Kovasti on kehuttu että taso parani omistajan myötä mutta edelleen vanhaa tavaraa hyllyt piukassa. Omaa tyhmyyttä tietenki ku en ruvennu purkin kyljestä kattomaan että tortilloja varten ostamani salsa kastike oli VAIN 3kk vanhaa.
K-supermarket Mylly
44
4045
Vastaukset
- HK ja pidot paranee
vähäksi aikaa parantui, mutta alamäki on alkanut...
- Meidän pyllyy
..ehdi tuollaisia pikkuseikkoja nysväämään! Tavoitehan on saada nopeaan, helpolla, ja mahdollisimman paljon nyhdettyä rahaa maksavilta asikkailta. Kauppias tekee tiliä täällä noilla ylihintaisilla tuotteilla vuoden verran, ja sitten taas suuntana jonkun muun kaupungin hölmöt jotka ovat valmiina maksamaan tuollaisia sikahintoja!!
- hiljentynyt
huomattavasti, siispä propagandaosasto katsoi parhaaksi ruveta puhumaan paskaa. Ihan vanha kikka hei ja kirjoittajatkin tiedetään, joten kilpailu jatkukoon ;D
- onhan se
nyt taitaa kumminkin olla niin, että k-kauppa se on aika hiljasena vielä tai ainakaan ostavia asiakkaita ei käy, kun tavarat happanee hyllyyn. Hienot ja pitkät on lihatiskit, kun vielä olis myyjiä...kauan ei oo aikaa siellä seisoskella odottelemassa, josko joku jostain tulis..
- tyhjä kori
onhan se kirjoitti:
nyt taitaa kumminkin olla niin, että k-kauppa se on aika hiljasena vielä tai ainakaan ostavia asiakkaita ei käy, kun tavarat happanee hyllyyn. Hienot ja pitkät on lihatiskit, kun vielä olis myyjiä...kauan ei oo aikaa siellä seisoskella odottelemassa, josko joku jostain tulis..
Mun on pakko kertoa että yleensä mä puolustan tällä saitilla tuota saatanan k-kauppaa, mutta tänään kun mä sinne menin niin iski shokki. Kaikki, siis kaikki valmissalaatit oli poissa. En tiedä että miten se on edes mahdollista mutta kuitenkin, mitään ei ollut. Siitä jatkoin matkaa kinkkujen ja muiden leikkeleiden luo ja ei jumalauta, lähes sama juttu! Siinä vaiheessa mietein että olenko se minä joka kävelee sinne kauppiaan luo ja kysyy että hei, mitä vittua tää meininki oikein on? Katsoin kun siinä muutama ihminen toljotti yhtä epäuskoisena niitä hyllyjä ja jostain syystä en sitten jäänyt siitä purnaamaan koska oli maanantai ja tunnelma muutenkin täysin hanurista, siis itselläni. Noh, käyn siellä vielä hetken aikaa ihan piruuttani vaikka sitten nähdäkseni että miten äijän käy, siis kauppiaan. Mutta oli sitten maanantai tai ei, niin tuollainen meininki on non acceptable.
- tyhjäpääkky
tyhjä kori kirjoitti:
Mun on pakko kertoa että yleensä mä puolustan tällä saitilla tuota saatanan k-kauppaa, mutta tänään kun mä sinne menin niin iski shokki. Kaikki, siis kaikki valmissalaatit oli poissa. En tiedä että miten se on edes mahdollista mutta kuitenkin, mitään ei ollut. Siitä jatkoin matkaa kinkkujen ja muiden leikkeleiden luo ja ei jumalauta, lähes sama juttu! Siinä vaiheessa mietein että olenko se minä joka kävelee sinne kauppiaan luo ja kysyy että hei, mitä vittua tää meininki oikein on? Katsoin kun siinä muutama ihminen toljotti yhtä epäuskoisena niitä hyllyjä ja jostain syystä en sitten jäänyt siitä purnaamaan koska oli maanantai ja tunnelma muutenkin täysin hanurista, siis itselläni. Noh, käyn siellä vielä hetken aikaa ihan piruuttani vaikka sitten nähdäkseni että miten äijän käy, siis kauppiaan. Mutta oli sitten maanantai tai ei, niin tuollainen meininki on non acceptable.
tullu mieleen, että tavaraa sisälle kauppaan on viimeksi tullu viime viikon torstaina, kas perjantaki kun oli pyhä. Ei sitä tavaraa kuule ollu porin hehtaarihalleissakaan kun kävin ja tuskin oli ääshole marketissakaan. Ja jos ne hyllyt oli tyhjiä niin.... arvaa mitä,;D kauppa on käyny ihan perkeleen hyvin. Ootte te välillä niin idivootteja notta...
- pakki sekasin
tyhjäpääkky kirjoitti:
tullu mieleen, että tavaraa sisälle kauppaan on viimeksi tullu viime viikon torstaina, kas perjantaki kun oli pyhä. Ei sitä tavaraa kuule ollu porin hehtaarihalleissakaan kun kävin ja tuskin oli ääshole marketissakaan. Ja jos ne hyllyt oli tyhjiä niin.... arvaa mitä,;D kauppa on käyny ihan perkeleen hyvin. Ootte te välillä niin idivootteja notta...
ihmiset oli siellä kyllä hamstraamassa tänään ruokaa siihen malliin ku kaupat olis kiinni seuraavat 2viikkoa...mut mites sitä puolustaa et hyllyssä on kolme KUUKAUTTA vanhaa salsa kastiketta ja maksavalla asiakkaalla paska lentää kotona?! kyl tää yrittäjän elämä on rankkaa,tiedän sen itekki ku kaikesta (mistä ei välttämättä edes tarvis) valitetaan.
- tyhjä kori
tyhjäpääkky kirjoitti:
"tullu mieleen, että tavaraa sisälle kauppaan on viimeksi tullu viime viikon torstaina,"
Tuli ja niinkuin sanoinkin, että nyt on maanantai eli se vaikuttaa tottakai, mutta koita sinä vitun hiewatha ymmärtää että ei tuo peli vetele vaikka olisi saatana ihmiskunnan viimeinen olemassaolopäivä. - voi pylly..
pakki sekasin kirjoitti:
ihmiset oli siellä kyllä hamstraamassa tänään ruokaa siihen malliin ku kaupat olis kiinni seuraavat 2viikkoa...mut mites sitä puolustaa et hyllyssä on kolme KUUKAUTTA vanhaa salsa kastiketta ja maksavalla asiakkaalla paska lentää kotona?! kyl tää yrittäjän elämä on rankkaa,tiedän sen itekki ku kaikesta (mistä ei välttämättä edes tarvis) valitetaan.
ole vielä kolmea kuukautta toiminutkaan;D
- voihan pylly juu
tyhjä kori kirjoitti:
"tullu mieleen, että tavaraa sisälle kauppaan on viimeksi tullu viime viikon torstaina,"
Tuli ja niinkuin sanoinkin, että nyt on maanantai eli se vaikuttaa tottakai, mutta koita sinä vitun hiewatha ymmärtää että ei tuo peli vetele vaikka olisi saatana ihmiskunnan viimeinen olemassaolopäivä.ihihii luulis et uusi k-keisari olisi katsonut mitä tavaraa hyllyssä on oli sitten tintti tai mylly!!! ;) ;) ;)
- zyrtek
voihan pylly juu kirjoitti:
ihihii luulis et uusi k-keisari olisi katsonut mitä tavaraa hyllyssä on oli sitten tintti tai mylly!!! ;) ;) ;)
Jos alkon vielä siirtäisivät muualle vähenis monta heräteostosta moneltakin , nyt moni ottaa jotain myllystäkin kun samaan pihaan on jo poikennu .
- kauppias niitä
voihan pylly juu kirjoitti:
ihihii luulis et uusi k-keisari olisi katsonut mitä tavaraa hyllyssä on oli sitten tintti tai mylly!!! ;) ;) ;)
päivämääriä valvoo???
- Vitun Hiewatha
tyhjä kori kirjoitti:
Tuli ja niinkuin sanoinkin, että nyt on maanantai eli se vaikuttaa tottakai, mutta koita sinä vitun hiewatha ymmärtää että ei tuo peli vetele vaikka olisi saatana ihmiskunnan viimeinen olemassaolopäivä.No nythän mä hokasin, olis pitäny lyödä sormille asiakkaita sillo torstaina, et älkää ny kaikkee viekö, ett tyhjäkorillekin jää jotain maanantaiks. ;D
- kohtuuton valitaja?!
kauppias niitä kirjoitti:
päivämääriä valvoo???
siellä joku idiootti taas niin viimette päälle viisastelee. kai sillä kauppiaalla siellä työntekijöitäkin on. mut elämä vaan on, ja tällasissa tilanteissa käännytään yleensä YRITTÄJÄN puoleen eikä suinkaan mäkätetä sille kassatytölle. miten joku Idiootti isolla iillä edes viittii puolustaa tällasta asiaa.
- Mr/Miss
kohtuuton valitaja?! kirjoitti:
siellä joku idiootti taas niin viimette päälle viisastelee. kai sillä kauppiaalla siellä työntekijöitäkin on. mut elämä vaan on, ja tällasissa tilanteissa käännytään yleensä YRITTÄJÄN puoleen eikä suinkaan mäkätetä sille kassatytölle. miten joku Idiootti isolla iillä edes viittii puolustaa tällasta asiaa.
valittajien älyväläys! Kukahan se idiootti oiken nyt on. Sanoo, että käännytään yrittäjän puoleen ja itkee suomi 24 palstalla kun paska lentää vanhasta soosista. Niin sinulle MEGAidiootti vaan tiedoksi, että tämä ei ole Myllyn kauppiaan reklamaatiopalsta, vaan suomi 24 keskustelupalsta. Täällä ei ole mitään virtuaalikauppiasta, vaan itse on vedettävä pässinpökkimät jalkaan ja lähdettävä ihminen hyvä sinne Myllyyn persoonakohtasesti valittamaan kauppiaalle, siispä toimintaa!!!
- +++
tyhjäpääkky kirjoitti:
maanantai taas tullut kauppoihin tavaraa kun oli tavallinen arkipäivä?
- mie vaa
s-marketis on silmiipistävä huono henki, se ihan varmaa karkottaa asiakkait. käy oikee sääli niit työtekijöit.
- käy käy....
mie vaa kirjoitti:
s-marketis on silmiipistävä huono henki, se ihan varmaa karkottaa asiakkait. käy oikee sääli niit työtekijöit.
kyllä joo, kun käy tollasia asiakkaita, jotka kyyräilee vaan kaupan tätejä:) Höh, kauppaan mennään ostamaan, eikä arvostelemaan yhteishenkeä. Mä olen käyny kummassakin kaupassa, enemmän kyllä s-marketissa, koska tykkään siitä enemmän ja mulle ainakin myyjät on ollu aina ihan mukavia, enkä heidän yhteishenkeään ole missään päässy tarkkailemaan, kun ei siellä mitään tiimityöskentelyä ole kassoilla eikä vihannetiskeillä. Ainahan kaupoista vanhaa tavaraa väkisinkin löytyy, mutta sitä myös saa halvalla:)
Ja voihan sitä ostajakin päiväystä vilasta...vanhaa ei oo kenekään pakko ostaa!!! - ohhoijjakkaa
käy käy.... kirjoitti:
kyllä joo, kun käy tollasia asiakkaita, jotka kyyräilee vaan kaupan tätejä:) Höh, kauppaan mennään ostamaan, eikä arvostelemaan yhteishenkeä. Mä olen käyny kummassakin kaupassa, enemmän kyllä s-marketissa, koska tykkään siitä enemmän ja mulle ainakin myyjät on ollu aina ihan mukavia, enkä heidän yhteishenkeään ole missään päässy tarkkailemaan, kun ei siellä mitään tiimityöskentelyä ole kassoilla eikä vihannetiskeillä. Ainahan kaupoista vanhaa tavaraa väkisinkin löytyy, mutta sitä myös saa halvalla:)
Ja voihan sitä ostajakin päiväystä vilasta...vanhaa ei oo kenekään pakko ostaa!!!"Kovasti on kehuttu että taso parani omistajan myötä mutta edelleen vanhaa tavaraa hyllyt piukassa. Omaa tyhmyyttä tietenki ku en ruvennu purkin kyljestä kattomaan että tortilloja varten ostamani salsa kastike oli VAIN 3kk vanhaa."
niin että omaa tyhmyyttä kun ei tajunnut sitä kaupassa ruveta kattomaan. kyllä itse ainakin kun käyn kaupassa niin kauhon vaan sitä tavaraa koriin olettaen ettei sieltä mitään ikuisuuksia vanhaa tavaraa koriin osu.
näinkin voi siis näköjään käydä. pitääpä olla vastaisuudessa tarkkaavaisempi. minkä takia ne muuten inventaariota kaupassa tekee? kai sekin useammin on ku kerran puolessa vuodessa? laitetaanko vanha tavara vaan takaisin hyllyyn???? - "käy käyn"
käy käy.... kirjoitti:
Ja voihan sitä ostajakin päiväystä vilasta...vanhaa ei oo kenekään pakko ostaa!!!pitää joskus silmät ja korvat auki siellä S.kaupassa asioidessa.
- kuuleppas
ohhoijjakkaa kirjoitti:
"Kovasti on kehuttu että taso parani omistajan myötä mutta edelleen vanhaa tavaraa hyllyt piukassa. Omaa tyhmyyttä tietenki ku en ruvennu purkin kyljestä kattomaan että tortilloja varten ostamani salsa kastike oli VAIN 3kk vanhaa."
niin että omaa tyhmyyttä kun ei tajunnut sitä kaupassa ruveta kattomaan. kyllä itse ainakin kun käyn kaupassa niin kauhon vaan sitä tavaraa koriin olettaen ettei sieltä mitään ikuisuuksia vanhaa tavaraa koriin osu.
näinkin voi siis näköjään käydä. pitääpä olla vastaisuudessa tarkkaavaisempi. minkä takia ne muuten inventaariota kaupassa tekee? kai sekin useammin on ku kerran puolessa vuodessa? laitetaanko vanha tavara vaan takaisin hyllyyn????kyse ihan inhimillisestä erehdyksestä. Ihmiset niitä päiväyksiä katsoo..., mutta se tarvii sanoa, että on siitä salsasoosista mahtanut tulla valtava märkäpieru kun koko Harjavallalle tarvii täällä sitä kuuluttaa ;D
- s-marketin asiakas
"käy käyn" kirjoitti:
pitää joskus silmät ja korvat auki siellä S.kaupassa asioidessa.
s-market on minun mielestäni paljon parempi kuin joku mylly koska s-marketissa on paljon halvemmat hinnat ja siellä olen nähnyt että myyjät tarkkailevat hyllyjen päiväyksiä siellä
- nua tarkkailla
s-marketin asiakas kirjoitti:
s-market on minun mielestäni paljon parempi kuin joku mylly koska s-marketissa on paljon halvemmat hinnat ja siellä olen nähnyt että myyjät tarkkailevat hyllyjen päiväyksiä siellä
juu, vaan eivät tee asialle mittää, seurasin kerran 3 päivää vanhentunutta leipäkasaa, neljäntenä päivänä se sitten oli kadonnut, meinaa S-kaupassa. Ja mun ruokapussi maksaa tasan saman s-marketissa ja myllyssä, et se niistä halvoista hinnoista, jos halpaa haluut ni sit on mentävä Lidliin.
- nirinari
kuuleppas kirjoitti:
kyse ihan inhimillisestä erehdyksestä. Ihmiset niitä päiväyksiä katsoo..., mutta se tarvii sanoa, että on siitä salsasoosista mahtanut tulla valtava märkäpieru kun koko Harjavallalle tarvii täällä sitä kuuluttaa ;D
kyl siitä on nauru kaukana ku tulee niin raju märkäpieru et persettä kirvelee vielä seuraavat 2päivää. kyl sultaki hymy hyytyis. heha heahahahhhhhahaeaehae
- kookookoo
nua tarkkailla kirjoitti:
juu, vaan eivät tee asialle mittää, seurasin kerran 3 päivää vanhentunutta leipäkasaa, neljäntenä päivänä se sitten oli kadonnut, meinaa S-kaupassa. Ja mun ruokapussi maksaa tasan saman s-marketissa ja myllyssä, et se niistä halvoista hinnoista, jos halpaa haluut ni sit on mentävä Lidliin.
että oot tarkkana. Itse en kyllä viittis jotain leipäkasaa tarkkailla päivästä toiseen:) Ja S-marketissa on joka päivä puoleen hintaan tuotteita juuri päiväyksen takia. Kai sen ruokapussin saa saman verrankin maksamaan, mut toisesta kaupasta saa enemmmän tavaraa kuin toisesta. Kyllä se on varma tosi että K-kauppa on kalliimpi, mutta ehkä sitä ei ne rikkaat huomaa, joilla on varaa joka kaupasta ostaa samat ruokapussit:))
- rikas syömäri
kookookoo kirjoitti:
että oot tarkkana. Itse en kyllä viittis jotain leipäkasaa tarkkailla päivästä toiseen:) Ja S-marketissa on joka päivä puoleen hintaan tuotteita juuri päiväyksen takia. Kai sen ruokapussin saa saman verrankin maksamaan, mut toisesta kaupasta saa enemmmän tavaraa kuin toisesta. Kyllä se on varma tosi että K-kauppa on kalliimpi, mutta ehkä sitä ei ne rikkaat huomaa, joilla on varaa joka kaupasta ostaa samat ruokapussit:))
uudistuneessa K-kaupassa. Edellisen kauppiaan tyyli pitää vanhoja tavaroita hyllyissä ja pakastealtaissa pakotti minut boikotoimaan kauppaa silloin ja sitten totuinkin hakemaan ruoat muualta. Olin juuri ajatellut, että ehkä menen jonain päivänä Myllyyn, mutta näitä viestejä luettuani taidan jättää väliin. Jos kauppias ehtii näitä vuodatuksia lukemaan niin toivottavasti pistää tavarat ajan tasalle. Todella ärsyttävää on löytää vanhentunutta tavaraa normaaliin, lue: kalliiseen, hintaan. Eikö niitä oransseja tarroja kuulu laittaa vanheneviin kamoihin ja 50 % hinnasta pois?!
- sentään
ohhoijjakkaa kirjoitti:
"Kovasti on kehuttu että taso parani omistajan myötä mutta edelleen vanhaa tavaraa hyllyt piukassa. Omaa tyhmyyttä tietenki ku en ruvennu purkin kyljestä kattomaan että tortilloja varten ostamani salsa kastike oli VAIN 3kk vanhaa."
näinkin voi siis näköjään käydä. pitääpä olla vastaisuudessa tarkkaavaisempi. minkä takia ne muuten inventaariota kaupassa tekee? kai sekin useammin on ku kerran puolessa vuodessa? laitetaanko vanha tavara vaan takaisin hyllyyn????sen inventaarion tarkoitus ei kylläkään ole tutkia päiväyksiä, vaan sen tarkoitus on laskea tavaran määrä ja se tehdään kerran vuodessa.
- +++++++
rikas syömäri kirjoitti:
uudistuneessa K-kaupassa. Edellisen kauppiaan tyyli pitää vanhoja tavaroita hyllyissä ja pakastealtaissa pakotti minut boikotoimaan kauppaa silloin ja sitten totuinkin hakemaan ruoat muualta. Olin juuri ajatellut, että ehkä menen jonain päivänä Myllyyn, mutta näitä viestejä luettuani taidan jättää väliin. Jos kauppias ehtii näitä vuodatuksia lukemaan niin toivottavasti pistää tavarat ajan tasalle. Todella ärsyttävää on löytää vanhentunutta tavaraa normaaliin, lue: kalliiseen, hintaan. Eikö niitä oransseja tarroja kuulu laittaa vanheneviin kamoihin ja 50 % hinnasta pois?!
"Olin juuri ajatellut, että ehkä menen jonain päivänä Myllyyn, mutta näitä viestejä luettuani taidan jättää väliin."
Itseasiassa helvetin hyvä homma. Noin tyhmä ihminen, ketä tekee pätöksensä suomi24-viestien pohjalta, niin on todennäköisesti sitä porukkaa mikä tukkii kassat vetolappuineen kukkahattu päässä. - hamstraaja
zyrtek kirjoitti:
Jos alkon vielä siirtäisivät muualle vähenis monta heräteostosta moneltakin , nyt moni ottaa jotain myllystäkin kun samaan pihaan on jo poikennu .
siins se juju onkin
- itkeneeksi
sinne kaupan suuntaan, vai onko tämä ainoa mahdollisuus purkaa sitä tosiseikkaa, ettet osaa lukea? Kaltaistesi mulkkujen pitäisi päästä kauppaan töihin tarkistamaan päiväyksiä, voisit jopa toimia molemmissa Myllyssä ja S-marketissa, niin tiedettäisiin keneen vitustus suunnata.
Opettele tekemään salsakastikkeesi itse. - Siw Ahl
Harjavallassa on vain yksi luotettava kauppa ja se sattuu olemaan auki joka päivä: Siwa.
Olen keskittänyt kaikki ostokseni sinne ja olen tyytyväinen.- Porissa asioiva
Kauppiaan vaihtuessa ja k-kirjainten lisääntyessä ajateltiin katsoa miltä tilanne nyt näyttää, Kakaroita käytävä täynnä räkimässä käytävälle, juopunut henkilö kysymässä haettaisiinko pullo hänelle alkosta.... ei kauhean hyvää mainosta. Jos alko loppuisi myllyltä niin parkkipaikat olisi varman tyhjät.
- vakioasiakas
Porissa asioiva kirjoitti:
Kauppiaan vaihtuessa ja k-kirjainten lisääntyessä ajateltiin katsoa miltä tilanne nyt näyttää, Kakaroita käytävä täynnä räkimässä käytävälle, juopunut henkilö kysymässä haettaisiinko pullo hänelle alkosta.... ei kauhean hyvää mainosta. Jos alko loppuisi myllyltä niin parkkipaikat olisi varman tyhjät.
En sanoisi ihan noinkaan. Viimeksi kun kävin niin kyllä siellä kaupassa oli paljon väkeä, enkä ihan usko että pelkästään jonkun kusisen viinakaupan takia. Spurgu- ja kakaraongelmat ovat puolestaan sellaisia ettei niille oikein voi mitään. Muualla on koitettu äänellä toimivia teinikarkoittimia ja ties mitä, mutta ei luonaa. Ei pienellä ruokakaupalla ole varaa palkata vartijaa ovelle ja henkilökunnallakin on hieman muuta hommaa. Minä kuulun muuten siihen porukkaan, ketä eivät nämä juopot ja mukulat haittaa millään lailla. Se on sitä ns. elämää.
- ononon
vakioasiakas kirjoitti:
En sanoisi ihan noinkaan. Viimeksi kun kävin niin kyllä siellä kaupassa oli paljon väkeä, enkä ihan usko että pelkästään jonkun kusisen viinakaupan takia. Spurgu- ja kakaraongelmat ovat puolestaan sellaisia ettei niille oikein voi mitään. Muualla on koitettu äänellä toimivia teinikarkoittimia ja ties mitä, mutta ei luonaa. Ei pienellä ruokakaupalla ole varaa palkata vartijaa ovelle ja henkilökunnallakin on hieman muuta hommaa. Minä kuulun muuten siihen porukkaan, ketä eivät nämä juopot ja mukulat haittaa millään lailla. Se on sitä ns. elämää.
sitä ehkä jossain vaiheessa kannattaa harkita vaikka vartijan palkkaamista, jos asiakkaat ei käy kakaroiden möykkäämisen takia. Eikä siellä kassaneideilläkään aina niin kiirettä ole, ettei ehtis vähän nuorisoo välillä komennella. Minä kyllä kuulun siihen porukkaan, jotka haluaa tehdä kauppareissunsa rauhassa ja sen takia käynkin muissa kaupoissa.
Ja tuli mieleen, että jos aina vaan, kauppiaasta riippumatta, on vanhaa tavaraa hyllyssä, niin oiskos syynä ne työntekijät? Tarvisivat vissiin koulutusta!! - mullekkin
ononon kirjoitti:
sitä ehkä jossain vaiheessa kannattaa harkita vaikka vartijan palkkaamista, jos asiakkaat ei käy kakaroiden möykkäämisen takia. Eikä siellä kassaneideilläkään aina niin kiirettä ole, ettei ehtis vähän nuorisoo välillä komennella. Minä kyllä kuulun siihen porukkaan, jotka haluaa tehdä kauppareissunsa rauhassa ja sen takia käynkin muissa kaupoissa.
Ja tuli mieleen, että jos aina vaan, kauppiaasta riippumatta, on vanhaa tavaraa hyllyssä, niin oiskos syynä ne työntekijät? Tarvisivat vissiin koulutusta!!mistä löytyy kauppa jossa ei olisi ylipäivättyä tavaraa ja välillä happamia myyjiä. Jos on seurannut tätäkin keskustelua, joko tulet pahalle päälle tai saat makeat naurut. Yks valittaa yhdestä toinen toisesta. Tuol hautausmaata koskevassa osiossa joku kehui ettei tarvi opettaa käytöstapoja, pitäs osata ilmanmuuta. Et ei ne möykkäävät ja räkivät mukulat ja juopot. Vaan ne ainaiset valittavat täydelliset ihmiset. Ja niitä piissaa joka pitäjässä. Ja elämä on. Hyvää alkavaa vuotta kaikille. Koittakaa hieman opetella ajattelemaan positiivisesti ja huumorilla. elämä vois olla hieman mukavampaa.
- tuohon
mullekkin kirjoitti:
mistä löytyy kauppa jossa ei olisi ylipäivättyä tavaraa ja välillä happamia myyjiä. Jos on seurannut tätäkin keskustelua, joko tulet pahalle päälle tai saat makeat naurut. Yks valittaa yhdestä toinen toisesta. Tuol hautausmaata koskevassa osiossa joku kehui ettei tarvi opettaa käytöstapoja, pitäs osata ilmanmuuta. Et ei ne möykkäävät ja räkivät mukulat ja juopot. Vaan ne ainaiset valittavat täydelliset ihmiset. Ja niitä piissaa joka pitäjässä. Ja elämä on. Hyvää alkavaa vuotta kaikille. Koittakaa hieman opetella ajattelemaan positiivisesti ja huumorilla. elämä vois olla hieman mukavampaa.
jautuumaaosioon tekstissäsi, fiksut tietää opettamattakin, mikä on soveliasta ja mikä ei. Itselleni ei kyllä koskaan ole tullut mieleen "leikkiä hautuumaalla".
- !!!!!!!!!!
tuohon kirjoitti:
jautuumaaosioon tekstissäsi, fiksut tietää opettamattakin, mikä on soveliasta ja mikä ei. Itselleni ei kyllä koskaan ole tullut mieleen "leikkiä hautuumaalla".
kaikki eivät ole noin fiksuja. Ja niitä tuntuu olevan paljon. Kun tätäkin palstaa lukee.
- :DDDDDDDDDDDDD
ononon kirjoitti:
Ja tuli mieleen, että jos aina vaan, kauppiaasta riippumatta, on vanhaa tavaraa hyllyssä, niin oiskos syynä ne työntekijät? Tarvisivat vissiin koulutusta!!onko kauppa tarkoitettu nuorison hengailu paikaks???????? ei todellakaan. kerääntykööt koteihinsa ja vetelis siellä sitä tupakkaa keuhkot täyteen ni ei tarvi kuapan oven edessä sauhutella.... katsokaapa siihen maahan kuinka täynnä se on räkäää! hyi helvata. on se niin reteen näköstä ku noi 13-14 vuotiaat vetelee sauhui siinä, mutta sit kuulee tuolla vahemmilta, "ei meidän tytär polta". jaa ei vai? o_O vanhemmat: kun lapsenne tulevat iltaisin kotiin, vinkatkaa ne teidän luokse ja haistakaapa sormia... voin vannoa et teidän kultapupunne sormet haisevat RÖÖKILLE.
- :(
:DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
onko kauppa tarkoitettu nuorison hengailu paikaks???????? ei todellakaan. kerääntykööt koteihinsa ja vetelis siellä sitä tupakkaa keuhkot täyteen ni ei tarvi kuapan oven edessä sauhutella.... katsokaapa siihen maahan kuinka täynnä se on räkäää! hyi helvata. on se niin reteen näköstä ku noi 13-14 vuotiaat vetelee sauhui siinä, mutta sit kuulee tuolla vahemmilta, "ei meidän tytär polta". jaa ei vai? o_O vanhemmat: kun lapsenne tulevat iltaisin kotiin, vinkatkaa ne teidän luokse ja haistakaapa sormia... voin vannoa et teidän kultapupunne sormet haisevat RÖÖKILLE.
mylly on mielestäni mennyt todella huonoon suuntaan :( olin meinannut ostaa appelsiinejä koska olivat halpoja ja sitten kun tartuin pussiin ja ylläri oli yksi tai kaksi pussissa yltä päältä homeessa ja joukossa taitoi olla myös lisää muitakin pusseja jossa oli hometta muutenkin myllyn touhu tuntuu jatkuvan samalla linjalla kun tintin aikaan oli että vanhaa ja kamalaa tavaraa löytyy hyllystä mikä on todella huono homma
- minä vaan
:( kirjoitti:
mylly on mielestäni mennyt todella huonoon suuntaan :( olin meinannut ostaa appelsiinejä koska olivat halpoja ja sitten kun tartuin pussiin ja ylläri oli yksi tai kaksi pussissa yltä päältä homeessa ja joukossa taitoi olla myös lisää muitakin pusseja jossa oli hometta muutenkin myllyn touhu tuntuu jatkuvan samalla linjalla kun tintin aikaan oli että vanhaa ja kamalaa tavaraa löytyy hyllystä mikä on todella huono homma
kai pönde veit sen myyjälle ja käskit plokata homehtuneet poes.
- .
Itse olen "löytänyt" Myllystä yli vuoden vanhan makkarapaketin, puoli vuotta vanhaa suklaata, homeisia hedelmiä/vihanneksia, vanhoja kahvipaketteja ja (en nyt muista kuinka) vanhoja leikkeleitä ymsyms. Ja löytänyt -sana lainausmerkeissä, koska eihän niitä vanhoja tuotteita sieltä tarvitse etsimällä etsiä, kun hyllyt suorastaan notkuvat niistä.
Työntekijöissä ja itse kauppiaassakaan ei kyllä ole mitään kehumista. Olen pari kertaa sattunut kuulemaan, kun tämä "viehkeä" suht ylipainoinen lyhyttukkainen kassaneiti tiuskii asiakkaille ja muille työntekijöille. Kiitos ja ole hyvä taitavat myös olla tuntemattomia lausahduksia tälle työntekijälle.
En ole nyt ko. kaupassa hetkeen käynyt (kun olen huomannut, että parempaa palvelua saa tämän tuppukylän muista kaupoista), mutta eipä siellä oikeen tunnu/tuntunut toimivan nuo pullokoneet ja kassatkaan.
Niin ja palvelutiskille mennessä saa jännittää, että saakohan sitä palvelua ollenkaan, ja kuinka kauan sitä tarvitsee odotella.
Valitettavaa, että kauppiaan vaihto ei parantanut kaupan laatua ollenkaan. Olisi paljon kätevämpää asioida Myllyssä, kun se lähempänä kotiani on ;-)- vakioasiakas
Todella ihmeellistä luettavaa tuo tekstisi kun tuntuu ihan että puhutaan vallan eri kaupasta. Kaikki "tiuskimiset" ynnä muut on kyllä jäänyt täydellisesti huomaamatta... Yleensä silti pikkusieluinen ihminen näkee/kuulee paljon sellaista mitä muut eivät. :) Mutta vinkkinä mainittakoon että ihmisellä on valinnanvapaus.
- haukkua
vakioasiakas kirjoitti:
Todella ihmeellistä luettavaa tuo tekstisi kun tuntuu ihan että puhutaan vallan eri kaupasta. Kaikki "tiuskimiset" ynnä muut on kyllä jäänyt täydellisesti huomaamatta... Yleensä silti pikkusieluinen ihminen näkee/kuulee paljon sellaista mitä muut eivät. :) Mutta vinkkinä mainittakoon että ihmisellä on valinnanvapaus.
uutta Myllyä. Kauppa on todella hyvä!
- huhhuh..
Jos joku luulee että nykyaikana ruokakauppa on joku rahamylly josta saa mahdottomasti tiliä omaan taskuun, kuinka väärässä onkaan... eri juttu OnniPekat sun muut, jotka ovat jo monessa polvessa ja isoilla pääomilla hommassa mukana, mutta ruokakauppiaana ei kyllä tänä päivänä kiristyvässä kilpailussa tienaa yhtään sen leveämmin kuin tavalliset duunaritkaan. Kertoohan sen valtakunnan uutisetkin, tälläkin hetkellä moni pikkukauppias pohtii lopettamista aukioloaikojen vapauduttua, kun isot hypermarketit syövät esim. sunnuntaitienestit jotka ennen olivat alle 400 neliöisten pikkukauppojen pelastajia. Itse olen saanut hyvää palvelua myllyssä eikä valittamista löydy, jos löytyy vanhoja tms. muuten viallisia tuotteita niin niista kannattaa reklamoida suoraan henkilökunnalle eikä nillittää täällä. Veikkaan, että jokaisessa ruokakaupassa on aina välillä hyllyssä jotain vanhaa, myllyn taakkana on nyt vaan tämä tintin vanha maine, tintissähän ei hyllyssä muuta ollutkaan kuin vanhaa paskaa. Aika moni asia on noihin päiviin verrattuna muuttunut, ja hienoa että tänne "tuppukylään" saatiin toinenkin varteenotettava ruokakauppa s-marketin lisäksi. Valinnanvapaus on kaikille, kuten joku tuossa sanoikin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517143Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424932HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002768- 1482072
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321627- 181588
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki261567Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981544Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111303