sairaalan vaipoista

jännitttää

Olen menossa lisä tutkimuksiin sairaalaan ensikuussa.olen heinäkuusta asti käyttänyt vaippoja voimakkaan virtsankarkailun takia,aina öisin joudun vaippoja käyttämään ja usein päivisinkin.millainenkahan käytäntö sairaaloissa sellaisten kohdalla joiden hoitokertomuksessa on maininta että käyttää vaippoja?

11

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxzzzzzzzzzz

      annetaan sairaalassaoloaikana sairaalan puolesta vaipat.

      • jännitttää

        tiedän siis sen et sielt ne varmasti saa mut jännittää ja pelottaa oikeestaan kun sielkin luulvasti sit vaippoja joutuu pitää kun sairas kertomuksessa on määrätty vaippojen käyttö virtsankarkailun takia


    • bbbbbbbbbbbb

      kyllähän nitä siellä on.Sairaalas se on ihan normi juttu ite oon ollu monta kertaa

      • jännittää

        niin kyl mie sen tiedän et niit siel on,mut tässä jännittää se miten vaipan vaihdot&laitto siel tapahtuu


      • mirellao6
        jännittää kirjoitti:

        niin kyl mie sen tiedän et niit siel on,mut tässä jännittää se miten vaipan vaihdot&laitto siel tapahtuu

        on joka huoneessa vaipat kaapissa josta niitä voi itse ottaa jos tarvitsee. ja jos vaipat pystyy itse vaihtamaan niin sen saa myös tehdä,koska se helpottaa/vähentää hoitajien työtä. mene vaan hyvillä mielillä äläkä jännitä turhaan. ja jos tarviit apua vaihtoihin niin sitten pyydät hoitajilta reippaasti apua. se on niiden työtä ja ei mitenkään epänormaalia. toivotaan että sairaalassa saat avun vaivaasi ja että se saadaan korjattua.


      • jännittää
        mirellao6 kirjoitti:

        on joka huoneessa vaipat kaapissa josta niitä voi itse ottaa jos tarvitsee. ja jos vaipat pystyy itse vaihtamaan niin sen saa myös tehdä,koska se helpottaa/vähentää hoitajien työtä. mene vaan hyvillä mielillä äläkä jännitä turhaan. ja jos tarviit apua vaihtoihin niin sitten pyydät hoitajilta reippaasti apua. se on niiden työtä ja ei mitenkään epänormaalia. toivotaan että sairaalassa saat avun vaivaasi ja että se saadaan korjattua.

        Mitä mallia ne sairaalan vaipat on mitä huoneista löytyy sit?luulvasti sit automaattisesti näkevät papereista et tarve vaipoille koska maininta niiden käytöstä on!


      • mirellao6
        jännittää kirjoitti:

        Mitä mallia ne sairaalan vaipat on mitä huoneista löytyy sit?luulvasti sit automaattisesti näkevät papereista et tarve vaipoille koska maininta niiden käytöstä on!

        muista mitä merkkiä ne vaipat ovat mutta montaa eri mallia ja kokoa niitä on.


      • jännittää
        mirellao6 kirjoitti:

        muista mitä merkkiä ne vaipat ovat mutta montaa eri mallia ja kokoa niitä on.

        mut minkä mallisii...ne on siel?


    • ...

      Itse olin sairaalassa, ja jouduin olemaan monta yötä siellä. Jouduin siis onnettomuuteen, ja kun heräsin , niin en oikeastaan pystynyt tekemään mitään.
      Makasin pedillä ja nukahdin. Kun taas heräsin , niin tuntui jotenkin oudolta.
      sit hoitaja tuli kyselee vointii ja näki et olin kastellu pedin vahingos.
      Sit se haki vessast mulle vaipan, ja laitto sen mulle.
      oli turvallinen olo.. Ja sit hoitaja tulee aina parintunnein välein kattoo vointii ja vaihtaa vaipan.

      Ps: Sairaalan vaipat on hyviä, eikä vuoda.

    • luotsivene77

      Ja sit hoitaja tulee aina parintunnein välein kattoo vointii ja vaihtaa vaipan.

      Ja mikäs sairaala vaihtaa parin tunnin välein vaipan???

    • tietoa kenelläkään?

      Olen menossa muun syyn takia osastolle kuin virtsankarkailun. Minulla on muutamia kertoja karannut virtsa alle (rakko tyhjäksi?). Nyt mietin, että entä jos em. tilanne sattuu osastolla?Kyllä hävettäisi... Kannattaisiko asiasta mainita? Voiko vaippoihin "pakottaa" kyseisestä syystä? Karkailu on siis satunnaista. Entä jos karkaa, joutuuko sitten vaippoihin? "Siviilissä" en ole vaippoja tottunut pitämään kuin viimeisessä pakkotilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe