sairaalan vaipoista

jännitttää

Olen menossa lisä tutkimuksiin sairaalaan ensikuussa.olen heinäkuusta asti käyttänyt vaippoja voimakkaan virtsankarkailun takia,aina öisin joudun vaippoja käyttämään ja usein päivisinkin.millainenkahan käytäntö sairaaloissa sellaisten kohdalla joiden hoitokertomuksessa on maininta että käyttää vaippoja?

11

2167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxzzzzzzzzzz

      annetaan sairaalassaoloaikana sairaalan puolesta vaipat.

      • jännitttää

        tiedän siis sen et sielt ne varmasti saa mut jännittää ja pelottaa oikeestaan kun sielkin luulvasti sit vaippoja joutuu pitää kun sairas kertomuksessa on määrätty vaippojen käyttö virtsankarkailun takia


    • bbbbbbbbbbbb

      kyllähän nitä siellä on.Sairaalas se on ihan normi juttu ite oon ollu monta kertaa

      • jännittää

        niin kyl mie sen tiedän et niit siel on,mut tässä jännittää se miten vaipan vaihdot&laitto siel tapahtuu


      • mirellao6
        jännittää kirjoitti:

        niin kyl mie sen tiedän et niit siel on,mut tässä jännittää se miten vaipan vaihdot&laitto siel tapahtuu

        on joka huoneessa vaipat kaapissa josta niitä voi itse ottaa jos tarvitsee. ja jos vaipat pystyy itse vaihtamaan niin sen saa myös tehdä,koska se helpottaa/vähentää hoitajien työtä. mene vaan hyvillä mielillä äläkä jännitä turhaan. ja jos tarviit apua vaihtoihin niin sitten pyydät hoitajilta reippaasti apua. se on niiden työtä ja ei mitenkään epänormaalia. toivotaan että sairaalassa saat avun vaivaasi ja että se saadaan korjattua.


      • jännittää
        mirellao6 kirjoitti:

        on joka huoneessa vaipat kaapissa josta niitä voi itse ottaa jos tarvitsee. ja jos vaipat pystyy itse vaihtamaan niin sen saa myös tehdä,koska se helpottaa/vähentää hoitajien työtä. mene vaan hyvillä mielillä äläkä jännitä turhaan. ja jos tarviit apua vaihtoihin niin sitten pyydät hoitajilta reippaasti apua. se on niiden työtä ja ei mitenkään epänormaalia. toivotaan että sairaalassa saat avun vaivaasi ja että se saadaan korjattua.

        Mitä mallia ne sairaalan vaipat on mitä huoneista löytyy sit?luulvasti sit automaattisesti näkevät papereista et tarve vaipoille koska maininta niiden käytöstä on!


      • mirellao6
        jännittää kirjoitti:

        Mitä mallia ne sairaalan vaipat on mitä huoneista löytyy sit?luulvasti sit automaattisesti näkevät papereista et tarve vaipoille koska maininta niiden käytöstä on!

        muista mitä merkkiä ne vaipat ovat mutta montaa eri mallia ja kokoa niitä on.


      • jännittää
        mirellao6 kirjoitti:

        muista mitä merkkiä ne vaipat ovat mutta montaa eri mallia ja kokoa niitä on.

        mut minkä mallisii...ne on siel?


    • ...

      Itse olin sairaalassa, ja jouduin olemaan monta yötä siellä. Jouduin siis onnettomuuteen, ja kun heräsin , niin en oikeastaan pystynyt tekemään mitään.
      Makasin pedillä ja nukahdin. Kun taas heräsin , niin tuntui jotenkin oudolta.
      sit hoitaja tuli kyselee vointii ja näki et olin kastellu pedin vahingos.
      Sit se haki vessast mulle vaipan, ja laitto sen mulle.
      oli turvallinen olo.. Ja sit hoitaja tulee aina parintunnein välein kattoo vointii ja vaihtaa vaipan.

      Ps: Sairaalan vaipat on hyviä, eikä vuoda.

    • luotsivene77

      Ja sit hoitaja tulee aina parintunnein välein kattoo vointii ja vaihtaa vaipan.

      Ja mikäs sairaala vaihtaa parin tunnin välein vaipan???

    • tietoa kenelläkään?

      Olen menossa muun syyn takia osastolle kuin virtsankarkailun. Minulla on muutamia kertoja karannut virtsa alle (rakko tyhjäksi?). Nyt mietin, että entä jos em. tilanne sattuu osastolla?Kyllä hävettäisi... Kannattaisiko asiasta mainita? Voiko vaippoihin "pakottaa" kyseisestä syystä? Karkailu on siis satunnaista. Entä jos karkaa, joutuuko sitten vaippoihin? "Siviilissä" en ole vaippoja tottunut pitämään kuin viimeisessä pakkotilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe