut
      säkeiden edessä.

      Ei meistä kukaan ole täydellinen, kaikki me teemme
      virheitä elämässä ja rakkaudessakin. Anteeksi pyytäminen
      ja anteeksianto on kuitenkin hyviä eväitä matkalla.

      ' Niin hellää luonnon kukkaa,
      vaikka tuulinen on tie
      se tuutii tummaa tukkaa '
      ja kaikki se kaipaus, jonka olet liittänyt säkeisiisi,
      saa kyllä ainakin minut hiljentymään - kiitos !

      • Se jälkiviisaus on aina
        kaikista väärin asia.

        Rakkaudesta on helppo
        kirjoitta kun sen elää muistoissa,
        silti sana rakkaus on kovin vaikea
        monelle lausua livenä.

        Kiitos Sinulle Ystäväni !

        T: J


    • *laudi*

      Vastaa :))..

      Kiitos! Ja uudessa vuodessa mennään :D..
      Monta muistoa runostas mieleeni pyörähti
      yhtä monta kertaa sydän onnesta
      sillon joskus sykähteli. Kyyneleet poskille
      useasti tipahteli..

      Ei aina usko, että sitä jaksaa
      vaan vaikeudet opettavat

      nöyrtymään.
      Tämä kova pakkanen
      -vois luulla-
      kangistaa vaan sydämen
      lämpö se on paikallaan :D))

      • Siel pakkasista haastat ?

        Kyllähän se rakkaus
        itkettä ja naurattaa,
        kantaa silti muistojaan.

        Lämpöiset huulet
        vaikka pakkastuulet,
        sanan rakas kun kuulet !
        Tiedät mitä luulet.

        ;)) J.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe